Galerija Predstavljamo

Ford Puma – sasvim nova priča

Novi crossover Ford Puma donosi zavodljiv dizajn, najbolju zapremninu prtljažnika u segmentu i učinkovitost blagog hibridnog sustava u potrošnji goriva

  • Ford predstavlja sportsku i dinamičnu Pumu, crossover inspiriran SUV automobilima. Zavodljiv vanjski izgled predstavlja novo poglavlje u Fordovoj filozofiji dizajna usmjerenog na ljude
  • Genijalna fleksibilna rješenja za povećanje prtljažnika pružaju najbolju zapremninu prostora za odlaganje stvari u klasi, a razvijena su uz pomoć savjeta kupaca
  • Napredna Fordova EcoBoost 48-voltna hibridna tehnologija za poboljšanje učinkovitosti potrošnje goriva, bolje performanse i više zabave u vožnji
  • Jednostavne i intuitivne tehnologije uključuju prilagodljivi tempomat s funkcijom Stop & Go, nove informacije o lokalnim opasnostima na prometnicama, bežično punjenje pametnih telefona, 12,3-inčnu digitalnu instrumentnu ploču u boji

Ford predstavlja novu Ford Pumu – kompaktni crossover inspiriran SUV automobilima koja spaja fantastičan vanjski dizajn, beskompromisan prtljažni prostor koji je najbolji u klasi i sofisticirane tehnologije blagog hibridnog pogona.

Nova Puma otvara novo poglavlje u Fordovom dizajnerskom identitetu uz karizmatični stil koji uključuje i prepoznatljiva prednja svjetla postavljena u vrhove kutova i atletske, aerodinamične linije. Kompaktne crossoverske proporcije donose podignutu visinu koja vozaču donosi veće samopouzdanje u vožnji i beskompromisni kapacitet prtljažnika od 456 litara, po čemu je Puma najbolja u klasi.

Snažne performanse i optimizirana potrošnja goriva osigurane su Fordovim EcoBoost 48-voltnom hibridnom tehnologijom. Blagi hibridni pogon besprijekorno integrira pomoć elektromotora za veći okretni moment poznatog trocilindarskog 1,0 EcoBoost benzinskog motora za razvijanje 155 KS.

Napredne tehnologije pomoći vozaču koje pružaju jednostavniju i manje stresnu vožnju uključuju:

  • Prilagodljivi tempomat sa Stop & Go funkcijom, sustav prepoznavanja prometnih znakova ograničenja brzine i sustav zadržavanja u prometnom traku, pružaju ugodnu vožnju autocestom i gradsku vožnju stani-kreni
  • Novi sustav informiranja o lokalnim opasnostima, koji može informirati vozača o opasnim situacijama na prometnici prije nego što postanu vidljive vozaču ili senzorima automobila

Puma je isto tako prvo vozilo u segmentu koja nudi otvaranje prtljažnika bez korištenja ruku i sjedala s lumbalnom masažom. “Naši kupci su nam kazali da žele kompaktno vozilo iznimnog izgleda koje je vrlo praktično u svakodnevnom životu. Rezultat je naša nova Ford Puma – karizmatičan i praktičan automobil koji nudi tehnologije poput masažnih sjedala ili blagog hibridnog pogonskog sustava“, rekao je  Stuart Rowley, predsjednik europskog Forda.

Nova Puma pridružuje se velikoj gami Fordovih SUV i SUV-ovima inspiriranih crossover modela koji u Europi uključuju modele Fiesta Active, Focus Active, EcoSport, Kuga, Edge i potpuno novi Explorer Plug-in hybrid. SUV automobili sada čine više od petine Fordovih vozila prodanih u Europi, a prodaja je porasla za više od 19 posto u 2018. godini. Puma će u prodajne salone stići krajem godine, a proizvodit će se u Fordovoj tvornici u rumunjskoj Craiovi u koju je od 2008. godine uloženo više od 1,5 milijardi eura.

Zavodljiv dizajn i vodeća praktičnost u klasi

Moderan, sportski i zavodljiv, nova Ford Puma optimizira Fordovu arhitekturu automobila B-segmenta koristeći prilagodljiv međuosovinski razmak i trag kotača za dobivanje SUV proporcija. Puma ima nisku, nagnutu liniju krova za prepoznatljivu siluetu, suprotno od trenda u dizajnu bočne linije crossovera u obliku klina, Puma donosi “anti-klinasti” dizajn s ravnim linijama koje pružaju uravnotežene proporcije. Fordov dizajnerski tim stvorio je vrlo emotivan izgled automobila uz izrazito proporcionalne linije vozila te uz inženjerski tim stvorio beskompromisan stil, pristup u vozilo i prostranost.

