Vijesti

Kia i UEFA mladim izbjeglicama poklanjaju kopačke

Kia Motors i UEFA-ina fondacija za djecu su na turneji po europskim gradovima prikupljali rabljene kopačke za izbjeglički kamp u Jordanu

Nekadašnja nogometna zvijezda, Brazilac Deco, nedavno se susreo s predstavnicima jordanskog izbjegličkog kampa Za’atari kojima je na olimpijskom stadionu u Bakuu, glavnom gradu Azerbejdžana, svečano predao nekoliko stotina pari kopački. Ovaj čin zadnji je korak humanitarne akcije koju su zajedno proveli korporacija Kia Motors i europski nogometni savez UEFA sa svojom fondacijom za djecu kako bi izbjegličkoj djeci olakšali igranje nogometa i inspirirali ih da ostvare svoje snove. 

Oko 700 prikupljenih pari kopački, kojima će se uskoro pridružiti još više, u narednim tjednima predat će sirskoj djeci u izbjegličkom kampu Za’atari. 

Tijekom eliminacijskih susreta ovogodišnje Europske lige predstavnici Kije i fondacije UEFA posjetili su brojne gradove po Europi i poticali ljubitelje nogometa da poklone svoje kopačke i trenirke. Kod Kijinih zastupnika i na turneji je više od 145.000 navijača izbliza pogledalo pokal lige UEFA Europa League Trophy koji je bio, između ostalog, izložen po školama, klubovima i u centru Ženeve, Seville, Berlina, Londona, Milana, Moskve i Pariza. 

„Svatko tko je ikada igrao nogomet se, bez obzira na razinu natjecanja, sjeća svog prvog para kopački. Navijači diljem Europe poklanjanjem kopački djeci nisu samo omogućili da igraju nogomet u boljim uvjetima, nego su kreirali i trajnu uspomenu na taj događaj”, rekao je Deco koji je igrao u velikanima kao što su Porto, Barcelona i Chelsea. „Susret s predstavnicima Za’atarija koji su me upoznali s izazovima s kojima se susreću tamošnji mladi igrači bio je veoma dirljiv. Vrlo je pozitivno što Kia i UEFA-ina fondacija za djecu omogućavaju ljubiteljima nogometa da podrže izbjeglice.”

Tijekom kampanje navijači su se družili s ambasadorima turneje – nekadašnjim vrhunskim nogometašima kao što su Lothar Matthäus, Andrés Palop, David Seaman, Eiður Guðjohnsen, Andrej Aršavin, Youri Djorkaeff i Filippo Inzaghi. 

„UEFA-ina fondacija za djecu je pomagala kod gradnje nogometnih terena za izbjeglice u Jordanu, ali dosad nisu imali kopačke. Zahvaljujući velikodušnosti ljubitelja nogometa širom Europe sada će mladi moći igrati u puno boljim uvjetima tijekom cijele godine”, rekao je Guillaume Sabran, voditelj sponzorstava i licenciranja u UEFA-i. „U ime UEFA-e želim se zahvaliti svakome tko je podržao kampanju, a korporaciji Kia za kreiranje platforme za navijače, što je omogućilo poboljšanje situacije za one koji žive u teškim uvjetima, a s nama dijele istu strast do prekrasne igre.”

Yong-Won Cho, potpredsjednik i voditelj marketinga u Kia Motors, rekao je: „Bila nam je čast omogućiti navijačima po cijeloj Europi da poklone svoje kopačke. Kampanja je ilustrativan prikaz snage koju ima nogomet. Vrlo je inspirativno vidjeti na stotine navijača na našoj turneji kako olakšavaju živote onih koji imaju manje sreće u životu. U ime Kia Motors želim se zahvaliti baš svakome.”

Finalna utakmica Europske lige između londonskih klubova Chelsea i Arsenal bila je na olimpijskom stadionu u Bakuu, glavnom gradu Azerbajdžana. Kao službeni automobilski partner lige, Kia Motors je organizatoru dala u upotrebu 90 vozila.