U suradnji s francuskim nakladnikom i časopisom Intersection, Nissan sudjeluje na ovogodišnjem reliju Gumball 3000 – nekompetitivnoj, sveeuropskoj paradi najuzbudljivijih i najpoželjnijih koja je krenula iz Kopenhagena 18. svibnja 2013. Očekivani milijuni gledatelja uzduž rute imat će priliku nakratko vidjeti uzbudljvi novi Nissan 370Z Nismo na djelu. Gumball ima bogato nasljeđe pa je sjajna platforma da Nismo predstavi Europi svoje performanse digitalnog doba. Momčad se prijavila pod brojem 56, što je broj koji ima posebnu važnost za Nissan. Naime, u lanjskoj utrci 24 sata Le Mansa Nissan je imao “garažu 56”. U garažu inače rezerviranu za pokusne automobile Nissan se vraća 2014. s posve novim bolidom s električnom tehnologijom. Prvi put prikazan u Barceloni u siječnju 2013, 370Z Nismo pravu je premijeru imao na Ženevskom salonu u ožujku, a u izlozima će se naći tijekom godine. Pogonjen preinačenim šesterocilindarskim motorom od 344 KS, Nissan 370Z Nismo ima posebno ugođeno podvozje radi oštrijeg i još primamljivijeg doživljaja vožnje. S ubrzanjem od 0-100 km/h za samo 5,2 sekunde, novi Z ide tragom prvog Nismova modela u Europi, Jukea Nismo.
Nissan 370Z Nismo koji će na Gumballu 3000 voziti redoviti sudionici Patrice Meignan i Jeremy ‘Jey’ Taltaud dobio je samo za tu prigodu posebno maskirno ruho. Oba vozača suradnici su časopisa Intersection i o reliju će izvještavati preko svih najpoznatijih društvenih medija. Usto, ljubitelji mogu utrku pratiti i preko stranice Nismo.tv, gdje će se svakodnevno objavljivati snimka najzanimljivijih događaja prethodnog dana.
Gumball 3000 pravi je magnet za zaljubljenike u sportske automobile diljem svijeta od prvog održavanja 1999. Nazvan prema kultnom filmu iz 1976. s Michaelom Sarrazinom u glavnoj ulozi, u reliju Gumball 3000 tijekom godina su nastupile mnoge poznate osobe, primjerice glazbenik Jay Kay, bivši prvak u Formuli 1 Damon Hill i modna kreatorica Donna Karan. Gareth Dunsmore, glavni direktor Nissana u Europi objašnjava: “Gumball kao stvoren je za 370Z Nismo: riječ je o cestovnom reliju koji omogućuje tisućama ljubitelja da se približe automobilima iz svojih snova. U srcu marke Nissan je težnja da uzbudljive automobile učinimo pristupačnima pa će naši kupci preko inovativne platforme Nismo.tv na Youtubeu moći pratiti njegov napredak. Jedva čekamo da povijesna parada počne.” Reli je krenuo iz Kopenhagena 18. svibnja i trajat će do 25. svibnja. Završetak je u Monaku na utrci Formule 1 za Veliku nagradu Monaka.