Senzualna površina nastavlja se na bokovima Pume s naglašenim lukovima kotača što povećava sportski karakter. Izražajne prednje značajke su svjetla u obliku kanua smještena u gornje kutove prednjeg dijela vozila, dok su LED svjetla za maglu smještena ispod integrirane u prednje zračne zavjese koje provode zrak oko prednjih kotača čime se poboljšava aerodinamika vozila. Spuštajući se do odmah prepoznatljive prednje maske, prednja svjetla daju Pumi odvažan stav, dobra aerodinamična svojstva i dizajnerski simpatično lice.

Proporcije Pume dodatno su poboljšane jedinstvenim dizajnom A-stupa koje vizualno pomiče masu kabine straga te pruža snažnu, ali izrazito elegantnu siluetu. “Od prvog dana smo zamislili vozilo koje će odmah biti prepoznato u svom segmentu – i kao rezultat toga smo stvorili kompaktni crossover koji se izdvaja od svega što smo dosad”, rekao je rekao je George Saridakis, direktor dizajna interijera i eksterijera europskog Forda. “Ovaj zapanjujući novi izgled predstavlja sljedeće poglavlje u Fordovom dizajnerskom identitetu, dok je sveobuhvatan koncept “seksi utočište” koje koristi genijalna i elegantna inženjerska rješenja koja će u kombinaciji s izrazito izražajnom vanjštinom oduševiti i iznenaditi kupce te ispuniti njihove posebne potrebe i želje”.

Novi crossover Puma predstavlja se s prepoznatljivim identitetom koji odražava preferencije pojedinih kupaca, a uključuju i sportsku Pumu ST-Line, kao i elegantnu Pumu Titanium.

Puma Titanium nudi jedinstvene Pearl Grey 18-inčne lakometalne naplatke i kromirane elemente na rešetki, bočnim rubovima i svjetlima za maglu. Stražnji difuzor i zaštita motora dolaze u metalik sivoj boji, a okviri prozora u sjajnoj crnoj boji. U unutrašnjosti Puma Titanium se nudi uz kožnom oblogom upravljača i umetcima drvenih efekata na armaturi i instrumentnoj ploči te prepoznatljivim umetcima od tkanine na unutrašnjoj strani vrata. 

Puma ST-Line inspiriran Ford Performance odjelom nudi se uz 18-inčne standardne ili 19-inčne opcijske mat crne aluminijske naplatke i sportski ovjes s posebno podešenim oprugama i amortizerima. Sprijeda, ST-Line rešetka hladnjaka ima mat crne elemente i obrub u visokom sjaju, sjajni obrub maglenki i opcionalno veći, funkcionalniji krovni spojler. Odvažni elementi ST-Line donjih elemenata usmjeravaju zrak u ulaze zračnih zavjesa. U unutrašnjosti, Puma ST-Line ima s donje strane “podrezani” ravni upravljač i crveni šav, što je dostupno na opcijskim djelomično kožnim sjedalima. Aluminijske papučice, ručica mjenjača i poseban crna presvlaka unutrašnjosti krova pojačavaju sportski karakter. Paleta od 10 živih boja uključuje i Blazer plavu, Frozen bijelu, Race crvenu, Solar srebrnu, Agate crnu, Lucid crvenu, Metter sivu, Desert island plavu te Magnetic i Metropolis bijelu.

Puma je stilski zavodljiv i praktičan kompaktni crossover koji podržava inovativna rješenja za odlaganje stvari straga za svakodnevne probleme skladištenja stvari. Puma nudi beskompromisni prtljažni prostor od 456 litara, koji je najbolji u klasi. Fleksibilan prtljažnik može primiti kutiju duljine 112 cm, širine 97 cm i visine 43 cm uz spuštene stražnje naslone sjedala. S ciljem da zadovolji zahtjeve kupaca za praktičnim prtljažnim prostorom, Fordov MegaBox pruža dubok, svestran prostor za pohranu u koji se mogu bez problema smjestiti dvije torbe za golf u uspravnom položaju. Rješenje za pohranu nudi i posebni odjeljak od 80 litara u prostoru širine 763 mm, dužine 752 mm i 305 mm dubine u koji se mogu smjestiti nestabilni predmeti do otprilike 115 cm visine kao što su sobne biljke u uspravnom položaju. Alternativno, prostor se može koristiti za pohranu prljave sportske opreme ili blatne čizme. Sintetička obloga Ford MegaBoxa i čep za ispuštanje na dnu olakšavaju čišćenje vodom. Za još veću prilagodljivost, Pumina podnica prtljažnika lagano se može prilagoditi jednom rukom u jednu od dostupne tri pozicije:

