Ford Motor Company drugi je ‘najzeleniji’ brand na svijetu objavio je Interbrand – vodeća svjetska tvrtka za savjetovanje i autor prestižnog godišnjeg izvješća Najboljih svjetskih brandova. U odnosu na 2012. godinu Ford je napredovao za 13 mjesta zbog čega je proglašen i Top riserom, odnosno tvrtkom s najvećim pomakom u godini dana, navodi se u izvješću. Ova Top lista sastoji se od 50 brandova. Izrađena je na način da ispituje jaz koji postoji između korporacije i njenih postupaka u zaštiti okoliša, te potrošača koji tu praksu percipiraju ili ne. Što je ‘jaz’ manji, odnosno razumijevanje branda i kupaca snažnije i međusobno bolje povezano to je tvrtka bolje plasirana.
‘Izvješće propitkuje snagu branda u stvarnom životu i to je njegova glavna vrijednost. Ono javnosti pruža uvid u unutarnje tehnike i strategije razvoja najboljih brandova čime oni postaju pokretači poslova ali i zajednice u kojoj djeluju’, rekao je Jez Frampton, CEO Interbranda.
Kako se navodi u izvješću, za ovo priznanje najzaslužniji je Fordov motor EcoBoost koji već dvije godine zaredom osvaja nagradu najboljeg motora na svijetu jer štedi gorivo, a ne utječe na performanse automobila. Ford je u posljednjih šest godina za čak 25% uspio smanjiti energiju potrebnu za proizvodnju pojedinog automobila te brže od drugih u industriji uvodi promjene koje bi potrošnju vode po proizvedenom automobilu trebale smanjiti za polovicu do 2015. godine.