Prilikom lansiranja novog Citroëna C3 na hrvatsko tržište, Citroën je razvio potpuno novi i 100% mobilni konfigurator na Facebooku. Korisnici mobilnih uređaja mogu konfigurirati Novi Citroën C3 u pet koraka: boju vozila, boju krova, sa ili bez Airbump-a, unutrašnjost i naplatke.

Novi Citroën C3 – to je ukupno 1.152 mogućnosti personalizacije, koje je odsad moguće vizualizirati zahvaljujući prvom konfiguratoru integriranom u Facebook. Tako korisnici mobilnih uređaja mogu prema vlastitom ukusu konfigurirati novi Citroën C3, ne napuštajući Facebook.

Avangardan u digitalnim inovacijama, Citroën svojoj publici donosi novo iskustvo uz potpuno novu funkciju koju nudi Facebook zahvaljujući međusobnom povezivanju nekoliko Facebook Immersive Canvasa.

S ovim konfiguratorom, Citroën kreće korak dalje jer je za prikaz svih mogućih opcija personalizacije automobila osmišljeno 498 različitih Facebook Canvasa. Njihovom kombinacijom prilikom konfiguracije mogu se dobiti 1.152 izvedbe novog Citroëna C3, što je pravi tehnološki podvig!        Facebook Immersive Canvas predstavlja optimizirano iskustvo za mobilne telefone koje dolazi s Facebooka, s kraćim vremenom učitavanja u odnosu na internetske stranice na mobilnim uređajima. Stoga, umjesto da korisnik posjećuje internetsku stranicu www.citroen.hr, Citroën izravno pristupa profilu korisnika: jednostavnim klikom na objavu otvara se novi prozor koji omogućava navigaciju. Taj prozor se može jednostavno zatvoriti kako bi se korisnik vratio na svoj Facebook profil.

 

Tags: , , ,