  • U najnižoj poziciji dostupan je maksimalan volumen prtljažnika, a Ford MegaBox je skriven
  • U visokom položaju, pretinac ispod se povećava kako bi se stvorila ravna podnica u ravnini sa sklopivim naslonima stražnjih sjedala
  • Uklonjena podnica može se sigurno uskladištiti okomito prema naslonima stražnjih sjedala za maksimalnih 456 litara prtljažnika

Podesiva podnica prtljažnika ima strukturu saća inspiriranu šesterokutnim ćelijama koje se koriste u konstrukciji komponenti visoke čvrstoće za mlazne zrakoplove i superautomobile za čvrstoću. Ukrcaj stvari u prtljažnik je olakšan Fordovom tehnologijom otvaranja vrata prtljažnika bez pomoći ruku, što je dostupno prvi put u segmentu. Sustav omogućuje pristup prostoru za prtljagu čak i s rukama punim namirnica, djecom ili sportskom opremom i to vrlo jednostavnim pokretom noge ispod stražnjeg odbojnika. Pumin prtljažnik ima i ugrađeno inovativno rješenje za pakete – rješenje problema što učiniti s policom paketa prilikom utovara, istovara i nošenja velikih paketa. Poklopac prtljažnika na vratima pomiče se zajedno s vratima prtljažnika i nema potrebe za bočnim osloncima čime se osigurava nesmetan pristup stražnjem teretnom prostoru. Fleksibilni poklopac prtljage lagano se oblikuje oko glomaznih predmeta. “Tijekom cijelog procesa razvoja naš je cilj bio pružiti neviđeni stupanj praktičnosti u kompaktnom i učinkovitom paketu”,rekao je Norbert Steffens, glavni programski inženjer Ford Pume. “Pumin jedinstveni For MegaBox i polica za pakete primjeri su inovativnog razmišljanja koja su nam pomogla pružiti fleksibilnost bez kompromisa u pogledu stila i dizajna”.

Napredna tehnologija pogonskog sklopa

Ranije ove godine, Ford je objavio da će svi modeli lansirani nakon novog Focusa uključivati elektrificiranu opciju. Kupci Pume će biti među prvima koji će koristiti Fordovu sofisticiranu blagu hibridnu tehnologiju prilagođenu štedljivoj učinkovitoj vožnji i istovremeno još veći Fordov faktor zabave u vožnji uz snažnije performanse. EcoBoost hibridna tehnologija poboljšava Pumin 1,0-litreni EcoBoost benzinski motor za 11,5 kW uz integrirani starter/generator (BISG) s pogonskim remenom. Zamjenom standardnog alternatora, BISG omogućuje obnovu i skladištenje energije koja se obično gubi tijekom kočenja i zaustavlja radi punjenja 48-voltnih litij-ionskih zrakom hlađenih baterija. Također, BISG djeluje kao motor, koji se jednostavno integrira s trocilindričnim benzincem s niskim trenjem te koristi pohranjenu energiju za pružanje pomoći pri okretnom momentu tijekom normalne vožnje i ubrzanja, kao i pri radu električnih pomoćnih trošila u automobilu. Nudi se u varijanti sa 125 ili 155 KS, a inteligentni, samoregulirajući blagi hibridni sustav kontinuirano prati kako se vozilo koristi kako bi odredilo kada i kojim intenzitetom napuniti bateriju za optimalnu iskoristivost. Kada će upotrijebiti pohranjenu energiju iz baterije koristi se jedna od dvije strategije:

  • zamjena okretnog momenta, koja koristi funkcionalnost elektromotora BIGS-a do 50 Nm okretnog momenta – smanjuje količinu rada benzinskog motora čime poboljšava učinkovitost potrošnje goriva do 9 posto, temeljeno na WLTP analizi. Zamjenski okretni moment doprinosi emisiji od 124 g/km CO2i potrošnji goriva od 5,4 l/100 km za varijantu sa 125 KS, kao i 127 g/km CO2i potrošnju goriva od 5,6 l/100 km za varijantu sa 155 KS.
  • nadopunjavanje okretnog momenta, koje aktivira funkcionalnost elektromotora BIGS-a povećava ukupni okretni moment dostupan od pogonskog sklopa do 20 Nm iznad razine dostupne samo od benzinskog motora pri punom opterećenju – i isporučiti do 50% više okretnog momenta pri nižim okretajima – za optimalne performanse

