Citroën DS3 bit će dio ovosezonskog 20. jubilarnog Cro A Porter koji tijekom tri tjedna slavi svoju desetu godinu. Cro A Porter je oduvijek bio sinonim za modnu nepredvidljivost, originalnost i odvažne poteze, stoga konceptom, modnim pričama, scenografijom i svim segmentima uvijek ostavlja bez daha i nikoga ne ostavlja ravnodušnim. Upravo to je i razlog suradnje ovog vodećeg domaćeg i regionalnog modnog događaja i automobilske marke Citroën treću godinu zaredom. Citroën DS3, kao dio ovogodišnje kolekcije, ponosi se svojim dizajnerskim rješenjima, radikalnim i zavodljivim stilom koji postaje ekskluzivan zahvaljujući bogatoj lepezi ponuđenih mogućnosti za personalizaciju, dinamičnom ponašanju na cesti, te sretnom objedinjavanju učinkovitosti i bezbrižnosti. Tim povodom Viktor Drago izjavio je: “Drago nam je što je Citroën iznova prepoznao Cro A Porter kao vodeći domaći i regionalni modni događaj te će promovirati Citroën DS3, istinski stilski dragulj, koji je nadahnut najprivlačnijim i najpoželjnijim stvarima kao i ovogodišnja kolekcija Cro A Porter.”
povezani članci
Hyundai – NEW THINKING. NEW POSSIBILITIES.
Hyundai Motor Company predstavio je novi službeni slogan: New Thinking. New Possibilities. Poruka je kratka i jednostavna, te dovoljno govori sama za sebe. Ali, postoji i detaljnije objašnjenje. Automobil danas mora govoriti za sebe, odražavati životni stil vlasnika i postao je dio životnog prostora. Istovremeno, automobilska industrija u svijetu doživljava velike promjene. Hyundai Motor Company rapidno pročitaj više…
Ford – kad se sve složi kako treba…
Ford je osmislio novu ponudu u kojoj nudi Ford Fiestu Ambiente s 1.25i benzinskim motorom za 730 kn mjesečno. U ovoj se ponudi sve složilo kako treba; najpopularniji mali automobil u Europi, izražajnog dizajna koji je i struka nagradila, oprema koja uključuje ABS, klima uređaj, daljinsko zaključavanje, 2 zračna jastuka, CD/mp3, električna i grijana ogledala, pročitaj više…
Škoda Karoq predstavljena svijetu
U muzeju Artipelag kod Stockholma novi je Škoda Karoq je po prvi puta stupila na scenu. Prezentacija novog SUV-a nije oduševila samo oko 500 uzvanika u samom muzeju; svjetsku premijeru putem internetskog livestreama pratile su stotine tisuća ljudi. U okviru Škoda Strategije budućnosti 2025 marka će u sljedećim godinama i dalje dosljedno unapređivati paletu modela. pročitaj više…