• Hyundai je u posljednjih 14 godina u Top 10 globalnih vodećih automobilskih brendova
  • Vrijednost Hyundai branda uvećana je četiri puta od 2005. godine

Hyundai Motor je ponovno rangiran među najcjenjenijim robnim markama na svijetu, prema najnovijoj ljestvici koju je objavio globalni procjenitelj brendova Interbrand.

Hyundaijeva globalna vrijednost marke porasla je za 3% u 2017. godini na rekordnu vrijednost od 13,5 milijardi američkih dolara. Ovaj rezultat tvrtku stavlja u Top 40 globalnih robnih marki već četvrtu godinu zaredom. Hyundai je rangiran na 36. mjesto najvrjednijih svjetskih brendova u izazovnim uvjetima svjetskog tržišta.

“Hyundai je inovativan i kreativan brand koji neprekidno razvija i uvodi nove funkcije u vozila koje kupci žele. Oduševljeni smo povećanjem vrijednosti naše marke. Najnovija dostignuća u automobilskoj industriji poput elektrifikacije, povezivanja i autonomne vožnje, predstavljaju velike mogućnosti za Hyundai da postane vodeća snaga u budućnosti globalne mobilnosti”,Chief Marketing Officer, Hyundai Motor Company.

Hyundai je zadržao šestu poziciju među globalnim automobilskim brendovima, što je nastavak eksponencijalnog rasta tvrtke koja je od 2005. godine četverostruko povećala vrijednost marke.

“Kontinuirani rast vrijednosti Hyundai marke rezultat je ulaganja u budućnost mobilnosti, kao i predanost kontinuiranom unapređenju snage branda. Razvoj NEXO modela, temeljenog na naprednoj tehnologiji gorivih ćelija, kao i nove “N” linije za sportske automobile visokih performansi, pokazao je tehnološku uvjerljivost Hyundaija i postavio temelje za unaprjeđenjem branda. Brandovi koji razmišljaju globalno i brzo reagiraju na tržišne promjene uvijek povećavaju vrijednost”,Global Director, Brand Valuation for Interbrand.

Hyundai je među vodećim progresivnim proizvođačima automobila, a donio je i mnoge prave prekretnice u autoindustriji. Predstavio je NEXO, prvi SUV s pogonom na gorive ćelije, a Hyundai ekološka gama uključuje novu Konu Electric i Ioniq, koji predstavljaju pionirski duh tvrtke na području buduće mobilnosti. Sa svojim progresivnim modelima, Hyundai nudi najširi raspon vozila s ekološkim pogonom u automobilskoj industriji što je kombinirano s daljnjim strateškim ulaganjima u buduće tehnologije kao što su elektrifikacija, pametni automobili, roboti i umjetna inteligencija, kao i budući izvori energije.

 

Tags: ,