Električnom asistencijom za povećanje okretnog momenta postiže se bolje performanse s bržim odzivom, a na nižim okretajima do 50% više okretnog momenta i to za fleksibilnije i uglađenije iskustvo vožnje. BIGS je također omogućio Fordovim inženjerima da smanje omjer kompresije 1,0-litrenom EcoBoost motoru i dodaju veći turbopunjač za više snage. Ublažavanje kašnjenja turbopunjača omogućeno je pomoću nadopunjavanja okretnog momenta. Moći ponovno pokrenuti motor za otprilike 300 milisekundi – otprilike kao treptaj oka – BIGS također omogućuje Puminoj hibridnoj Auto Start-Stop funkciji djelovanje u širem rasponu mogućnosti za još veću uštedu goriva, uključujući i kada se vozite do zaustavljanja ispod 15 km/h pa čak i kada je vozilo u brzini uz pritisnutu papučicu kvačila.

“Naš 1,0-litreni EcoBoost motor već je dokazao da učinkovitost potrošnje goriva i performanse mogu ići ruku pod ruku. Naša EcoBoost hibridna tehnologija dovodi to na sljedeću razinu”,rekao je Roelant de Waard, potpredsjednik marketinga, prodaje i usluga europskog Forda.

“Vjerujemo da će kupci voljeti glatku i brzu isporuku energije naših EcoBoost hibridnih pogonskih sustava baš kao što će uživati u manje čestim putovanjima do benzinskih pumpi. Osim toga, kupci mogu birati između naprednog asortimana Ford EcoBoost benzinskih motora i Ford EcoBlue dizelskih motora koji dolaze uz standardnu Auto Start-Stop funkciju za smanjenje troškova za gorivo, kao i uglađenom mijenjanju brzina 6-stupanjskog ručnog mjenjača.”

Pumin 1,0-litreni EcoBoost sa 125 KS emitira 131 g/km CO2i ima potrošnju od 5,8 l/100 km. Opcija dizelskog pogona i 7-stupanjski automatski mjenjač s dvostrukom spojkom će biti dostupni nakon lansiranja. Pumini 1,0-litreni EcoBoost i EcoBoost hibridni pogoni također su opremljeni Fordovim, u autoindustriji pionirskim sustavom deaktivacije cilindara za trocilindarske motore, koji automatski isključuje jedan cilindar kada nije potreban puni kapacitet, primjerice, prilikom krstarenja autocestom. Sustav može isključiti ili ponovno uključiti jedan cilindar za samo 14 milisekundi. Puma dodatno optimizira Fordovu arhitekturu B-segmenta koja također pruža vodeću dinamiku u vožnji u klasi kao i Ford Fiesta.Novi, tvrđi stražnji ovjes, veći amortizeri, tvrđe spojnice i optimizirani gornji nosači ovjesa smanjuju trenje i poboljšavaju krutost cijele šasije kako bi podržala vodeću dinamiku vožnje u klasi.

Tehnologije koje daju povjerenje

Puma koristi 12 ultrazvučnih senzora, tri radara i dvije kamere postavljene oko automobila za Fordovu Co-Pilot360 tehnologiju koja poboljšava zaštitu, vožnju i parkiranje te je razvijena da vožnju učini ugodnijom, manje zahtjevnom i sigurnijom.

Prilagodljivi tempomat s funkcijom Stop & Go omogućen je uz automatski mjenjač sa 7 stupnjeva prijenosa, a uz Sustav prepoznavanja prometnih znakova ograničenja brzine i Sustava zadržavanja u prometnom traku pomaže održavanju ugodne vožnje na sigurnoj udaljenosti od vozila ispred. Sustavi također pomažu u smanjenju stresa tijekom dugih putovanja zadržavajući vozilo u prometnom traku te prilagođavanjem brzine unutar trenutnih zakonskih granica prateći promet i prepoznajući prometne znakove ograničenja brzine. Ovo je dodatak za korištenje informacija iz ugrađenog navigacijskog sustava.

