Galerija Predstavljamo Vijesti

Ferrari 488 Spider by Novitec Rosso

Novitec Rosso obogatio je svoju ponudu posebnim paketom za Ferrari 488 Spider. Dodatno je naglašen sportski dizajn karbonskim elementima, a kotači su promjera do 22 inča! Stručnjaci Novitec Rossa konstruirali su i nadogradnju već savršenog 3,9-litrenog twin-turbo V-8 motora koji sada razvija 772 KS. Ovaj otvoreni dvosjed sada do 100 km/h stiže za samo 2,8 sekundi te razvija najveću brzinu od 342 km/h.

Prerada Novitec Rossa obuhvaća brojne izmjene na ovom super sportskom vozilu, koje uključuju ugradnju najčvršćih i najlakših poznatih materijala. Ugljik je jedan od tih materijala koje je korišten za aerodinamička poboljšanja. Osim vizualnog naglašavanja sportskih detalja brojne dizajnerske promjene elemenata temeljito su ispitane u zračnom tunelu te doprinose boljim aerodinamičkim svojstvima. Ovi elementi uključuju usisnike zraka, difuzore sprijeda i straga, bočne usmjerivače, retrorvizore…

Posebno su dizajnirani naplaci za Novitec Rosso Ferrari 488. NF4 kotači rezultat su smanjenja mase, a veličine su 9Jx21 sprijeda s gumama 255/30 ZR 21, te 12Jx22 na stražnjoj osovini s gumama veličine 335/25 ZR 22. Pirelli isporučuje svoje P Zero gume najvećih performansi.

Specifičnost modela Ferrari 488 Spider by Novitec Rosso je hi-tech hidraulički sustav ovjesa. Naime uz pomoć ovog sustava prednji dio vozila može se ‘podići’ za 40 mm pritiskom na prekidač za prelazak preko tzv. ležećih policajaca i sl. prepreka. Prednji kraj se vraća u svoj prvobitni položaj na drugi dodir gumba ili automatski nakon postizanja brzine od 80 km/h. Raspon podešavanja amortizera je zadržan od ‘standardnog’ modela 488 Spider.

U skladu s uspješnom tradicijom tvrtke Novitec Rosso, nudi se tuning motora za 488 Spider. Srce 3.9-litrenog twin-turbo V-8 motor je ostalo netaknuto, a promijenjena je periferija raznim nadogradnjama. Promijenjene su postavke računala koje kontrolira rad motora s dva Novitec Rosso N-tronic modula, koji pružaju posebno kalibrirano mapiranje za ubrizgavanje i paljenje. Time je dodatno optimiziran i odziv na gas uz isporuku snage.

Nadograđen je i ispušni sustav koji je opcionalno dostupan s elektroničkim upravljanjem zvuka, a za maksimalne performanse se može kombinirati sa sportskim katalizatorom. Vlasnici 488-ice koji osim boljeg zvuka i više snage traže i smanjenje mase mogu se odlučiti za posebno lagani sportski ispušni sustav Inconela. Ova se legura koristi u proizvodnji ispušnih sustava Formule 1.

Novitec Rosso također nudi ekskluzivne opcije za unutrašnjost 488 Spider. U ponudi je uređenje interijera od koža/Alcantare u bilo kojoj boji, prilagođeno individualnom zahtjevu kupca u svakom detalju.

novitec-rosso-48sp-pic02 novitec-rosso-48sp-pic03 novitec-rosso-48sp-pic04 novitec-rosso-48sp-pic05 novitec-rosso-48sp-pic06 novitec-rosso-48sp-pic07 novitec-rosso-48sp-pic08 novitec-rosso-48sp-pic09 novitec-rosso-48sp-pic10 novitec-rosso-48sp-pic11 novitec-rosso-48sp-pic12 novitec-rosso-48sp-pic13 novitec-rosso-48sp-pic14 novitec-rosso-48sp-pic15 novitec-rosso-48sp-pic16 novitec-rosso-48sp-pic17 novitec-rosso-48sp-pic18 novitec-rosso-48sp-pic19