Vijesti

Kia Motors 69. po Interbrandu

Vrijednost robne marke Kia porasla za 12% na 6,3 milijarde dolara

Na najnovijoj rang-listi Interbrandovih 100 najvećih globalnih brendova (100 ‘Best Global Brands’) vrijednost brenda Kia Motors u posljednjih godinu dana povećala se za 12%. Kia je u izvještaju za 2016. napredovala za 5 mjesta i sada je na 69. mjestu najvrijednijih brendova na svijetu. Vrijednost korejskog giganta se sa 5,7 milijardi dolara u 2015. povećala na 6,3 milijarde u 2016. To predstavlja sedam puta veću (603%) vrijednost u odnosu na 2006., kada se Kia odlučila za strategiju rasta, koja se temelji na dizajnu. “Usprkos ekonomskoj nesigurnosti i stagnaciji tržišta automobila širom svijeta rast vrijednosti brenda Kia jasan je odraz njenih napora pri održavanju neprekidnog rasta moći našeg brenda. Ovaj rezultat motivira nas da nastavimo s našom misijom da postanemo najtraženiji automobilski brend u očima kupaca,” rekao je Charles Suh, viši potpredsjednik korporativnog marketinškog odjela u Kia Motors. Mike Rocha, globalni direktor Interbrandovog vrijednovanja brendova, rekao je: “Impresivan rast brenda Kia u zadnjih nekoliko godina možemo razumijeti kao direktan rezultat sve veće privrženosti kupaca privlačnom dizajnu i prednostima Kijine palete modela i globalnim aktivnostima Kije pri razvoju imidža brenda. Pogotovo u Europi Kijina moć temelji se na ponudi sportskih terenaca i komunikaciji pozitivnih iskustva kupaca.”

Brojne nagrade za Kiju u zadnjoj godini

Ovaj osjetan, ali održivi rast je rezultat Kijinih napora za jačanje brenda i stvaranje veće emocionalne povezanosti kupaca s Kijom i njenim vozilima. Kijina globalna kampanja – A Different Beat – je od 2012. omogućavala brendu da naglasi živahnost, pouzdanost i prepoznatljivu narav njenih vozila. Kijin najveći uspjeh u zadnjih 12 mjeseci prvo mjesto u američkom istraživanju J.D. Power IQS za 2016. o početnoj kvaliteti. Radi se o najvišem plasmanu od svih brendova, a prvi put u 27 godina ovog istraživanja dogodilo se da u ocjenjivanju kvalitete novih vozila na vrhu završio neluksuzni automobilski brend. Kijin uspon prema vrhu leži u performansama kompaktnog sportskog terenca Sportaga i urbanog crossovera Soula. Kia se u još jednom istraživanju, koje u SAD-u provodi J.D. Power plasirala na 3. mjesto od svih neluksuznih brendova u zadovoljstvu s performansama, djelovanju i izgledu novih automobila (APEAL).

Kijina zbirka nagrada za dizajn dopunjena je u 2016. godini, kada su novi modeli Sportage i Optima osvojili utjecajna dizajnerska priznanja ‘red dot’ i ‘iF’. I drugi novi modeli (npr. hibridni crossover Niro i luksuzna limuzina Cadenza), kao i nove tehnologije ojačali su imidž brenda. Na sajmu suvremene elektronike CES 2016 Kia je predstavila svoju viziju autonomne vožnje i najavila svoj novi podbrend DRiVE WISE, koji utjelovljuje Kijinu filozofiju ostvarivanja pametnih sigurnih vozila s naprednim sustavima asistencije (ADAS). Širenje palete modela s oznakom GT, koja nudi snažne turbo motore, sportski ovjes i sportski dizajn, samo je još povećala privlačnost i dinamičnost brenda Kia.

Sa sponzorstvima bliže mladima

Pored toga Kia se odlučila za brojna prestižna sportska sponzorstva kao što su nogometne federacije FIFA i UEFA, košarkaška liga NBA, asocijacija profesionalnih igračica golfa LPGA i teniski grand slam Australian Open, koji nesumnjivo doprinose približavanju brenda mlađim kupcima širom svijeta.

Više o vrjednovanju Interbrand Best Global Brands

Interbrandov izvještaj o 100 najvrijednijih globalnih brendova, već 17. po redu, na različite načine vrijednuje brendove – od ispunjavanja očekivanja kupaca do veće ekonomske vrijednosti. Interbrandova metodologija je bila prva metoda vrijednovanja brendova s certifikatom ISO. Plasman se temelji na kombinaciji atributa, koji doprinose kumulativnoj vrijednosti brenda: financijski rezultati proizvoda i usluga brendova, uloga koju igra brend pri utjecaju na izbor kupaca i snaga brenda pri postizanju premium cijene ili u omogućavanju prihoda brenda.