Prošlo je godina dana od kada je lansiran Citroën C4 Cactus. U Europi već 70.000 oduševljenih kupaca cijeni jedinstvenu osobnost ovog crossovera izvanredne udobnosti. Kako bi potaknuli što više ljudi da dožive iskustvo ugodnog osjećaja u vožnji, C4 Cactus obilježit će u Hrvatskoj mjesec lipanj s nizom ponuda i jedinstvenih animacija.
Prošla je godina dana kako je marka Citroën donijela osvježenje i modernost u svijet crossovera. Pun karaktera, zaštićen od sitnih svakodnevnih udaraca i opremljen inteligentnim rješenjima, C4 Cactus s razlogom nosi svoje ime. Do danas, više od 70.000 kupaca je personaliziralo C4 Cactus po svom ukusu. Ovaj uspjeh oslanja se na jedinstven dizajn, inovacije u službi ugodnosti (kao što su Airbump® ili Airbag In Roof), udobnost u vozilu i smanjenje ukupne težine vozila koja je, vezana uz učinkovite motore, izvor užitka u vožnji i smanjena potrošnje.
Tijekom mjeseca lipnja, Citroën u Hrvatskoj organizira Mjesec C4 Cactusa u kojem s jedinstvenim akcijama i ponudama naglašava duh modela Citroen C4 Cactus: pozitivan duh i pojednostavljen odnos prema automobilu za još više užitka.
Nagradni natječaj na Facebooku pod nazivom «Više života uz Citroën C4 Cactus» u trajanju od 1. – 19 lipnja 2015. u kojem sudionici trebaju opisati kako bi unijeli više života u svoju svakodnevnicu. Nagrađuju se najkreativniji, najoriginalniji i najzabavniji sudionici natječaja, koji mogu osvojiti četiri vrhunska doživljaja : skok padobranom, rafting na Zrmanji, wellness vikend ili karte za Ultra Europe Festival; primamljive financijske ponude: Citroën C4 Cactus u ponudi je u lipnju s 4% kamate, 4 godine jamstva i gratis kasko osiguranjem; Citroën C4 Cactus bit će izložen u u sklopu projekta Fashion Corner/Designer ‘s Week u Centru Ban u Zagrebu od 5. lipnja do 30. lipnja 2015.
Za Lindu Jackson, generalnu direktoricu marke Citroën, rezultati su vrlo pozitivni: «U godinu dana pokazali smo da je moguće predložiti sasvim drugačiji crossover, s jedinstvenom i optimističnom osobnošću. Uspjeh je uslijedio. Doveo nas je do toga da smo morali u travnju povećati industrijsku proizvodnju u tvornici u Madridu. Prepoznatljivost modela C4 Cactus potvrdile su više od 35 osvojenih nagrada u svijetu. Citroën C4 Cactus je na drugom mjestu u europskom izboru «Car of The Year», što je pothvat, budući da se radi o tako odvažnom automobilu. Naša je želja nastaviti istom dinamikom u lipnju kako bi što veći broj kupaca osjetilo entuzijazam koji danas osjećaju vlasnici C4 Cactusa».