Ford je 8. prosinca objavio da produžuje svoje dugogodišnje sponzorstvo najpopularnijeg i najprestižnijeg klupskog nogometnog natjecanja u Europi – UEFA-ine Lige prvaka – do lipnja 2015. godine. UEFA-ina Liga prvaka je jedno od najpopularnijih sportskih natjecanja na svijetu. Više od milijardu televizijskih gledatelja pratilo je prošlu sezonu, a s kumulativnim gledateljstvom broji više od četiri milijarde, od kojih je preko pola izvan Europe. UEFA-ina Liga prvaka bila je doista ključna u predstavljanju novog Ford Focusa globalnom gledateljstvu kroz televizijske reklame, panoe na stadionima i on-line kanalima. Aktivnosti oko natjecanja kao primjerice FocusCam atrakcija na festivalu UEFA-ine Lige prvaka omogućile su posjetiteljima Fordovog štanda da se uhvate u 180 stupnjeva animaciju u “Matrix” stilu korištenjem 40 kamera. Sudionici su mogli podijeliti svoj video s online prijateljiima koristeći Focus Wi-Fi hotspot i stavljajući ih na Facebook ili You Tube. 77.630 otvaranja pokazuje kako Ford i UEFA zajedno rade pred brojnim gledateljstvom i predstavljaju Fordove tehnologije. Fordova uključenost u društvene mreže kao što su Facebook i Twitter s ciljem što izravnije komunikacije s kupcima i dalje će se unaprijeđivati. A za sve koji se povežu s Fordom na ovim društvenim platformama, bit će prilika više nego ikad za interaktivnu suradnju s tvrtkom kroz produženo partnerstvo s UEFA-inom Ligom prvaka. Kako bi proslavili Finale Lige prvaka 2012 koji će se odigrati u Muenchenu, Ford u Njemačkoj će odigrati važnu ulogu u podržavanju ovog događaja. To će uključivati i predstavljanje posebnih modela “Champions” kao i opskrbu 200 vozila sa znakovljem finala UEFA-ine Lige prvaka 2012 za potrebe logistike, što će sve biti promovirano putem društvenih medija.
povezani članci
Novi Polo i dalje osvaja nagrade
ADAC je u Münchenu šesti put dodijelio nagradu «Gelber Engel» (Žuti anđeo). Ovo odlikovanje spada među najprestižnije trofeje u automobilskoj industriji. Među ovogodišnjim laureatima nalazi se i novi Polo koji je u kategoriji «Auto» izabran na drugo mjesto. Ukupno je 34 automobila konkuriralo u izboru čitatelja časopisa ADAC Motorwelt. Polo je uživao naklonost čitatelja časopisa pročitaj više…
Sara Kolak i Hyundai zajedno prema vrhu
Sara Kolak, olimpijska pobjednica u bacanju koplja u Rio de Janeiru 2016. godine, postala je ambasador branda Hyundai u Hrvatskoj. Suradnja je dogovorena do kraja 2020. godine. Do sada je Sara privatno vozila Hyundai, a sada joj je Hyundai Hrvatsja osigurao novi i30 Wagon, kako bi dodatno podržali njene napore i olakšali joj rad na pročitaj više…
Brojne pogodnosti pri kupnji novih Peugeot modela
Peugeot Hrvatska i mreža ovlaštenih koncesionara pripremili su posebno atraktivnu ponudu za crossover 2008, u sklopu koje kupcima poklanjaju besplatno jednogodišnje kasko osiguranje i ukupno jamstvo u trajanju od 4 godine ili do 80.000 km. Besplatno kasko osiguranje i četverogodišnje jamstvo kupci ostvaruju bez obzira na način plaćanja. Prilikom kupnje vozila na kredit, dodatna pogodnost pročitaj više…