Vijesti

Kia Stinger GTS – izbor zanesenjaka

Ograničena serija varijante Stinger GTS nedavno predstavljena u New Yorku

Svjetlonarančasta boja i dijelovi od karbonskih vlakana uljepšavaju GTS

Od svojeg predstavljanja prije dvije godine Kia Stinger brzo je postao miljenik masa, zbog čega je Kia nedavno na salonu automobila u New Yorku predstavila najpotentniju sportsku limuzinu do sada. Posebna serija Stinger GTS, ograničena na samo 800 primjeraka, s novim dinamičnim pogonom na 4 kotača (D-AWD) stiže na ceste i strankama će nuditi još sportskiju vožnju. Sportski inspiriranim stilskim elementima, koji između ostalog uključuju dijelove od karbonskih vlakana i novu atraktivnu boju za privlačenje još više pogleda, ograničena serija GTS namijenjena je automobilskim zanesenjacima koji će stajati u redu za vožnju.

Popunjavanje praznine – novorazvijeni dinamični D-AWD pogon

U vrlo kratkom periodu otkako se Stinger na tržištu afirmirao kao pravi igrač u razredu sportskih limuzina zbog svojih izuzetnih performansi može posramiti njemačke konkurente. Pritom je na novo definirao marku Kia i njenu percepciju kod stranaka. Međutim Albert Biermann, voditelj istraživanja i razvoja (do dolaska u Kiju voditelj M odjela u BMW-u), uz brojne pohvale i nagrade koje je Stinger osvojio, težio je nečemu višem. Rezultat je nova varijanta Stingerovog pogona na 4 kotača kojeg su začinili pravim genetskim kodom stražnjeg pogona. Radi se o D-AWD sustavu kojeg su razvili kako bi popunili prazninu u ponašanju između Stingera GT s pogonom na 4 kotača (AWD) i stražnjim pogonom (RWD).

Nekoliko tehničkih detalja o ograničenoj seriji Stinger GTS:

  • mehanička blokada diferencijala dodana je D-AWD sustavu koji je namijenjen unaprjeđenju trakcije i boljoj distribuciji snage između stražnjih kotača kada sustav prepoznaje gubitak trakcije

Izbor načina vožnje (Drive Mode Select) povećava dinamiku stražnjeg pogona:

  • način Comfort šalje 60 posto snage na stražnje kotače za veći osjećaj stabilnosti
  • način Sport šalje 80 posto snage na stražnje kotače za sportskiju vožnju
  • način Drift šalje 100 posto snage na stražnje kotače i održava u istoj brzini bez mijenjanja u višu brzinu

Nova logika nadzora:

  • nadzor proklizavanja i prepoznavanje suprotnog upravljanja
  • shema mijenjanja brzina
  • nadzor stabilnosti

Stinger GTS, koji je raspoloživ u izvedbama D-AWD ili RWD, zadržao je Stingerovu GT snagu ispod poklopca motora.

  • 3,3-litreni V6 twin turbo Snaga: 365 KS
  • najveći okretni moment: 510 Nm
  • 8-stupanjski automatski mjenjač

Obogaćena Stingerova ponuda

Pored navedenog GTS pokazuje Stinger i s brojnim modifikacijama vanjštine i unutrašnjosti daje do znanja da nije obični Stinger i da je skrojen za trkališta ili oštre zavoje.

Modifikacije vanjštine:

  • ekskluzivna premium narančasta boja „Federation”
  • dijelovi od karbonskih vlakana koji naglašavaju karakterističan „tigrov nos“ na maski, bočna ogledala i bočni zračni otvori GTS amblem na stražnjem kraju
  • umjesto Kia logotipa na prtljažnim vratima tu je amblem Stinger

U unutrašnjosti Stinger GTS nudi još više premium materijala:

  • upravljački obruč i središnja konzola obloženi mikrovlaknima (alkantara)
  • obloge stropa obložene premium umjetnom kožom (chamude)

Lijep, ali još uvijek cjenovno vrlo pristupačan fastback

Vrijednost će biti glavni stub varijante Stinger GTS, jer je automobil opremljen brojnim tehnologijama s područja udobnosti i sustavima asistencije vozaču. Ograničena serija GTS sportske limuzine nudi i: sunčani krov, premium ozvučenje Harman/Kardon snage od 720 vati s tehnologijama QuantumLogici Clari-Fi za jačanje signala te bežično punjenje pametnih telefona.

Prodaja Stingera GTS kreće ovih dana, ali zasad samo u SAD-u.