#Under8… Kako je Renault Sport i obećao, Mégane je u svojem maksimalno sportskom izdanju dojmljivoj zbirci postignuća dodao i treći rekord kruga na legendarnoj stazi Nordschleife na Nürburgringu. Uspjeh je ostvaren posve novim modelom ograničene serije, koji se odlikuje radikalnom filozofijom: Méganeom R.S. 275 Trophy-R.
Nakon što su 2008. postavili rekord s Méganeom R26.R i 2011. s Méganeom R.S. Trophy, inženjeri Renault Sporta nisu spavali na lovorikama. Mégane R.S. 275 Trophy-R već je u svojem prvom službenom izlasku na stazu vremenom od 7’54”36 zauvijek upisao svoje ime i performanse u povijest Nürburgringa.
Radikalna ograničena serija, idealna za stazu
Mégane R.S. 275 Trophy-R dvosjedna je izvedenica nedavno predstavljenog Méganea R.S. 275 Trophy. Ekskluzivnu novu ograničenu seriju Renault Sporta krase ultrasportska obilježja preuzeta iz Renaultovih automobilističkih aktivnosti, a gubitak gotovo 100 kilograma rezultirao je poboljšanim performansama. Mégane R.S. 275 Trophy-R serijski je opremljen šasijom Cup (uključujući i diferencijal s ograničenim proklizavanjem), dvolitrenim benzinskim motorom R.S. snage 275 KS, titanijskim ispušnim sustavom Akrapovič, prilagodljivim amortizerima ‘Öhlins Road&Track’ s kompozitnim oprugama i gumama Michelin Pilot Sport Cup 2 posebno razvijenim za ovaj automobil. Mégane R.S. 275 Trophy-R nema stražnju klupu, a sprijeda se nalaze polikarbonatna školjkasta sjedala Recaro Pôle Position, što donosi uštedu od 42 kilograma. Ta su sjedala serijski opremljena tritočkovnim sigurnosnim pojasevima, ali kao dodatna oprema dostupni su i šesttočkovni pojasevi s kopčom kao u avionima. Zaštitna pregrada i sigurnosne mreže sprečavaju ulazak prtljage u putnički prostor. Obožavatelje vožnje stazom koji žele uštedjeti onih ključnih nekoliko sekundi po krugu zanimat će i da je ugradnjom litij-ionskog akumulatora ukupna masa automobila smanjena za još 16 kilograma. Kako bi se osiguralo kočenje visokih performansi i istodobno uštedilo na masi, Mégane R.S. 275 Trophy-R opremljen je posebnim kočnim sustavom. Diskovi od čelika i aluminija promjera 350 mm i debljine 28 mm ukupnu masu automobila smanjuju za još tri kilograma. Posebno prilagođene intenzivnoj uporabi na stazi, kočnice s ugraviranim logotipom Renault Sporta automobilu daju dodatnu žustrinu.
Ultrasportski stav
Izvana Mégane R.S. 275 Trophy-R krasi nova dvobojna izvedba, krov crne boje Etoilé usklađen s bijelim lakom bisernog efekta (opcionalno). Prednja maska u stilu Formule 1 s oznakom Trophy-R, zastavica sa šahovnicom na donjem dijelu prednjih vrata i naljepnice na bokovima automobila jasno su istaknuti crvenom bojom Vif. Za kraj su tu 19-inčni crni ili crveni naplatci Speedline kojima će se ovaj automobil isticati i na stazi i na cesti. Ekskluzivnost Méganea R.S. 275 Trophy-R ističe se i detaljima kao što su upravljač i ručna kočnica obloženi Alcantarom, kožna ručica mjenjača i crveni sigurnosni pojasevi usklađeni sa šavovima na sjedalima i upravljaču.
7’54”36: Novi rekord koji svjedoči o stručnosti Renault Sporta
Mégane R.S. 275 Trophy-R diči se iskustvom koje su Renault Sportovi inženjeri za motore i šasije stekli u automobilizmu – od relija do Formule 1. Poboljšanje vremena od 23 sekundi u odnosu na vrijeme Méganea R.S. Trophy iz 2011. postignuto je zahvaljujući predanosti ekipa Renault Sport Technologies i njihovih suradnika. Provedene su stotine sati testiranja u Francuskoj, Španjolskoj i Njemačkoj kako bi se optimalno razvio Mégane ograničene serije s iznimnim cestovnim voznim svojstvima. Novi rekord staze koji je postavio Mégane R.S. 275 Trophy-R ponovo naglašava znanje i umijeće stručnjaka u Renault Sport Technologies kad je riječ o konstrukciji izvanrednih sportskih automobila po pristupačnim cijenama.