Volvo Car korporacija i kinesko-američka NBA zvijezda Jeremy Shu-How Lin potpisali su ugovor o globalnoj promociji brenda s naglaskom na Kinu, SAD i tržišta Azije na kojima je službeni jezik kineski. U skladu s ugovorom, tijekom sljedeće dvije godine Jeremy Lin će kao ambasador brenda sudjelovati u korporativnim i marketinškim aktivnostima Volvo Cars korporacije. Uz to, pojavljivat će se i u reklamnim spotovima Volva.
„Izbor Jeremyja Lina za ambasadora tvrtke izraz je naše zajedničke strasti i dinamike,“ ističe Freeman Shen, predsjednik kineskog Volvo Carsa. „Ovo je značajan trenutak u povijesti Volva koji ima viziju postati najprogresivniji i najhumaniji luksuzni automobilski brend. Jeremy Lin je ponos Kine i uzbuđeni smo zbog suradnje s njim. Njegov karakter, inteligencija i sportski uspjesi usklađeni su s profilom naših kupaca,“ izjavio je Richard Monturo, dopredsjednik odjela za marketing pri Volvo Cars korporaciji.
Jeremy Lin, jedina NBA zvijezda s diplomom na Harvardu, povodom potpisivanja ugovora je izjavio:„Velika je čast biti ambasador Volva. Možda nećete odmah primjetiti vezu između mene i Volva, ali Volvo i ja stalno želimo biti bolji u onome što radimo. Nadam se da će moji napori nadahnuti mlade ljude da slijede svoje ambicije kada je u pitanju sport i edukacija, baš kao što Volvo svoje automobile dizajnira u skladu s ambicijama ljudi“.
Volvo je uspješno integrirao sport u svoju korporativnu kulturu podržavanjem Volvo Ocean Race utrke, te sudjelovanjem u zimskim sportovima, golfu i brojnim drugim sportskim disciplinama. Angažman Jeremy Lina još je jedan veliki iskorak naprijed koji će značajno unaprijediti imidž brenda, posebice na strateški važnim tržištima Kine i SAD-a.