Sezona godišnjih odmora je pred vratima, stoga Goodyear savjetuje autobusnim prijevoznicima da svoja vozila koja su namijenjena za turističku i međugradsku vožnju opreme gumama razvijenima posebno za autobuse. Ako odaberu namjenske gume kao što su Goodyear Marathon Coach, osigurana im je cjelogodišnja izdržljivost, brojni prevoženi kilometri i mala potrošnja goriva, a putnicima gume pružaju maksimalnu udobnost u vožnji.
Suvremeni autobusi nevjerojatno su sofisticirani jer imaju snažne motore i omogućuju veliku brzinu u vožnji, a osim toga putnici imaju izuzetno visoke zahtjeve u vezi s udobnošću i tihom vožnjom. Novijim autobusima ozbiljnu poteškoću predstavlja kraći životni vijek guma i njihovo neravnomjerno habanje. Zato je Goodyear razvio gume primjerene upravo za zadnju generaciju vozila za prijevoz putnika. Gumom Goodyear Marathon Coach zadovoljava potrebe putnika i autobusnih prijevoznika jer omogućuje brojne prevožene kilometre, niske troškove po kilometru, izdržljivost preko cijele godine te visoku razinu udobnosti za vozače i putnike.
Cjelogodišnja guma Goodyear Marathon Coach
Gume Goodyear Marathon Coach odlikuju se oznakama M + S i 3PMSF (pahuljica u planini s tri vrha), što potvrđuje da zadovoljavaju zahtjeve koje postavlja zakonodavstvo sve više europskih zemalja za zimske gume za specifična razdoblja, odnosno uvjete tijekom godine. U glavne značajke gaznog sloja gume spadaju čvrst rameni dio i asimetričan dezen koji omogućuju brojne prevožene kilometre i ravnomjerno habanje. Gazni sloj ima pet rebara, od kojih četiri imaju lamele Flexomatic, a one povećavaju prianjanje i izdržljivost pri kočenju. Na ramenom dijelu nalazi se i veća količina gume koja se može trošiti, a to je jako dobro došlo zbog učinka neovisnog ovjesa. Silama što ih uzrokuje visoko težište vozila prkosi krući gazni sloj na vanjskoj strani gume. Lamele u drugom rebru nalaze se pod oštrim kutom i tako sprječavaju neravnomjerno habanje te olakšavaju upravljanje i držanje smjera. Kut radijalnih lamela u trećem i četvrtom rebru tuplji je, a to prvenstveno pridonosi boljem prianjanju gume i pruža joj uravnotežene vozne značajke. Za dezen gume karakteristični su žljebovi koji sprječavaju kamenju da se ukliješte i prodru u gazni sloj.
Da bi izdržljivost guma bila optimalna, moraju biti montirane na određen način. Kod jednostruke montaže gume se na upravljačkoj i pratećoj osovini montiraju tako da vanjsko rame gume s lamelama bude na vanjskoj strani vozila. Kod dvostruke montaže na pogonskoj osovini vanjska ramena moraju biti parovi gumama na suprotnoj strani, što znači da je unutarnje rame jedne gume kod unutarnjeg ramena druge gume u paru.
Prednosti gume Marathon Coach dokazuju i ocjene na oznakama jer je za iskoristivost goriva i prianjanje na mokroj površini svrstana u kategoriju B, a za vanjsku buku pri kotrljanju koja iznosi 69 dB na oznaci ima samo jedan val. Guma se proizvodi u dimenziji 315/80R22,5, a njezin je indeks nosivosti 156/150 (154/150), što znači opterećenje osovine od 8.000 kg (13.400 kg).
Zimska guma Goodyear Ultra Grip
Goodyear Marathon Coach je cjelogodišnja guma, a Goodyear također proizvodi gumu Ultra Grip Coach – namjensku zimsku gumu za pogonsku osovinu autobusa. I ona ima obje oznake M + S i 3PMSF te osigurava povećano prianjanje na snijegu, stoga je osobito primjerena za autobuse koji voze u nordijskim zemljama i po alpskim područjima, gdje se mogu očekivati snijeg i led. Trodimenzionalne lamele gume koje izgledaju kao napolitanke, usmjereni dezen gaznog sloja i širina gume omogućuju bolje prianjanje u svim uvjetima, osobito u zimskim situacijama, a istodobno osiguravaju gumi više prevoženih kilometara, malu buku i posljedično udobniju vožnju. Guma Goodyear Ultra Grip Coach dostupna je u dimenzijama 295/80R22,5 i 315/80R22,5.
Tehnologije Goodyear TravelMax
Gume Goodyear Coach namijenjene su za autobuse za međunarodne i međugradske prijevoze, a obuhvaćaju kombinaciju tehnologija nazvanu TravelMax, koje uključuju mješavinu gaznog sloja Silefex, asimetričan dezen i najsuvremeniji koncept kordne karkase. Kombinacija punjenja na osnovi silike i vrhunskog prirodnog kaučuka osigurava bolju iskoristivost goriva i smanjuje otpor gume.