Predstavljamo

C3 Picasso, nova Citroënova kreacija

S modelom C3 Picasso, Citroën još jednom pomi?e konvencije predstavljaju?i inovativni koncept ?ija je namjera da odigra glavnu ulogu u segmentu monovolumena B2.
Plod kreativnosti marke, C3 Picasso istovremeno se isti?e svojim smionom stilom, inovativnom arhitekturom i izvanrednom dosjetljivoš?u. On uvelike oplemenjuje kvalitete monovolumena: visina sjedala i preglednost oduševit ?e sve putnike, dok ?e njegova potpuna i intuitivna modularnost olakšati njihov svakodnevni život. Kona?no, njegovo živahno i razigrano ponašanje na cesti ispunit ?e o?ekivanja svih onih kupaca koji su u potrazi za užitkom u vožnji i snažnim doživljajima. Nova linija obitelji C3 bit ?e predstavljena na predstoje?em salonu automobila u Parizu, prije po?etka prodaje koja je predvi?ena za prvo tromjese?je 2009. godine.

Zaobljene i ?etvrtaste linije, snaga i simpati?nost, suvremenost i retro šarm, prostornost i elegancija: C3 Picasso pomiruje suprotnosti kako bi ponudio automobil inovativnog dizajna koji se isti?e svojom privla?nom, ali istovremeno i drskom osobnoš?u. Njegova ?ista i funkcionalna silueta ukazuje na najve?u želju modela C3 Picasso: staviti svu svoju opremu u službu udobnosti korisnika koja ?e ih pratiti u svim životnim situacijama.
Svojom iznimno inovativnom arhitekturom, C3 Picasso spaja kompaktnost i velikodušnost prostora. S dužinom od 4,08 m, širinom od 1,73 m i visinom od 1,62 m, on ima za?u?uju?e kompaktan prednji dio i u potpunosti vertikalnu liniju stražnjeg dijela. Ovaj nevi?en raspored proporcija nudi svakom putniku izvanrednu prostornost. Ni obujam prtljažnog prostora nije ništa manje izniman: do 500 litara ispod police za prekrivanje prtljage i u konfiguraciji s 5 sjedala.
C3 Picasso iznova definira jednostavnost korištenja svojom laganom i intuitivnom modularnoš?u koja omogu?uje pove?anje raspoloživog prostora u rekordnom vremenu. Stražnja sjedala su djeljiva i zasebno kližu dužinom od 150 mm kako bi se putnici svih tjelesnih gra?a mogli udobno smjestiti u vozilo. Ona se mogu sklopiti samo jednom rukom i jednim potezom zahvaljuju?i komandama za sklapanje koje su postavljene na gornjem dijelu stražnjih sjedala. U paru s pomi?nom podnicom prtljažnika, ova funkcija omogu?uje kreiranje savršeno ravnog prostora za utovar koji se proteže sve do sjedala u 1. redu. Ta se dužina može dodatno pove?ati zahvaljuju?i mogu?nosti preklapanja naslona suvoza?evog sjedala u stoli?.
Voza?evo mjesto nudi perifernu preglednost bez premca zahvaljuju?i inovativnom trodijelnom vjetrobranu s tankim nosa?ima te visokim sjedalima koji vam omogu?avaju kontrolu ceste. Ovijena u pravu staklenu ovojnicu, kabina je okupana svjetlom. Ukupna staklena površina koja je jedna od najve?ih u segmentu može zapravo dose?i 4,52 m2 u izvedbi s panoramskim krovom.
Za upravlja?em modela C3 Picasso, užitak u vožnji dobiva novu dimenziju koja postaje referenca u segmentu. Zahvaljuju?i svojoj kompaktnoš?u i smanjenom krugu okretaja upravlja?a, C3 Picasso je vrlo upravljiv automobil koji živahno izlazi na kraj sa svim preprekama. Njegovo ležanje na cesti, dostojno jedne limuzine, omogu?uje bezbrižno svladavanje ceste. C3 Picasso je idealan za sve tipove cesta, tim više što ga pokre?e gama štedljivih i u?inkovitih motora. C3 Picasso nudi dva benzinska motora nove generacije VTi 95 i VTi 120 te dva dizelska motora HDi 90 i HDi 110 FAP ?ije su performanse i užitak u vožnji kojeg osiguravaju ve? uveliko priznati. Njihove emisije CO2 su zaista niske, najviše do 125 g/km s motorom HDi 90. Na izvedbama s motorima HDi, C3 Picasso nosi i ekološki potpis Airdream®, koji ozna?ava ekološki najprihvatljivija vozila iz Citroënove game.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *