Hyundai je u prosincu prošle godine za svoje cijenjene kupce započeo s akcijskom ponudom koju nastavlja i u siječnju 2012. Siječanjska akcija pod nazivom „Odbrojavanje je pri kraju“ odnosi se na preostale količine modela iz posebne ponude modela i20 i i30. Ograničena količina modela i20 u ponudi je po cijeni već od 70.196 kn. Akcijski model u ponudi je s 1,2 benzinskim motorom sa 78 konjskih snaga. Bogata oprema uključuje ABS, zračni jastuk za vozača, klima uređaj, radio CD MP3 uređaj, sjedalo vozača podesivo po visini, središnje zaključavanje i drugo. Model i30 u siječnju je dostupan po cijeni od 88.046 kn. Cijena uključuje 1.4 benzinski motor sa 109 konjskih snaga, te paket opreme koji uključuje ABS, 6 zračnih jastuka, svjetla za maglu sprijeda i straga, klima uređaj, središnje zaključavanje, električno podešavanje prednjih stakala, radio CD MP3 uređaj, putno računalo i mnoštvo drugih elemenata. Oba modela uključuju jedinstveno Hyundai trostruko petogodišnje jamstvo koje podrazumijeva 5 godina punog tvorničkog jamstva, 5 godina mobilnog jamstva i 5 godina preventivnih pregleda. Akcijski modeli dostupni su do isteka zaliha. Dodatne informacije o posebnoj siječanjskoj ponudi mogu se saznati u mreži ovlaštenih Hyundai partnera u Hrvatskoj.
povezani članci
Peugeot 208 u zadnjem filmu Briana de Palme
Peugeot 208 po prvi se put pojavljuje u filmu međunarodne distribucije. Glumica Noomi Rapace, koja glumi u zadnjem filmu Briana de Palme „Passion“, nađe se usred spletke u svojoj kompaniji, te svoju ljutnju iskali na svom automobilu… Peugeot po prvi put sa svojim modelom sudjeluje u filmu slavnog američkog režisera Briana de Palme. Upravo Peugeot pročitaj više…
Citroën servisna akcija
Citroën je pripremio zimsku servisnu akciju za članove kluba vjernosti Citroën Zauvijek od 4. veljače do 30. ožujka 2019. Uz standardne popuste koje ostvaruju članovi kluba na dijelove za održavanje, članovi sada ostvaruju poseban popust od 30% na prednje i stražnje amortizere kao i dijelove ovjesa. Kako bi vlasnici vozila uživali u svakoj vožnji, besprijekorni pročitaj više…
Opel na vrhu prodajne ljestvice
Prema preliminarnim podacima istaživačke agencije „Promocija plus”, zaključno s 30. prosincem, sam vrh ljestvice najprodavanijih marki na hrvatskom tržištu pripada Opelu s 10,85% tržišnog udjela unutar kategorije osobnih automobila. Time Opel šestu godinu za redom završava kao neprikosnoveni lider na tržištu osobnih automobila. Najveća uspješnica Opela je svakako Astra koja je od 1991. godine do pročitaj više…