Stop & Go sustav omogućuje Prilagodljivom tempomatu da vozilo potpuno zaustavi u stop-start prometu upotrebom do 50% ukupne sile kočenja, a kočnice se automatski otpuštaju ako zaustavljanje traje manje od tri sekunde. Za zaustavljanje duže od 3 sekunde, vozač može pritisnuti gumb na upravljaču ili nježno pritisnuti papučicu gasa. 

Novi Sustav obavijesti o lokalnoj opasnosti omogućena je FordPass Connect modemom, a može obavijestiti vozača o opasnoj situaciji na cesti ispred, čak i ako se radi o događaju koji nije vidljiv zbog zavojite ceste ili drugih vozila. Obavijesti o lokalnim opasnostima isporučuju se neovisno o satelitskoj navigaciji, na temelju ažuriranih podataka dobivenih od tvrtke HERE Tehnologies, koje su dobivene od lokalnih vlasti, hitnih službi i informacija dobivenih od drugih povezanih vozila.

Obavijesti o opasnostima, uključujući radove na cesti, razbijena vozila, pješake i objekte na cesti, pa čak i o opasnim uvjetima vožnje, dostavljaju se vozilu i tako daju vozaču upozorenje o opasnim situacijama na koje nailazi i prije nego što ih može uočiti.

Prvi put u Fordovom vozilu B-segmenta dostupna je stražnja širokokutna kamera koja snima pogled od 180 stupnjeva i prikazuje ga na zaslonu osjetljivom na dodir u automobilu – tako se pješaci, biciklisti i druga vozila koja nailaze mogu lakše uočiti kada se vozilo kreće unatrag iz parkirnog mjesta ili prilaza.

Također, za pomoć vozačima Pume pri kretanju unatrag pomaže i BLIS sustav koji je uz informacije o objektu u mrtvom kutu opremljen i sustavom Cross traffic alert koji upozorava vozača o sudionicima prometa koji će uskoro naići iza vozila. Sustav može primijeniti kočnice kako bi se izbjegle ili ublažile posljedice sudara ako vozač ne reagira na upozorenja.

Fordov Active Park Assist sustav aktivne pomoći pri parkiranju na okomita parkirna mjesta pomaže vozačima u pronalaženju parkirnih mjesta i parkiranju bez pomoći ruku. Automatska tehnologija dugih svjetala može automatski oboriti duga svjetla ako bi se izbjeglo zasljepljivanje drugih vozača.

Dodatno poboljšan Fordov sustav zadržavanja u prometnom traku čini Road Edge Detection sustav koji prepoznaje gdje s vanjske strane kolnika asfaltirana cesta prelazi u drugu površinu poput šljunka, trave ili rubnjaka. Sustav može zakrenuti upravljač kako bi se izbjeglo skretanje s ceste.

Pumine tehnologije pomažu vozačima prevladati probleme u urbanim sredinama gdje je promet vrlo gust. Pre-Collision Assist sustav za sprečavanje sudara uz tehnologiju prepoznavanja pješaka može otkriti osobe koje su na cesti ili blizu ceste, kao i vozila koja mu mogu prepriječiti put. Sustav može ublažiti posljedice sudara ili pomoći vozačima u izbjegavanju sudara. Puma je opremljena poboljšanu verziju tehnologije s većim kutom kamere koja bolje pomaže pratiti kretanje pješaka.

Ako dođe do nezgode, sustav Post-Collision Braking kočenja nakon sudara pomaže smanjiti utjecaj od mogućeg sekundarnog sudara tako što automatski primjenjuje umjereni pritisak kočnice kada je otkriven prvotni sudar. Usporavanje vozila može potencijalno smanjiti ozljede putnika i daljnje oštećenje vozila. Dodatne tehnologije koje pomažu vozačima Pume izbjegavanje nesreća uključuju:

  • sustav izbjegavanja sudara (Evasive Steering Assist) projektiran je za rad na brzinama gradske vožnje i vožnje na autocesti, a koristi radar i kameru za otkrivanje sporijih i zaustavljenih vozila ispred te pomaže vozaču da ih zaobiđe
  • sustav upozorenja o krivom smjeru (Wrong Way Alert ) koristi kameru postavljenu na vjetrobransko staklo i informacije iz navigacijskog sustava automobila te daje zvučna i vizualna upozorenja ako detektira znak zabranjenog smjera na autocesti

“Puma se nudi s neviđenom paletom naprednih tehnologija za svoj segment”,rekao je Steffens. “Značajke od bežičnog punjenja pametnih telefona do Stop &  Go funkcije, osmišljene su kako bi se savršeno uklopile u živote vlasnika i učinile vožnju Pume jednostavnim i intuitivnim iskustvom.”

