Izdvojeno Vijesti

Ford produžuje partnerstvo s Ligom prvaka

Ford je 8. prosinca objavio da produžuje svoje dugogodišnje sponzorstvo najpopularnijeg i najprestižnijeg klupskog nogometnog natjecanja u Europi – UEFA-ine Lige prvaka – do lipnja 2015. godine. UEFA-ina Liga prvaka je jedno od najpopularnijih sportskih natjecanja na svijetu. Više od milijardu televizijskih gledatelja pratilo je prošlu sezonu, a s kumulativnim gledateljstvom broji više od četiri milijarde, od kojih je preko pola izvan Europe. UEFA-ina Liga prvaka bila je doista ključna u predstavljanju novog Ford Focusa globalnom gledateljstvu kroz televizijske reklame, panoe na stadionima i on-line kanalima. Aktivnosti oko natjecanja kao primjerice FocusCam atrakcija na festivalu UEFA-ine Lige prvaka omogućile su posjetiteljima Fordovog štanda da se uhvate u 180 stupnjeva animaciju u “Matrix” stilu korištenjem 40 kamera. Sudionici su mogli podijeliti svoj video s online prijateljiima koristeći Focus Wi-Fi hotspot i stavljajući ih na Facebook ili You Tube. 77.630 otvaranja pokazuje kako Ford i UEFA zajedno rade pred brojnim gledateljstvom i predstavljaju Fordove tehnologije. Fordova uključenost u društvene mreže kao što su Facebook i Twitter s ciljem što izravnije komunikacije s kupcima i dalje će se unaprijeđivati. A za sve koji se povežu s Fordom na ovim društvenim platformama, bit će prilika više nego ikad za interaktivnu suradnju s tvrtkom kroz produženo partnerstvo s UEFA-inom Ligom prvaka. Kako bi proslavili Finale Lige prvaka 2012 koji će se odigrati u Muenchenu, Ford u Njemačkoj će odigrati važnu ulogu u podržavanju ovog događaja. To će uključivati i predstavljanje posebnih modela “Champions” kao i opskrbu 200 vozila sa znakovljem finala UEFA-ine Lige prvaka 2012 za potrebe logistike, što će sve biti promovirano putem društvenih medija.