Prateći trendove i s početkom nove godine i Mazda Hrvatska ima svoju stranicu na Facebooku, i to u svom Zoom-Zoom duhu! Uz uobičajene fotografije i filmiće svojih automobila i Zoom-Zoom Mazda sitnica, Mazda nudi i posebnu aplikaciju Mazda Xperience.
Mazda Xperience nudi razne igrice, Music studio i konfigurator Mazde2. Ovdje se sve vrti oko kreativnosti i zabave. Tako svi zainteresirani u Music studio mogu pokazati koliko su kreativni i kako njima zvuči Zoom-Zoom. Na online-sintisajzeru mogu brzo i jednostavno složiti svoj glazbeni mix i objaviti ga na svom profilu kako bi prijatelji mogli glasati za njih – što više, to bolje! Jer svaki tjedan do 15. ožujka mix za koji se najviše glasalo postaje ‘Zvuk tjedna’. Prva tri najbolje plasirana dobivaju bon za CD/DVD/MP3 po izboru u online cd-shopu Cedeterija.hr u iznosu od: 300 kuna za 1. mjesto, 200 kuna za 2. Mjesto i 100 kuna za 3.mjesto. Kod istog broja glasova pobjednika odlučuje sreća, a svaki ponedjeljak kreće novi izbor. Sudjelovati se može svaki tjedan, a smije se poslati i više mixeva na natjecanje.
Od igrica u ponudi su trenutačno Jump s Mazdom2, YouCruise by MX-5 koja se može skinuti kao iPhone aplikacija te 3D puzzle. Ljubitelji Mazde2 mogu skinuti i njima najdraži wallpaper, a svi se mogu prijaviti i za testne vožnje s nekim od Mazdinih modela ili za brošuru. No, ni tu se Mazda neće zaustaviti nego najavljuje skori dolazak još Zoom-Zoom igrica i natjecanja. Pratite Mazdu na www.facebook.com/MazdaHrvatska.