Hyundai Motor Company već dulje vrijeme provodi kampanju za promicanje sigurnosti djece u prometu. Ovaj iznimno uspješan projekt sada će se proširiti i na zemlje izvan korejskog tržišta. Kampanja je bazirana na animiranom liku Robocar Poli, koji je Hyundai razvio zajedno s korejskim tvrtkama ROI Visual i EBS. Hyundai će u početku lansirati 24-tjednu animiranu seriju u Kini ove godine, na temelju sporazuma s kineskom državnom televizijom CCTV. Nakon toga slijedit će slična lansiranja u Rusiji, Brazilu i Indiji do 2014.
‘Kada se radi o automobilima, želja nam je biti odgovoran životni partner’, izjavio je potpredsjednik Yeo-Chul Yoon prilikom svečanog potpisivanja ugovora sa CCTV u Seoulu. ‘Poduzimamo sve veću inicijativu i zalažemo se za sigurnije prometno okruženje za djecu’.
Robocar Poli priče dio su Hyundaijevih društveno odgovornih aktivnosti, usmjerenih na pružanje obrazovanja o sigurnosti u prometu na djeci zanimljiv i jednostavan način. Animirani promotivni materijali ne samo da su stekli masovnu popularnost, već su, od početka lansiranja projekta 2010. godine uspjeli postići i sve svoje edukativne ciljeve. Potaknut ovim uspjesima, Hyundai je samouvjereno odlučio proširiti kampanju i na ostale zemlje. Hyundai Motor, najveći i najaktivniji južnokorejski zagovornik prometne sigurnosti djece, provodi cijeli niz projekata društvene odgovornosti, podijeljenih u četiri glavne teme: ‘Easy Move’, ‘Safe Move’, ‘Green Move’ i ‘Happy Move’.