Vijesti

Mazda AC Kos u Varaždinu!

Mazda globalno, u Europi, pa i tako i u Hrvatskoj, posljednjih godina bilježi stalan rast prodaje, što prije svega može zahvaliti svojoj mladoj i vrlo atraktivnoj gami vozila, koju krase privlačan i prepoznatljiv Kodo-dizajn te nagrađivana Skyactiv tehnologija. Nije stoga čudno da japanska marka postaje sve atraktivniji izbor i za trgovce automobilima. Tako je Mazda Motor Croatia d.o.o., generalni zastupnik za Hrvatsku, ove godine sklopila ugovore s dva potpuno nova partnera, Auto centrom Kos u Varaždinu i tvrtkom Auto Hrvatska Automobili, koja će Mazdu predstavljati na riječkom području. Iako su već počeli s radom, oba nova prodajno-servisna centra bit će službeno otvorena tijekom rujna.

Auto centar Kos otvorio je Mazdin prodajno-servisni centar na adresi Cehovska 18, vrlo atraktivnoj lokaciji na glavnoj prilaznoj cesti Varaždinu s južne strane, što omogućava lak i brz pristup kupcima i vlasnicima Mazdinih automobila iz šire regije. Isto vrijedi i za Mazdin prodajno-servisni centar Auto Hrvatske na adresi Bujanovo 6 u mjestu Čavle nadomak Rijeke. Nalazi se u blizini glavnih cestovnih čvorišta, pa je osim Riječanima, lako dostupan i onima koji dolaze iz Gorskog Kotara, kao i onima s kvarnerskih otoka.

Nekako istovremeno s otvorenjem spomenutih novih centara, dva su postojeća Mazdina partnera preselila na nove atraktivnije lokacije. Atenza je u Osijeku otvorila prodajno-servisni centar na novoj lokaciji Sv. Leopolda. B. Mandića 16, dok je Auto Benussi u Puli preselio na adresu Mutilska 60. Svi novootvoreni Mazdini centri uređeni su prema novim standardima i u skladu s novim vizualnim identitetom marke. Do sada je većina postojećih objekata u Hrvatskoj usklađena s novim standardima, a do kraja godine to će učiniti cjelokupna Mazdina mreža. U Hrvatskoj Mazda u ovom trenutku ima 14 partnera, s ukupno 16 prodajno-servisnih centara i jednim servisom.

Počevši s vanjskim oznakama na centrima, Mazda u potpunosti osvježava svoj vizualni identitet u skladu s težnjom da se što više približi tzv. premium markama. Mazdin logo sa stiliziranim krilima sada je veći i postavljen na crnu podlogu, pa uz plavičasto pozadinsko osvjetljenje postaje uočljiviji. Gornji dio vanjske oplate salona izveden je kao mreža, pa istovremeno djeluje moderno, prozračno i lagano, baš poput Mazdinih automobila. Oznake u salonu usklađene su s vanjskima, a među automobilima je ostavljeno mnogo prostora kako bi ih se moglo doživjeti u njihovim stvarnim proporcijama. Unutarnje osvjetljenje izvedeno je u modernoj LED tehnici, koja dočarava prirodno okruženje, a izložbeni prostor pročišćen je suvišnih detalja i boja, kako bi se stvorilo ugodno i prestižno okruženje u kojem su glavne zvijezde automobili. Novodizajnirani pult omogućava izravniju komunikaciju između kupaca i prodajnih savjetnika.

Osim u uređenje prodajno-servisnih centara, Mazda je ove godine mnogo uložila i u edukaciju cjelokupnog osoblja zaposlenog u mreži, kako bi i uslugu strankama podigla na premium razinu. Time se prije svega želi povećati lojalnost kupaca i postići da im Mazda, kada jednom svoj aktualni automobil požele zamijeniti novim, bude prvi i jedini izbor.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA