Hyundai svakodnevno dokazuje svoju posvećenost europskom tržištu, s ciljem da do 2020. godine postane azijski automobilski brand broj 1 u Europi. Više od 90% svih Hyundai vozila prodanih u Europi dizajnirani su, konstruirani, proizvedeni i testirani u Europi, što je posljedica ulaganja u Njemačkoj, Češkoj i Turskoj, koja s nesmanjenim intenzitetom traju još od 1990-ih godina. Tijekom 2006. godine, Hyundai je otvorio svoje europsko sjedište Hyundai Motor Europe (HME) u njemačkom Offenbachu (Frankfurt), odakle upravlja operativnim aktivnostima za europsko tržište. S 470.130 registriranih vozila u Europi u 2015. godini Hyundai je zabilježio rast od 10,9% u odnosu na godinu ranije, čime je protekla godina za HME postala najjača prodajna godina dosad. No, već u prvih devet mjeseci 2016. godine tvrtka je ostvarila rekordnu prodaju te je s 386.480 registracija ostvarila povećanje od 8,8% u odnosu na dosad najuspješniju 2015. godinu.

Od Azije do Europe i svijeta

Na globalnoj razini, Hyundai Motor Company održava osam proizvodnih pogona te sedam centara za dizajn i tehnologiju, a ukupno je 2015. godine prodao 4,96 milijuna vozila. Od prvog automobila proizvedenog 1976. godine i prvog vlastitog pogona pokrenutog 1991. godine, Hyundai Motor je dogurao daleko. U 2000. godini kompanija je ušla na europsko tržište s pristupačnim i praktičnim automobilima za cjenovno osjetljive kupce. U samo nekoliko godina Hyundai Motor je zabilježio strateški globalni rast i unaprijedio svoj imidž fokusom na kvalitetu, dizajn, inovacije, tehnologiju i održivost. Za kupce u Europi dizajn postaje glavni razlog kupovine Hyundai modela. Zato europski Odjel za dizajn i Odjel za istraživanje i razvoj, smješteni u Hyundai Motor Europe Technical Centru (HMETC) u Rüsselsheimu, imaju zadatak osigurati da svaki Hyundai model zadovoljava želje i potrebe europskih kupaca. U najnovijim Hyundai modelima, kao što su nova generacija i30 ili novi Hyundai Tucson, ogleda se utjecaj HMETC-a na dizajn i tehnologiju modela. “Pozorno smo slušali potrebe kupaca, redefinirajući našu ponudu kako bismo stvorili automobil za svakog kupca. Nova generacija i30 je naš DNK automobil za Europu: dostupan, dizajnom atraktivan, s inovativnom tehnologijom i sjajan za vožnju”, komentirao je Jochen Sengpiehl, potpredsjednik za marketing u Hyundai Motor Europe.

