Trostruki osvajač zlatnoga olimpijskog odličja i trostruki svjetski rekorder Usain Bolt može pretrčati stotinu metara za 9,58 sekunda. Saznao je da s Nissanom GT-R može ubrzati od 0 do 100 km/h za 2,8 sekunda. Zato je olimpijski pobjednik i najbrži čovjek na svijetu kupio GT-R. Stoga se danas i kad ne trči, može kretati brzo. Doista brzo.
Nissan je pokrenuo svoju prvu svjetsku reklamnu kampanju koja obuhvaća niz aerodromskih veleplakata s Boltom i njegovim Nissanom GT-R. Naslovljena “What If_” (“Kad bi_”), kampanja prikazuje kultne Nissanove proizvode i tehnologije iza Nissanovih uzbudljivih inovacija. Suradnja Usaina Bolta i Nissana nametnula se posve prirodno jer on od 2009. vozi Nissana GT-R. “Surfao sam internetom i naišao na Nissan GT-R za koji su mediji napisali da je najbolji cestovni automobil ikad proizveden”, kaže Bolt. “Nissan GT-R jest sjajan auto, meni savršen. Sviđa mi se sve u vezi s njim. Obožavam ga voziti i, što mi je najbitnije, pritom se osjećam sigurno.”
Nissan smatra da kampanja “What If_” ima velik potencijal pa je za glavno lice angažirala Bolta. U toj iznimno eksponiranoj multimedijskoj kampanji Nissan izaziva znatiželju potrošača zanimljivim naslovima, privlačnim slikama i inovativnim instalacijama. Prvi oglas s Bolton i GT-R-om na najvećim će se aerodromima svijeta pojaviti 1. lipnja. Kampanju koja će naposljetku doprijeti do svih većih zračnih luka osmislila je i vodi agencija TBWA. Ta je kampanja prva aktivnost Nissanove novoustrojene svjetske marketinške organizacije koja je prošle godine dobila zadaću osnažiti Nissanovu marku kao potporu Nissanovu srednjoročnom poslovnom planu Power 88. Plan Power 88 obuhvaća dosad najveća ulaganja u nova tržišta, proizvode i tehnologije radi snažnije prisutnosti diljem svijeta. Kampanja će ojačati ionako snažan zamah ostvaren na ključnim svjetskim tržištima. Na internetu će se doživljaj kampanje proširiti opsežnijim tekstovima i sadržajima za razmjenu. Posebna stranica na Facebooku otkriva snažnu vezu između Nissana GT-R i Usaina Bolta i druge priče. Svi ti sadržaji prenosit će se i izvan stranice na Facebooku diljem interneta s pomoću inovativne tehnologije dinamične distribucije sadržaja. Planira se da kampanja potraje nekoliko godina i u tom vremenu ispriča bezbroj Nissanovih iznenađujućih priča o inovacijama. Gesla i tekstovi stalno će se osvježavati kako bi faktor iznenađenja stalno bio prisutan i kako bi potrošači bolje shvatili Nissanov pristup inovacijama orijentiran na čovjeka. Kampanjom koja počinje danas obuhvatit će se još jedna Nissanova inovacija, mogućnost daljinskog punjenja Nissana Leafa s pomoću aplikacije na pametnom mobitelu.
Usain Bolt
Nacionalnost: jamajačka
Datum rođenja: 21. kolovoza 1986 (25 godina)
Visina: 195 cm
Najbolji rezultati: 100 m za 9,58 s 2009. godine (svjetski rekord), 200 m za 19,19 s 2009. godine (svjetski rekord), štafeta 4 x 100 m za 37,04 s 2011. godine (svjetski rekord)
Olimpijada u Londonu: očekuje se da će nastupiti na 100 m, 200 m i štafeti 4 x 100m
Vlasnik Nissana GT-R: od 2009.
Nissan GT-R
Nacionalnost: Rođen u Japanu, živi na cestama diljem svijeta
Datum rođenja: 6. prosinca 2007. (predstavljen u Japanu)
0 – 100 km/h: 2,8 sekunda
Broj prodanih primjeraka: više od 21.000