Od kraja lipnja u Hannoveru se proizvode sva Amarok vozila s dvostrukom kabinom za europsko i rusko tržište. Startanjem na lokaciji Stöcken ovaj uspješni pickup iz Volkswagen gospodarskih vozila dobio je i mnogobrojne novitete. Osim snažnijih motora ovdje se ubrajaju i povećano osovinsko opterećenje, mnogobrojna praktična komforna oprema kao i produženo jamstvo protiv prohrđavanja. S početkom proizvodnje  Amaroka u Hannoveru krajem lipnja istovremeno uz modelsku godinu 2013 došlo je do mnogobrojnih promjena u detaljima ovog uspješnog pickupa.

         Amarok je postao snažniji: naime snaga motora BiTurbo TDI-a povećana je i kod modela s ručnim mjenjačem od 163 KS na 180 KS. Usprkos povećanoj snazi vozna svojstva ostaju na visokom, a potrošnja goriva na nepromjenjivo niskom nivou. BlueMotion tehnologija se nakon uvođenja verzije s automatskim mjenjačem nudi i za 90 i 132 kW varijante s ručnim mjenjačem u kombinaciji s pogonom na stražnje kotače ili konstantnim pogonom na sve kotače. Kombinacija funkcije motora start-stop, regenerativno kočenje (rekuperacija) i optimiziranih guma sa smanjenim otporom kotrljanja poznati već iz T proizvodne serije, Caddyja i Craftera štede do 0,5 litara goriva na 100 kilometara što odgovara CO2 emisiji od 179 g/km.

Mnogi kupci Amaroka poželjeli su sustave potpore za vožnju poznate iz drugih modela. Tako sada po želji ParkPilot sprijeda i straga kod verzija opreme Trendline i Highline olakšavaju parkiranje: upozoravajući ton signalizira pomoću senzora u branicima razmak do neke prepreke prilikom manevriranja. Opcijski paket Svjetlo & vidljivost (sastoji se od senzora za kišu, automatskog uključivanja svjetala za vožnju, „Coming Home /  Leaving Home“ funkcije za osvjetljavanje okoline vozila prilikom ulaska i izlaska iz vozila te automatski zaslonivog unutarnjeg zrcala) rasterećuje vozača i omogućuje mu koncentriranje na promet.

Više sigurnosti kod vožnje noću po želji će omogućiti svjetlo za skretanja. Pritom prednje svjetlo za maglu na unutarnjem dijelu zavoja do brzine od 40 km/h kod skretanja osvjetljava rub ceste te se tako mogu bolje prepoznati moguće opasnosti. Automatska regulacija klima-uređaja Climatronic omogućuje ugodnu klimu u unutrašnjosti ljeti.  Ugodne temperature zimi te prethodno ugrijani unutrašnji prostor omogućuje sada raspoloživo dodatno grijanje vodom s mogućnošću programiranja s daljinskim upravljanjem.

No, neke stvari su promijenjene i kod kompletnog vozila. Stražnji poklopac koji je opteretiv s 200 kilograma sad se može zaključati (serijski od Trendline). Ukupna dozvoljena masa prikolice iznosi kod svih Amaroka s pogonom na sve kotače s ručnim mjenjačem 3 tone, dok Amarok s automatskim mjenjačem može povući prikolicu mase do 3,2 tone. Tako Amarok kao vučno vozilo postaje još popularniji, a za transport robe u tom kontekstu postoji važna priprema za digitalni tahograf. Povrh toga, jamstvo protiv prohrđavanja sada iznosi 12 godina.

 

Tags: ,