Ovogodišnja ljetna akcija Hyundaija zove se “Deset dana najve?ih ulova”. Radi se o vremenski ograni?enoj prodajnoj akciji koja zapo?inje 10. srpnja, a završava 20. srpnja 2008. godine ili do isteka zaliha raspoloživih modela. U spomenutoj akciji, mogu?e je ostvariti uštede i do 38.350 kn, a pod posebnim prodajnim uvjetima nalazi se cijela gama modela Hyundai. Dakle, tko želi kupiti neki od atraktivnih Hyundai modela, neka posjeti prodajne salone Hyundaija u Hrvatskoj.
povezani članci
Ford predstavio Fiestu i Focus EcoBoost hybrid na “Go Further” događaju
Ford je objavito značajne vijesti o elektrifikaciji te komercijalnim i SUV modelima kao dio vizije tvrtke za novu eru mobilnosti na posebnom događaju “Go Further” održanom u Amsterdamu. Nova generacija pametnih vozila za pametan svijet pridonijet će čišćoj i tišoj budućnosti, dok elektrificirana vozila donose vrijednosti Ford brenda kao što su povjerenje, pristupačnost i zabava pročitaj više…
Akcija za Mercedes-Benz E klase
Mercedes-Benz sinonim je prave poslovne automobilske marke, a čiji je predstavnik E-klasa vodeći model u svom segmentu. Auto Gašparić ovlašteni partner za servis i prodaju Mercedes-Benz i Smart vozila pripremio je vrlo primamljivu prodajnu akciju upravo za E-klasu. Birati možete između modela E 200 CDI BlueEFFICIENCY i E 220 CDI BlueEFFICIENCY u dvije razine opremljenosti. pročitaj više…
Volkswagen America otvara novi centar u Kaliforniji
Volkswagen Group of America jučer je u Oxnardu (Kalifornija) otvorio novi ispitni i razvojni centar Test Center California (TCC). Izuzetno suvremen i ekološki prihvatljiv kompleks prostire se na površini od 64.000 četvornih metara. Ovdje će se od jeseni ispitivati i optimizirati pogonski sustavi i vozila više marki Koncerna. U Oxnard je investirano 27 milijuna dolara, pročitaj više…