Inovativna i privlačna

Pumin inovativan i vrhunski interijer osmišljen je kako bi pomogao vlasnicima da preuzmu kontrolu i pronađu utočište od svakodnevnih pritisaka. Puma nudi prva u svom segmentu masažnu funkciju masaže lumbalnog dijela leđa u prednjim sjedalima pomoću koje možete revitalizirati umorne mišiće i imati relaksirajuće putovanje. Sustav za masažu s tri mjehura ima tri postavke intenziteta i podesivih masažnih pravaca.

Prednja sjedala odlikuju se oblikovanim vitkim dizajnom koji poboljšava prostor za noge putnicima straga, a stražnja klupa je oblikovana za što lakši ulazak i izlazak iz vozila. Vozačevo vozilo je podesivo po visini. Prednja i stražnja sjedala nude se s pomičnim presvlakama koje se mogu prati, ovisno o varijanti opreme, što olakšava održavanje interijera. Kupci mogu čak i prilagoditi interijer različitim bojama i dizajnom, a uz ugrađene patentne zatvarače presvlake se mogu lagano skidati i postavljati. Osim toga, panoramski krov uz zatamnjeno staklo, koji se otvara cijelom duljinom, stvara još prostraniji i prozračniji osjećaj za putnike sprijeda i straga.

Inovativne značajke u Pumi uključuju bežični punjač za pametne telefone, koji omogućuje jednostavno punjenje bez korištenja jednog od dva USB ulaza u Pumi. Mjesto za bežično punjenje nalazi se odmah ispod instrumentne ploče i otkrit će kompatibilne uređaje koji podržavaju bežično punjenje.

Uređaji mogu ostati povezani putem Bluetootha s Fordovim SYNC 3 sustavom za komunikaciju i zabavu i dok se pametni telefon puni bežično, pa vozači Pume mogu kontrolirati zvuk, navigaciju i povezane pametne telefone pomoću jednostavnih glasovnih naredbi. Sustav je kompatibilan s Apple CarPlay i Android Auto aplikacijama, a podržava ih 8-inčni središnji zaslon osjetljiv na dodir, kojim se može upravljati pinch-and-swipe gestama, kao na pametnom telefonu.

FordPass Connect modemska tehnologija pretvara Pumu u mobilnu WiFi pristupnu točku za povezivanje do 10 uređaja. Sustav omogućuje niz praktičnih značajki putem mobilne aplikacija FordPass, uključujući lokator vozila, razinu goriva u spremniku, alarm, razinu ulja u motoru, daljinsko zaključavanje i otključavanje vrata, pa čak i daljinsko startanje motora za modele koji su opremljeni 7-stupanjskim automatskim mjenjačem.

Dostupan B&O audio sustav je dinamički podešen kako bi se osigurao vrhunski zvuk bez obzira na uvjete vožnje. Sustav s 10 zvučnika uključuje integrirani subwoofer od 150 mm i 200 mm u prtljažniku, bez ugrožavanja prtljažnog prostora te pruža glatki bas. Pozicije visokotonca optimizirane su za stvaranje šireg stupnja zvuka na razini sjedala kako bi pružile vrhunsko iskustvo slušanja svim putnicima. Sustav pokreće 575-vatno digitalno pojačalo za obradu signala koje kontrolira izjednačavanje i miješanje zvuka.

Osim toga, 12,3-inčna potpuno podesiva digitalna instrumentna ploča omogućuje vozačima da je personaliziraju i daju prioritete određenim informacijama, uključujući tehnologiju pomoći vozaču i obavijesti satelitske navigacije. Klaster koristi tehnologiju slobodnog oblika koja omogućuje zakrivljene gornje rubove za uglađeni dizajn.Ploča slobodnog oblika sadrži sklopove ugrađene preko zaslona, omogućujući dizajnerima da ga oblikuju izvan tradicionalnih pravokutnih oblika.

Uz to, digitalna instrumentna ploča s 24-bitnom “pravom bojom” generira detaljne slike visoke razlučivosti i ikone koje se prikazuju u cijelom spektru boja, što ih čini svjetlijim, lakšim za čitanje i manje umaraju oči.

“Vjerujemo da će Puma zaista odjeknuti među vozačima u Europi”,rekao je Rowley. “U svakom smo segmentu kupcima pružili fleksibilnost koju žele, kao i najljepši automobil koji su ikad imali u vlasništvu.”