Vijesti

Kia predvodi studiju o zadovoljstvu vlasnika vozila

Kia ove godine bolja za 11 bodova

Kia je već drugu godinu zaredom najbolji brend po zadovoljstvu kupaca po rezultatima studije IQS (Initial Quality Study) tvrtke J.D. Power za 2017. godinu, koja istražuje zadovoljstvo kupaca 90 dana nakon kupnje vozila. Kijino poboljšanje kvalitete najbolji je rezultat bilo kojeg proizvođača automobila u zadnjih 20 godina studije.

Modeli Soul, Forte, Cadenza, Niro i Sorento na vrhu svojih kategorija

Kijino ukupno prvo mjesto rezultat je pobjede u čak pet razreda automobila, što je najviše među svim brendovima. Kompaktni crossover Soul, hibridni crossover Niro, veliki sportski terenac Sorento, kompaktna limuzina Forte i velika limuzina Cadenza su pobjednici u svojim razredima. Soul uzima IQS nagradu već treću godinu zaredom, dok Kijina 2 najnovija modela – Cadenza i Niro – oduševljavaju vlasnike već u prvoj godini prodaje. Cadenza je u studiji osvojila najviše bodova među svim modelima svih brendova i ima najmanji broj problema od svih modela u istraživanju.

Baš svih 7 modela Kia – pored gore spomenutih pet pobjednika tu su još Optima i Sportage – koji su bili dio studije, osvojili su 1. ili 2. mjesto u svojoj kategoriji, s manje problema od konkurencije. Najnovije dostignuće dodatno je povećalu Kijinu riznicu nagrada i priznanja. Ostale nagrade, koje ocjenjuju kvalitetu, između ostalog uključuju 1. mjesto za Kia Sportage u prošlogodišnjem europskom istraživanju tvrtke J.D. Power o pouzdanosti vozila, što svjedoči o dugoročnoj pouzdanosti vozila Kia. Michael Sprague, izvršni direktor Kia Motors America, kaže: “Kia je pobijedila svu konkurenciju u prošlogodišnjoj studiji J.D. Power IQS i mnogi su se pitali možemo li ponoviti taj uspjeh i ostati na vrhu. Danas možemo reći jasno i glasno – Kia je najbolja već drugu godinu zaredom, s najviše pobjednika po kategorijama od svih brendova. Naš plasman još jednom potvrđuje status kao Kije kao najboljeg proizvođača automobila te odražava vrhunsku izradu i najviše standarde, kojih se držimo kod svakog pojedinačnog vozila koje proizvedemo.”

Uz objavu rezultata studije je Dave Sargent, potpredsjednik J.D. Powera, rekao: “To je nesumnjivo najbolja kvaliteta, koji je svijet ikada vidio. Automobilska industrija se zahuktala i stvarno poboljšava kvalitetu vozila.”

Godišnji izvještaj analizira odaziv 77.415 vlasnika 243 modela vozila u 26 razreda automobila. Vozila su ocjenjivali na osnovu njihovih voznih svojstava, mogućnosti motora I mjenjača te širokog spiska problema, povezanih s kvalitetom, koje su prijavili vlasnici novih vozila u prvih 90 dana vlasništva.

7-godišnjo tvorničko jamstvo

Kia vrhunsku kvalitetu svojih vozila potvrđuje i 7-godišnjim tvorničkim jamstvom (do 150.000 kilometara, prve tri godine bez ograničenja broja prijeđenih kilometara), koja važi za čitavo vozilo.