Proizvedeno u Europi

Da bi u potpunosti prilagodio svoje poslovanje zahtjevima europskog tržišta, Hyundai Motor je otvorio proizvodne pogone u Turskoj (1997.) i Češkoj (2008.). Zajedno, te dvije tvornice imaju kapacitet za proizvodnju više od 500.000 automobila godišnje. Tvornice zadovoljavaju najviše standarde kvalitete s ciljem potpunog zadovoljstva europskih kupaca, što je okrunjeno jedinstvenim jamstvenim paketom kakav nudi samo Hyundai: kupci novih Hyundai vozila dobivaju 5 godina trostrukog jamstva koje se sastoji od 5 godina jamstva bez ograničenja kilometraže, 5 godina jamstva mobilnosti te 5 godina preventivnih pregleda vozila. U ĺzmitu (Turska), oko 100 km jugozapadno od Istanbula, nalazi se najveći i najstariji Hyundai Motor proizvodni pogon izvan Koreje. Hyundai Assan Otomotive Sanayi osnovan je 1997. godine i do sada je zaposlio više od 2.350 ljudi na prostoru od 123.000 četvornih metara uz asistenciju više od 170 najsuvremenijih robota. Nova ulaganja u tvornicu u 2013. godini za proizvodnju modela i10 i i20, povećala su godišnji proizvodni kapacitet na oko 245.000 jedinica. Zbog visoke potražnje za Hyundai automobilima, češka tvornica već od otvaranja 2008. godine radi punim kapacitetom. U lipnju 2016. godine proizveden je dvomilijunti automobil – samo sedam godina, sedam mjeseci i sedam dana nakon prvog automobila! Češka tvornica ima kapacitet proizvodnje od 350.000 automobila i 600.000 mjenjača godišnje. Od lipnja 2011. godine proizvedeno je više od 700.000 SUV vozila. Osim novog Tucsona, proizvedeni su modeli i30, i30 karavan, kao i ix20. Do kraja 2016. godine, više od 3.400 radnika radit će i na proizvodnji nove generacije modela i30 za Europu. Hyundai je zaslužan za sveukupno 155.000 radnih mjesta u Europi. Kako bi se osigurala najbolja kvaliteta automobila, Hyundai Motor Europe održava redovita i rigorozna testiranja u svojem ispitnom centru u Nürburgringu u Njemačkoj. U ubrzanom testu izdržljivosti, primjerice, uobičajeni životni ciklus automobila simulira se unutar samo četiri do šest tjedana u kojima svako vozilo prijeđe 110 krugova staze. Od 2012. godine, globalne aktivnosti Hyundai Motora u segmentu automobilističkog sporta preuzima Hyundai Motorsport GmbH u Alzenauu (Njemačka). 200 zaposlenika odgovorno je za razvoj i podršku Hyundaijeva tima za World Rally Championship (WRC). Nakon udaranja temelja 2013. godine, Hyundai Motorsport tim brzo je razvio potpuno novi WRC automobil za svoju prvu natjecateljsku sezonu u 2014. godini. Ubrzo je stigla i prva pobjeda, u kolovozu 2014. godine, a Hyundai je otad ostvario još dvije pobjede i više od 12 plasmana na postolje. U sezoni 2016., momčad je čak osigurala drugo mjesto u ukupnom poretku konstruktora. Na Monza Rally Showu 2016. godine, Hyundai je predstavio svoj bolid i20 Coupe WRC, koji će svoj natjecateljski debi u FIA Svjetskom prvenstvu u reliju imati na početku iduće sezone.

Korak u budućnost

Tijekom proteklih godina, Hyundai je postao jedan od najbrže rastućih automobilskih brandova s bogatom ponudom i izborom automobila, snažnom brand pričom i entuzijastičnim angažmanom u sferi održivih tehnologija. Kako bi se dodatno poboljšala proizvodna linija i ojačalo vodstvo u polju ekološki čiste tehnologije, Hyundai Motor uveo je prvi automobil masovne proizvodnje s pogonom na vodik, ix35 Fuel Cell. S IONIQ obitelji, Hyundai donosi prvi svjetski model s tri električne interpretacije. Čineći ga dostupnim svima, Hyundai je napravio važan iskorak u demokratizaciji mobilnosti bez štetnih emisija. Među tehničkim značajkama, posebno se ističe IONIQ Hybrid s niskim emisijama CO2 od samo 79 g/km i time drži primat u klasi, dok IONIQ Electric model može proći 280 km na jednom punjenju, što je najbolji doseg u klasi. Više od 2500 Hyundai zastupnika prodaju IONIQ i ostale Hyundai modele diljem Europe. Jochen Sengpiehl je rekao: “S IONIQ-om želimo dobiti povjerenje nove skupine kupaca koju nazivamo – generacija IONIQ. Poput njih, mi vjerujemo u tehnologiju budućnosti. To je razlog zašto smo stvorili jedini automobil s izborom tri električna pogona. Vjerujemo kako je IONIQ eko automobil najbolje vrijednosti u Europi, s najboljim jamstvom i najboljim dosezima u vožnji. Sa svojim izvanrednim dizajnom, užitkom u vožnji i novim mogućnostima povezivanja, to je automobil koji istinski pokreće e-motion”.

 

Tags: , , ,