Grupa Renault predstavila je Drive the Future, novi šestogodišnji plan kojim namjerava ostvariti godišnje prihode veće od 70 milijardi eura, operativnu maržu veću od 7% do kraja plana, uz minimalnu maržu od 5% i pozitivan slobodni novčani tok svake godine. Plan Drive the Future u skladu je s vizijom grupe Renault: održiva mobilnost za svakoga, danas i sutra.
Grupa Renault predviđa da će u sklopu plana Drive the Future prodaja porasti za više od 40% na više od 5 milijuna primjeraka, u usporedbi s 3,47 milijuna primjeraka prodanih 2016. zahvaljujući širenju palete modela, uključujući u segmentima lakih gospodarskih vozila i električnih vozila bez emisija, te uspjehu globalno dostupnih modela. Plan se temelji na ulaganjima u odjele za istraživanje i razvoj te globalne ekonomije razmjera Renaulta, Nissana i Mitsubishija, najveće automobilske grupacije na svijetu, uz zadržavanje financijske discipline i učinkovitosti.
Drive The Future nastavlja se na uspjeh prethodnog plana Grupe Renault Drive the Change, koji je donio rekordni rast i operativnu dobit, veću sinergiju kroz suradnju s Nissanom, povećanu prisutnost u određenim regijama, bogatiju ponudu modela i vodeći položaj u segmentu vozila bez emisija na europskom tržištu.
Carlos Ghosn, predsjednik i glavni izvršni direktor Renaulta, izjavio je: „Grupa Renault sad je zdrava, profitabilna globalna tvrtka koja puna samopouzdanja može gledati u budućnost. Cilj plana Drive the Future jest ostvariti snažan, održiv rast koji se temelji na ulaganjima u ključne regije i proizvode te korištenju resursa i tehnologija Alijanse, čime ćemo povećati svoju konkurentnost. Uz podršku Renaultovih zaposlenika, novim ćemo planom osloboditi svoj puni potencijal za inovacije i rast u industriji koja se sve brže mijenja.”
Najvažniji elementi plana uključuju:
profitabilan rast na svjetskoj razini:
– 21 novo vozilo, uključujući tri nova modela
– veća Renaultova prisutnost u Rusiji i ulaganja u AVTOVAZ (Lada)
– ubrzan rast kineskog tržišta, nove strateške suradnje u područjima električnih i lakih gospodarskih vozila
– tržišni rast u Brazilu, Indiji i Iranu
veličina Alijanse i tehnologije kao podrška rastu:
– 4,2 milijarde eura uštede u postupku proizvodnje (Monozukuri) za vrijeme plana
– zajedničke platforme – 80 % vozila grupe Renault
– ulaganje u istraživanje i razvoj – 18 milijardi eura tijekom šest godina, uz multiplikativni učinak Alijanse
– povezanost – 100 % povezanih vozila na ključnim tržištima
– autonomni sustavi – 15 modela spremnih za autonomnu vožnju
– nove usluge mobilnosti – usluge prijevoza, robotizirane taksi usluge do kraja plana
ključne prednosti Grupe Renault:
– globalno dostupna paleta lakih gospodarskih vozila; preuzimanje vodećeg položaja u svijetu
– povećanje već uspješne palete globalno dostupnih modela
– vodeći položaj u segmentu električnih vozila – osam vozila na potpuno električni pogon, 12 hibridnih modela
– RCI BANK i usluge – poticanje vjernosti kupaca i širenje povezanih usluga i usluga mobilnosti
Drive the Future uključuje i ulaganja u digitalizaciju svih dijelova tvrtke, zapošljavanje novih talenata i razvoj vještina. Planom će se povećati proizvodna konkurentnost, smanjiti utjecaj na okoliš i postići veća razina održivosti.
