Vijesti

Kia i Petar Pan

Kia Motors započela je novu globalnu reklamnu kampanju u kojoj se pojavljuju likovi iz popularne bajke o Petru Panu. Trominutni film Petar se vraća (Peter Returns) prerada je klasične priče za djecu i nudi futuristički prikaz borbe između Petra i Kapetana Kuke. Petar, kojemu su se pridružili vjerni prijatelji Wendy i Zvončica, želi stanovnicima zemlje Nigdjezemske omogućiti upotrebu novih tehnologija, jer dosad, zbog sebičnosti zločestog gusara Kuke, nisu mogli uživati u plodovima tehnološkog napretka.

Trominutni film kao dio Kijine vizije ‘Bezgranično za sve’

Kratki film dio je Kijine vizije ‘Bezgranično za sve’ u kojoj su mogućnosti mobilnosti neograničene i svatko može koristiti beskonačne mogućnosti koje donosi prijevoz u budućnosti.

Priča filma nudi uzbudljive mogućnosti mobilnosti u skoroj budućnosti

“Kia je na putu da u budućnosti postane jedan od vodećih ponuđača masovne mobilnosti”, rekao je Yong Won Cho, izvršni potpredsjednik i voditelj odjela za globalni brend i marketing u Kia Motors. “S našim izvornim filmom smo htjeli prikazati kako nešto klasično i popularno kod milijuna ljudi diljem svijeta možemo u moderna vremena preraditi u nešto značajno. Kao i ljudi u zemlji Nigdjezemskoj u ‘Petar se vraća’, svatko zaslužuje imati koristi od tehnološkog napretka, a ne samo nekolicina.”U Petar se vraća, glavni junaci filma koriste autonomne i napredne tehnologije konceptnog vozila Kia KED-12 kako bi pobijedili. Te tehnologije uključuju komuniciranje vozila i pješaka upotrebom prednjih svjetala (Smart Pixel Light), autonomno parkiranje bez obzira gdje se nalazi vozač (Valet Parking Pilot), zvučno upozoravanje samo onih kojima je to namijenjeno (Sound Focusing), razumijevanje vozačevih potreba i odgovarajuće predlaganje (Intelligent Agent) i još mnogo toga. Kia vizijom ‘Bezgranično za sve’ namjerava 2021. godine predstaviti samovozeća vozila četvrtog stupnja i testirati ih u tzv. pametnim gradovima. Petar se vraća režirao je više puta nagrađivani francuski redatelj Phillipe Andre. U filmu, snimljenom za šest dana u Madridu, sudjelovalo je 200 glumaca i članova filmske ekipe, s preko 100 različitih rekvizita i kostima koji su napravljeni isključivo za potrebe reklame. Za skiciranje i računalnu grafiku lokacija izmišljene zemlje Nigdjezemske stvarateljima je trebalo oko šest mjeseci.

Za gledanje filma Petar se vraća i više informacija o naprednim tehnologijama koje se koriste u filmu posjetite: http://www.kia.com/aworldwide/brand-campaign/peter- returns.do