Vijesti

Hyundai produžio partnerstvo sa FIFA-om do 2022.

Baziran na uspješnim iskustvima sa prethodnih svjetskih nogometnih prvenstava, Hyundai je odlučio i dalje ostati partner FIFA-e. To će marci Hyundai omogućiti sponzorska prava na sva FIFA natjecanja, ekskluzivne marketinške mogućnosti, intenzivnu izloženost u globalnim medijima, te povezivanje s posebnim projektima FIFA-e. Od prvog povezivanja sa FIFA-om 1999. godine, prepoznatljivost marke Hyundai raste, a unatoč tome što još nisu poznati domaćini prvenstava 2018. i 2022., u Hyundaiju su uvjereni kako će i nakon njihovog skorog otkrivanja dodatno pojačati poslovne vrijednosti i korporativne vizije. Sponzorski ugovor sa FIFA-om podrazumijeva i opskrbu Hyundai vozila za potrebe organizacije, prijevoza i za akreditirane novinare kao što je to da sada bilo na svjetskim prvenstvima 2002, 2006 i 2010.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *