Angry Birds, video igra prepuna akcije, postigla je međunarodni uspjeh i postala stvarni društveni fenomen. Dok otkačene ptice napadaju hrvatska kina od svibnja, Citroën i mreža ovlaštenih distributera pokreću prodajnu akciju “Angry Birds” za Citroën C3, C3 Picasso, C-Elysée, C4, C4 Cactus, C4 Picasso, Grand C4 Picasso i osobni Berlingo Multispace. Osim posebnih cijena, pogodnost za kupce je kredit u hrvatskim kunama s akcijskom fiksnom kamatnom stopom od 4,99% uz Citroën Financiranje Splitske banke te poklon produženog jamstvo Essential Drive u trajanju 4 godine ili 70.000 km.
Na svim modelima u ponudi su učinkoviti i štedljivi Euro 6 BlueHDi motori koji su referenca u svijetu u pogledu potrošnje i emisije CO2, pa je tako Citroën C-Elysee Medveščak BlueHDi 100 u ponudi s cijenom od 99.900 kn, C4 Feel BlueHDi 100 od 119.900 kn, C4 Cactus Feel BlueHDi 100 od 124.900 kn, a Berlingo Multispace Feel BlueHDi 100 od 129.900 kn.
Ovo je bila prilika marki Citroën za suradnju s filmskom i televizijskom tvrtkom Sony Pictures za nekonvencionalnu reklamnu kampanju u kojoj su se udružili vodeći modeli s dražesnim pticama Angry Birds, a koja se temelji na zajedničkim vrijednostima kao što su zabava i optimizam.