Nakon sjajnih reakcija na predstavljanja mode kolekcije, uslijedila je sjajna modna kampanja dizajnerice Jelene Holec pod nazivom „C3 Collection“ koja stavlja naglasak na pokret, udobnost i suvremenost što su i glavne karakteristike novog Citroën C3. Jelena Holec je mlada, talentirana dizajnerica,  čije su kreacije od njenog prvog pojavljivanja u javnosti izazvale zanimanje medija i struke. Njen rad karakterističan je po eksperimentiranju s printom na tkanini te vlastitim, autorskim dizajnom tkanina koje koristi u izradi svojih kolekcija, što je kompleksan i dugotrajan postupak. Dizajn motiva na tkanini početak je priče, a spajanje više cjelina u finalni odjevni komad zahtijevaju duboko promišljanje, posebice ako želite da finalni proizvod bude nosiv i ženstven.

U modnoj kolekciji pod nazivom C3 Collection, Jelena Holec je inspirirana novim Citroën C3 te je spajajući fotografije ovog vozila, stvorila zadivljujuće hipnotičke motive, na granici futurizma i nadrealnog.  Aplikacijom fotografija na više vrsta tkanina, kreirana je zanimljiva modna priča od desetak modela u tri različite boje, spojivih u velik broj različitih odjevnih kombinacija za različite prigode, sportsko- elegantnog duha, baš kakav je  i novi Citroën C3.

U modnoj kampanji,koji je snimio poznati modni fotograf Goran Čižmešija, kolekcija C3 prikazana je kroz dinamičan pokret i više različitih mogućnosti kombiniranja odjevnih predmeta , nosivih u svakoj prilici. Citroën je odabrao Jelenu Holec kao mladu talentiranu osobu, čije vrijeme tek dolazi, a u svom radu hrabro koristi i istražuje inovativne tehnike, kreira drugačiji autorski potpis, originalna je i spremna na izazov. Za ovu suradnju između modnog dizajnera i marke vozila, slobodno možemo reći da je jedinstvena i prva u svijetu! Motivi na kolekciji savršeno prate modne trendove u eksperimentiranju s printom, te će lako pronaći put do ormara zaljubljenika u dizajn.

Kolekcija je dostupna u C3 Projekt Koncept Store u Centru Kaptol, Nova Ves 11, Zagreb.

 

 

Tags: ,