Kada je Henry Ford svojim pionirskim potezom uveo pokretnu traku, nije mogao niti zamisliti da će više od 100 godina kasnije, Ford Motor Company još uvijek unapređivati ovu važnu i utjecajnu inovaciju. U namjeri da se pozabavi problemom starenja radne snage i fizičkom cijenom mnogih godina provedenih na pokretnoj traci, Ford je okupio tim liječnika radne medicine, stručnjaka u proizvodnji, sindikalne grupe i predstavnike radnika s invaliditetom kako bi poboljšali ergonomiju, sigurnost i učinkovitost na pokretnoj traci. To je dovelo do stvaranja “Sretnog sjedala” – genijalnog rješenja u obliku ljuljajuće stolice postavljene na ovjes u obliku šipke. Sjedalo radnicima omogućava da udobno sjede kad rade na pokretnoj traci. Također im omogućava da kliznu u automobil dok pričvršćuju, primjerice, kutije s papučicama umjesto da se saginju. Prvo “Sretno sjedalo” postavljeno je na radnom mjestu za instaliranje ožičja krovnih antena u Genku u Belgiji 1998. godine, a Sretno sjedalo došlo je u Koeln 2002. Danas, “Sretna sjedala” se koriste u Valenciji u Španjolskoj, te Saarlouisu u Njemačkoj. “Sretno sjedalo” omogućuje radnicima s više iskustva da ostanu uključeni u postojećim radnim skupinama, a da zdravlje i učinkovitost ostanu na istoj razini.