Izdvojeno Vijesti

Ford u finalu UEFA Lige

Ovogodišnje finale UEFA Lige prvaka na Wembleyu označilo je i punu 21 godinu partnerstva tvrtke Ford of Europe s ovim natjecanjem. Kao najdugovječniji službeni partner UEFA Lige prvaka Ford of Europe ga podržava još od njegove početne sezone, 1992./1993. Stoga i ne čudi što je upravo finale UEFA Lige prvaka odabrano za predstavljanje i pokretanje nove brand kampanje u kojoj se demonstriraju iznenađujuće i sjajne tehnologije dostupne na nizu Fordovih vozila. Zabavna kampanja koja obuhvaća čitav brend predstavlja značajan zaokret od konvencionalnih automobilskih oglasa koji ističu pojedinačne modele i akcijske cijene i ostvaruju Fordovo obećanje „Go Further“. Na adresi www.ford.com objavljena su tri posve nova videospota koja pojašnjavaju tehnologije Ford SYNC with Emergency Assistance, Ford 1.0-litre EcoBoost i Ford Rear View Camera. Posjetitelji stranice www.ford.com koji pristupaju putem računala, pametnih telefona ili tableta mogu iskusiti početnu stranicu novog izgleda sa značajkom listanja koja prikazuje Fordovu ponudu pametnih, sigurnih i zelenih tehnologija putem posebno osmišljenih videozapisa.

         „Finale UEFA Lige prvaka ima veću TV publiku od Super Bowla“, kazao je Roelant de Waard, potpredsjednik tvrtke Ford of Europe zadužen za marketing, prodaju i servis. „To je savršena prilika da se Plavi oval predstavi milijunima europskih kupaca kao brend sa sjanim vozilima i iznimnim tehnologijama koje će život učiniti jednostavnijim, sigurnijim i zabavnijim”. „U novoj kampanji značajan je fokus na digitalne medije i društvene mreže – od dva zaslonska iskustva do širih razgovora na društvenim medijima, gdje se posjetitelje pita o njihovim idejama o idealnim tehnologijama budućnosti”, kazao je de Waard.