Izdvojeno Vijesti

Dunlop traži najboljeg kreativca za oslikavanje automobila

Dunlop, jedan od vodećih svjetskih proizvođača visoko izdržljivih guma, poziva na sudjelovanje na natječaju oslikavanja vanjskog izgleda trkaćeg auta JMW Motorsport Ferrari F458 GT2 na utrci 24 sata Le Mansa. Natječaj „Design the Drive“ otvoren je za sudionike iz 12 europskih država, uključujući i Hrvatsku, sve do 14. svibnja putem Facebook stranice https://apps.facebook.com/designthedrive/, a točne upute sudjelovanja i prijavljivanja rada na natječaj nalaze se na internetskoj stranici http://artcar.dunlop.eu. Cilj natječaja je prikupiti što više umjetničkih kritika koje se ostvaruju jednostavnim pritiskom tipke „sviđa mi se“ na Facebooku ispod odabrane slike. Dva kreativna vizuala koja dobiju najviše oznaka i dva koja odabere žiri ulaze u europsku završnicu. Četiri finalista iz svake zemlje proglasit će se 16. svibnja, a tri najkreativnije ideje 20. svibnja. Najbolje umjetničko oslikavanje premijerno će se predstaviti 8. lipnja na testnoj vožnji dan prije utrke. Čast umjetničkog oslikavanja automobila pripast će najkreativnijem sretniku koji će, uz samo prisutstvo na utrci i novčanoj nagradi od 1000 eura, imati priliku odgledati testnu vožnju dan prije utrke u Le Mansu te prisustvovati svečanoj večeri. Već petu godinu za redom Dunlop putem kreativnog natječaja oslikava aute koje sponzorira na utrkama i na taj način pruža studentima dizajna iz svih područja priliku da baš njihov rad predstavlja Dunlop i bude viđen na utrci pred više od 200.000 tisuća posjetitelja i milijuna TV-gledatelja širom svijeta. Godine 2012. trijumfirao je Egidijus Gužauskas iz Litve s ostvarenjem “ritam brzine”, odnosno Speed Rhythm, interpretacijom koja udružuje duh Dunlopovih guma, brzinski kontrast, umjetnost i način oslikavanja. Njegov dizajn vidjelo je više od 200.000 posjetitelja staze i milijuni TV-gledatelja širom svijeta. “Bilo je kao u snu”, sjeća se Egidijus Gužauskas. “Vidjeti svoje ostvarenje kako vozi ispod Dunlopovog mosta bilo je nešto što nikad neću zaboraviti.” “Ove godine želimo privući i što veći broj studenata dizajna i umjetnosti, a voljeli bismo izazvati i sve ljubitelje utrka, automobila i Dunlopa na razmišljanje izvan ustaljenih okvira”, izjavio je Jean-Felix Bazelin, glavni direktor u Dunlop Motorsportu. “Dizajneri se ne bi smjeli ograničavati na uvriježene okvire – tražimo umjetničko djelo izvan svih granica, a to može nastati samo ako promijenimo ustaljeni način razmišljanja.” Ovogodišnji natječaj specifičan je po tome što Dunlop obilježava 125 godina svojih postignuća, a ujedno je i 90. utrka ovakog tipa što može poslužiti kao vrlo dobra inspiracija za što maštovitije vizualno rješenje. Povodom svoje 125 obljetnice, Dunlop se nada da će privući što veći broj zainteresiranih umjetnika koji će svojim likovnim idejama i vizijama ujedno prikazati i duh Dunlopovih dosadašnjih i budućih ostvarenja.