Inženjeri koji su radili na novom Chevrolet Malibuu netom su prije svjetskog predstavljanja prošli jubilarnih milijun milja (1,6 milijuna kilometara) cestovnog testiranja. Toliko se, naime, skupilo u 22 mjeseca testne vožnje na šest kontinenata. Opsežan razvojni i proces vrednovanja osiguravaju da ukupan osjećaj vožnje, upravljanje, udobnost, kvaliteta i trajnost novog Malibua budu na visini kada krene proizvodnja. Malibu će se prodavati u gotovo stotinu država na šest kontinenata, čime će biti Chevroletova prva globalna srednje velika limuzina. Milijun testnih milja sakupljeno je od prvog tromjesečja 2010. grupom od 170 pretprodukcijskih vozila koja su svakog mjeseca zajedno prošla u prosjeku nešto više od 45.450 milja (73.145 km). To je kao da se: kroz 66,66 godina automobilom prijeđe 15.000 milja (24.140 km) godišnje ili napravi 201 povratno putovanje od New Yorka do Los Angelesa ili dvaput otputuje do Mjeseca i natrag. Testni režim za Malibu bio je u skladu s GM-ovim standardima za ocjenjivanje novih vozila, no globalna priroda ovog projekta dala mu je na težini. U usporedbi s testiranjem novog vozila za jedno tržište, ovdje je načinjeno više voznih prototipova koji su predstavljali 13 kombinacija motora i brojnih paketa opreme s kojima će se Malibu prodavati širom svijeta. Velik broj različitih tržišnih zahtjeva pomogao je da se kolektivni brojač prijeđenih kilometara ovog projekta brzo nađe na sedam znamenaka. General Motors je rane prototipove radio ručno u Sjedinjenim Državama i slao ih u razne dijelove svijeta. Vozili su ih na GM-ovim testnim poligonima u Sjevernoj Americi kao i na autocestama, otvorenim i lokalnim cestama po Sjedinjenim Državama, Kanadi, Australiji, Južnoj Koreji, Kini, Ujedinjenom Kraljevstvu, Dubaiju i Njemačkoj. Razvojna faza pretprodukcijskih verzija Malibua bila je takva da su pogonski sustavi, ovjesi i ostali ključni elementi tih automobila već dobili zeleno svjetlo za punu proizvodnju. 24-satna testna vožnja pomogla je da se dodatno fino ugodi ukupna dinamika performansi, odsutnost buke u unutrašnjosti, udobnost sjedala, vozna svojstva i ostalo. Tijekom testiranja Malibui su voženi Dolinom smrti po najvećoj ljetnoj vrućini kako bi se ispitala učinkovitost klimatizacije, kao i po vrhovima Stjenjaka radi testiranja ponašanja na velikim visinama. Automobili su na stotine milja proveli i u vožnji tipa „kreni – stani“ u gradskoj gužvi Chicaga i Seoula, te po brojnim brežuljcima Sjeverne Karoline kako bi se provjerila udobnost sjedala i ostali čimbenici važni prilikom dugih vožnji.
Na korejskom i drugim azijskim tržištima tijekom monsunske sezone česte su jake kiše, pa se u tim zemljama često sreću betonske ceste izbrazdane kanalima koji služe za odvođenje vode. Vrlo su učinkovite tijekom kišne sezone, no vožnja po njima kada je vrijeme suho bila je za inženjere popriličan izazov, najviše zbog buke koja pritom nastaje. Završno ugađanje podvozja europske varijante Chevrolet Malibua napravljeno je u Njemačkoj. Vrednovanje je uključivalo tjeranje automobila do samog ruba mogućnosti na poligonima bivše zrakoplovne baze koji su danas pretvoreni u testnu stazu. Ukupno je prijeđeno oko 3.000 kilometara pri određivanju koje postavke podvozja najbolje odgovaraju europskim cestama. Dodatna testiranja na europskom tlu bila su fokusirana na podešavanje motora i prijenosa te Malibuov navigacijski i radijski sustav. I dok je većina tih pretprodukcijskih automobila bila u pogonu gotovo 24 sata dnevno, neki od njih uopće nisu prošli puno kilometara. Razvojni modeli u Ujedinjenom Kraljevstvu i Sjedinjenim Državama voženi su kroz bazene sa slanom vodom, a zatim stavljeni u posebne komore u kojima se simuliraju uvjeti nalik na godine korozije i vožnju u zimskim uvjetima. Drugi su pak bili parkirani pod nemilosrdnim suncem Arizone da bi se vidjelo kako će se materijali u kabini ponašati na iznimnoj vrućini. Osma generacija Chevrolet Malibua u Europi će dolaziti opremljena 4-cilindričnim 2.0-litarskim dizelskim ili 2.4-litarskim benzinskim motorom. Malibu će u Hrvatskoj biti predstavljen u drugoj polovici godine.