Vijesti

Mazda6 povoljnija više od 20.000 kn

Mazda je nedavno cjenovno repozicionirala benzinske verzije svojeg modela srednje klase, Mazde6. Konkretno, cijena svih benzinskih Mazdi6 smanjena je za 16.400 kuna prije obračuna Posebnog poreza na motorna vozila (‘trošarine’), pa su neke izvedbe u konačnici postale dostupnije do čak 20.428 kuna, jer su po vrijednosnom kriteriju upale u niži razred obračuna poreza. Mazda6 i inače spada među Posebnim poreznom najmanje opterećene automobile u svojoj klasi, s obzirom da njeni Skyactiv motori imaju iznimno nisku potrošnju i emisiju CO2. Tako, primjerice, 2,0-litreni benzinac G145 s ručnim mjenjačem u limuzinskoj izvedbi, uz deklariranu prosječnu potrošnju od samo 5,5 l/100 km, ima emisju od 129 grama CO2 po kilometru, a čak i emisija najsnažnije Mazde6 G192 s automatskim mjenjačem u izvedbi Wagon ostaje u okvirima 150 g/km.

Benzinske Mazde6 time su postale osjetno dostupnije od jednako opremljenih verzija s dizelskim motorima. Tako, primjerice, Mazda6 s motorom G145, ovisno o razini opreme i odabranoj boji, može biti i više od 36.000 kuna povoljnija u odnosu na jednako opremljene dizelske verzije CD150. Izvedbe s najsnažnijim motorom u ponudi, 2,5-litrenim benzincem G192 koji dolazi isključivo s automatskim mjenjačem i najbogatijim paketom opreme Revolution Top, povoljnije su i više od 33.000 kuna u odnosu na dizelske verzije CD175 AT Revolution Top. Solidno opremljena Mazda6 G145 Challenge sada je u obje karoserijske izvedbe – sedan i Wagon – čak i uz najskuplju opcijsku metalik boju dostupna za manje od 200.000 kuna.

S dostupnijim benzinskim izvedbama Mazde6 svi kupci koji godišnje ne prelaze velike kilometraže dobivaju zanimljivu alternativu i mogućnost da si za osjetno manji iznos priušte raskošnu udobnost automobila srednje klase ili bogatiji paket opreme. Ne treba zanemariti ni to da su troškovi održavanja benzinskih motora nešto niži nego kod dizelaša. Mazdini Skyactiv benzinci posebni su po tome što prkose aktualnom trendu downsizinga i nude za današnje pojmove neuobičajeno veliku radnu zapremninu, a pritom ne koriste prednabijanje, već nisku potrošnju u stvarnim uvjetima vožnje ostvaruju, uz ostalo, najvišim omjerom kompresije među serijskim benzinskim motorima od čak 14:1. Dizelske verzije Mazde6, koje su i do sada činile glavninu prodaje tog modela, i dalje će zahvaljujući svojoj jedinstvenoj kombinaciji kultiviranog rada, visokih performansi i vrlo niske potrošnje goriva – Mazda6 sedan CD150 s ručnim mjenjačem ima deklariranu prosječnu potrošnju od samo 3,9 l/100 km – ostati prvi izbor za sve one koji mnogo putuju i kojima gorivo među troškovima predstavlja najznačajniju stavku.

 

Mazda6 Radni obujam Snaga Okretni moment 0-100 km/h* Najveća brzina* Prosječna potrošnja* Emisija CO2*
G145 1.998 cm3 107 kW (145 KS) 210 Nm

@ 4.000/min

9,5/9,6 s 208/206 km/h 5,5/5,6 l/100km 129/131 g/km
G165 1.998 cm3 121 kW (165 KS) 210 Nm

@ 4.000/min

9,1/9,1 s 216/214 km/h 5,9/5,9 l/100km 135/136 g/km
G165 AT 1.998 cm3 121 kW (165 KS) 210 Nm

@ 4.000/min

10,1/10,2 s 209/205 km/h 6,0/,6,0 l/100km 139/139 g/km
G192 AT 2.488 cm3 141 kW (192 KS) 256 Nm

@ 3.250/min

7,8/7,9 s 223/221 km/h 6,3/6,4 l/100km 148/150 g/km

* Mazda6 sedan/Mazda6 Wagon