Mišićav motocikl srednje kategorije s nadograđenim performansama, upravljivijim i agresivnijim položajem za vožnju

Novi motor High Output Revolution X daje više snage i okretnog momenta s povećanim rasponom broja okretaja. Nova geometrija okvira te prednji i stražnji kotači od 17″ omogućuju dobru i brzu reakciju na upravljaču. Uz USD vilice od 43 mm dolaze stražnji amortizeri s vanjskim spremnikom. Dvostruki prednji diskovi od 300 mm i ABS kočnice kao standardna oprema.

Tri opcije boje maksimalno ističu Dark Custom stil motocikla Street Rod. U 2017. godini će novi Harley-Davidson Street Rod izazivati čuđenje i zadovoljiti najveća očekivanja. Proizašao iz Street platforme, stvoren je da ima uspjeha u gradu i da pruža uzbudljivo iskustvo izvan njega. Njegov podešen motor High Output Revolution X 750 daje više zakretnog momenta u srednjim, a snage u višim okretajima te omogućuje veću maksimalnu brzinu.

Motor koji postiže više okretaja dolazi u kompletu s oštrijom geometrijom okvira i agresivnim položajem za vožnju. Ovjes, kočnice i kotači također su poboljšani. A linije motora Street Rod i dalje su njemu svojstvene. Njegov opasan izgled uronjen je u Harley-Davidson Dark Custom stil (zajedno s jedva primjetnim čelikom na flat-track upravljaču), sa položajem nagnutim prema naprijed te je uvijek spreman za akciju.

Street Rod se nudi u tri različite boje: Vivid Black, Charcoal Denim i Olive Gold. Mathew Weber, glavni inženjer Harley-Davidsona: “Novi motor High Output Revolution X 750 motocikla Street Rod ima Hotcams bregaste osovine, glave s boljim protokom goriva, više kompresije i veći broj okretaja. Plijeni pozornost. Željeli smo i odgovarajući okvir, oštro i agresivno upravljanje, savršeno za urbano oštro i duboko naginjanje u zavoju. Zbog njegovog stava i odnosa između položaja sjedala, nogara povućenih iza i širokog upravljača vozač ima potpunu kontrolu. Činjenica da Street Rod tako dobro izgleda i da je vrlo blizak našim ranim skicama svima nama daje poseban užitak!”

Motor OHC 8V 60° V-Twin High Output Revolution X 750 motocikla Street Rod s tekućim hlađenjem proizvodi 18% više konjske snage i 8% okretnog momenta od motocikla Street 750; vršna snaga dolazi na 8.750 okr./min., a najveći okretni moment dolazi na 4.000 okr./min. Podešen je da bude snažan između 4.000 i 5.000 okr./min. sa snažnim performansama na srednjim brojevima okretaja koje vozač može osjetiti i iskoristiti u stvarnim situacijama. Ima veliku kutiju zračnog filtera i nove usisne grane od 42 mm, nove glave cilindra s četiri ventila i bregastu osovinu s visokim podizanjem, zajedno s prigušivačem ispuha velikog volumena – sve dizajnirano da poveća protok zraka i učinkovitost. Omjer kompresije podignut je sa 11:1 na 12:1, a maksimalni broj okretaja je podignut od 8.000 na 9.000 o/min. Oštrija geometrija zajedno s novim ovjesom i kočnicama omogućuje okretno upravljanje. Okvir motocikla Street Rod osmišljen je da odgovara performansama motora. Prednji kraj ima krute USD vilice od 43 mm stegnute laganim aluminijskim obručima. Kut nagiba vilice smanjen je s 32° na 27° za brže upravljanje. Novi stražnji amortizeri imaju vanjski spremnik za povećanje kapaciteta tekućine i održavanje dosljednosti prigušivanja; hod se povećava za 31 % na 117 mm. Upravljač je neznatno dulji kako bi se mogli smjestiti viši amortizeri u stilu koji je inspiriran performansama.

Novi izgled sjedala dizajniran je da vozača čvrsto drži na mjestu, a visina sjedala povećana je na 765 mm kako bi se poboljšao pogled vozača unaprijed. Street Rod također ima i nove poluge kočnica / mjenjača brzina te aluminijske nogare koji pomažu kontroli i olakšavaju većini vozača da imaju čvrst oslonac dok stoje na mjestu. Kut naginjanja povećan je s 28,5° ulijevo i udesno na 37,3° udesno i 40,2° ulijevo kako bi odgovarao energičnijoj vožnji. Ravan upravljač u drag-stilu stvara agresivan položaj za vožnju; novi retrovizori na kraju volana mogu se montirati iznad ili ispod držača, a njihov dizajn čija prijava patenta je u tijeku omogućuje im da se preklope unatrag, a da ne smetaju rukama vozača. Street Rod ima ekskluzivne prednje i stražnje aluminijske kotače Open Spoke Black Cast od 17″ i nove radijalne gume Michelin Scorcher 21, prednja veličine 120/70 R17V i stražnja veličine 160/60 R17V. Dvostruka kočiona kliješta s dva klipa i prednje disk kočnice od 300 mm zajedno s ABS-om daju snažno, kontrolirano zaustavljanje.

Dark Custom do srži uz još nešto samo njemu svojstveno. Street Rod podržava svoj nadograđeni motor i performanse upravljanja liberalnom dozom stila Dark Custom. Debele, zacrnjene vilice i trokuti, zajedno s novim indikatorom brzine (boja usklađena s bojom karoserije osim crnog središta) dodaju težinu prednjem dijelu. Novi stražnji dio olakšan je perforiranim stražnjim blatobranom. Stražnje svjetlo kao i pokazivači smjera su izvedeni u LED rasvjeti. Podignuta visina sjedala i kotači od 17″ motociklu Street Rod daju atletski stav, dok novi stil poklopca zračnog filtra i oštriji zvuk ispušnog sustava privlače pozornost na snažan dizajn motora.

Model će biti dostupan u Harley–Davidson predstavništvima u Zagrebu i Splitu krajem travnja 2017. Cijena će biti 75.000 kn za osnovni crni model, te ostale boje 77.000 kn.

 

Tags: ,