Vijesti

Kia s rekordnom prodajom u trećem kvartalu

Kia Motors je po podacima udruge europskih proizvođača automobila ACEA u Europi zabilježila rekordnu prodaju u trećem kvartalu.

Povećanje prodaje od 14% u 2016.

Kia je do kraja rujna u Europi prodala 337.595 vozila (članice EU i EFTA). To predstavlja rast od 14% u odnosu na jednako razdoblje u prošloj godini, kada je u Europi zabilježeno 295.140 novoregistriranih vozila Kia. Dvoznamenkasti rast Kije je i inače veći od rasta europskog tržišta, koje je poraslo za 8%.

Veći tržišni udio

I Kijin tržišni udio se povećao – s prošlogodišnjih 2,7% skočio je na 2,9%. Michael Cole, glavni izvršni direktor Kia Motors Europe, o rezultatima je rekao: “U 2016. smo predstavili novosti u nekim segmentima, gdje dosad nismo bili prisutni, a u nekima smo ojačali naš položaj. Svaki naš novi model doprinosi našoj boljoj prodaji i povećanju tržišnog udjela u Europi. Naš planirani godišnji rast prodaje već smo promijenili s 9 na 12 posto, a polako se približavamo ostvarenju našeg plana tržišnog udjela od 3 posto.”

Sportage ruši sve rekorde

Prodaja Sportagea veća je nego ikad prije – do kraja rujna je diljem Europe našao 110.358 novih vlasnika (36% više nego u jednakom razdoblju prošle godine). Sportage je tako dobro primljen kod kupaca da je već sada premašio cijelu prošlogodišnju prodaju u Europi, kada je bilo prodanih 105.317 primjeraka.

Stranke dobro prihvatile nove modele Niro i Optima

Pored Sportagea odlično se iskazao i najnoviji model iz Kije – hibridni crossover Niro. Od početka ljeta do sredine listopada ga je već dobilo oko 5.000 europljana, a još 15.000 kupaca čeka na isporuku, koja je planirana do kraja godine. Niro strankama pored praktičnosti i atraktivnog izgleda prostranog crossovera nudi i vrlo štedljiv hibridni motor s vrlo niskim emisijama CO2 (samo 88 g/km).

Sportwagon kao dodatni vjetar u Kijina leđa

Gama modela Optima na ljeto se proširila karavanskom izvedbom Sportswagon, priključnim hibridom (Plug-in Hybrid) i sportskom izvedbom GT, zbog čega je povećana prodaja Optime za 181% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Da za Optimu u Europi dolaze još bolji dani bilo je jasno u rujnu kada je stigao karavan, koji je od ukupno prodanih 6.193 primjerka predstavljao skoro dvije trećine (66%) svih Optima. Po predviđanjima će nove izvedbe Optime značajno povećati Kijinu prodaju u segmentu D, posebno kod flotnih kupaca.

kia-optima-sportswagon-gt-wgm51920-medium kia-optima-sportswagon-gt-wgmx3872-medium