Predstavljamo

Alfa Romeo Giulia i Stelvio modeli ’21.

Na HR tržište stigli su prvi modeli Alfa Romeo Giulia i Alfa Romeo Stelvio, najnovije generacije motora i opreme, pod nazivom MY 21. 

Giulia i Stelvio obnovljeni su prema intuitivnoj logici i sposobni su voditi i one koji traže sportski sport i one koji preferiraju ekskluzivnu udobnost i eleganciju od najprikladnijeg okruženja. Giulia i Stelvio debitiraju u postavci “Veloce Ti”, savršenoj kombinaciji sportskog sadržaja i stila koja naglašava izuzetne performanse modela koji su sada opremljeni novim i učinkovitijim motorima u skladu s novim propisima E6d-Final. Nova linija MY21 tvrtke Stelvio može se pohvaliti i s potpuno novim 21-inčnim aluminijskim naplatcima koji ističu dinamične kvalitete automobila zahvaljujući snažnoj sportskoj konotaciji i proširuju ponudu prvog SUV-a talijanske marke. Novi kotači dostupni su u dvostrukoj poliranoj i srebrnoj boji te sa specifičnim dizajnom za izvedbu Quadrifoglio. 

Alfa Romeo Giulia i Stelvio Veloce “Ti” (turismo internazionale), oduvijek je razlikovala bogate modele, s tipično talijanskom elegancijom, dok je inačica “Veloce” rezervirana za izvedbe s najboljim performansama. 

Bogata standardna oprema i najnaprednija tehnologija u verziji Quadrifoglio jest upravo ona s kojom Veloce i Ti dijele neke elemente stila kako u zatvorenom tako i na otvorenom. Njegova specifična karakteristika je i estetska i funkcionalna, što dokazuje, na primjer, novi stražnji odbojnik sa specifičnom oznakom, aluminijske poluga za automatsko mijenjanje stupnjeva prijenosa integrirane u stup upravljača. Giulia Veloce Ti, s druge strane, odlikuju se specifičnim odbojnicima, bočnim pragovima i spojlerima u karbonu. Novi 21-inčni aluminijski naplatci s pet rupa s poliranom završnom obradom debitiraju na Stelvio Veloceu, koji će biti dostupan i na ostalim razinama opreme. Interijeri u verzijama Quadrifoglio sa sportskim sjedalima u koži i Alcantari i ekskluzivnim završnim dijelovima od  ugljičnih vlakana. Tamni tonovi također za stakleni okvir, staklo za zaštitu privatnosti, identifikacijske značke “Stelvio” ili “Giulia”, “Q4” i “Veloce Ti”. 

Giulia i Stelvio Veloce Ti opremljeni su benzinskim motorom 2.0 Turbo Diesel s 280 KS ili 2.2 Turbo Diesel s 210 KS, oba u kombinaciji s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem i Q4 pogonom na sve kotače. Motori su 4 cilindra izrađeni u cijelosti od aluminija.

ADAS

Novost je i  set ADAS (napredni sustavi za pomoć vozaču) dostupan je na Giuliji i Stelviu, omogućuju automobilima da ponude najvišu razinu autonomne vožnje u savršenoj ravnoteži između užitka u vožnji i sustava pomoći. To je razina 2, koja se prema definiciji postiže kada vozač može pustiti svoj automobil da upravlja gasom, kočnicom i upravljačem pod određenim uvjetima, putem elektroničkih sustava koji zahtijevaju neprekidno praćenje od strane vozača, ali ga podržavaju da mu pruže veću udobnost na dugim putovanjima. Vozač u svakom slučaju mora vršiti kontinuiranu kontrolu držeći uvijek ruke na upravljaču. Slijede glavne tehnologije koje omogućavaju Giulia i Stelvio MY21: 

Pomoć pri zadržavanju traka: otkriva napušta li vozilo svoju traku bez aktiviranja žmigavca i upozorava vozača vizualnim i taktilnim signalima. Aktivno intervenira vraćajući vozilo natrag u trak. 

Active Blind Spot Assist: nadgleda stražnje mrtve točke signaliziranjem vozila koja se približavaju i primjenom korekcije na upravljaču kako bi se izbjegao sudar. Aktivni tempomat: Automatski podešava brzinu vozila kako bi se održala sigurna udaljenost od vozila ispred. U suradnji sa sustavom prepoznavanja prometnih znakova omogućuje vam podešavanje postavljene brzine u odnosu na postavljena ograničenja, radi ugodnije vožnje.

Prepoznavanje prometnih znakova i inteligentna kontrola brzine: sustav koristi ugrađenu kameru, prepoznaje prometne znakove i prikazuje ih na zaslonu te upozorava vozača o trenutnom ograničenju brzine. Sustav sukladno tome sugerira vozaču prilagodbu brzine onoj koju je detektirao sustav: ako vozač prihvati, tempomat će se automatski postaviti prema novim ograničenjima. Pomoć u zastoju u prometu i pomoć na autocesti: osim aktivnog tempomata, ovi sustavi nadziru i bočnu vožnju, držeći automobil u središtu trake u uvjetima gustog prometa (Pomoćnik u zastoju u prometu) ili na autocesti (Pomoć pri autocesti), također prilagođavajući brzina prema trenutnim ograničenjima. Pomoć za pažnju vozača: neprestano nadgleda status pažnje vozača i upozorava ga u slučaju da je prikladno napraviti pauzu.