Vijesti

Nissan i UEFA Liga prvaka započinju Gol tjedna

Na dan kad se u Monaku održava ždrijeb skupina UEFA Lige prvaka, Nissan objavljuje početak prve faze ekskluzivne aktivnosti nazvane „UEFA Champions League Goal of the Week engineered by Nissan” koja se održava u sklopu partnerstva Nissana i UEFA Lige prvaka. To natjecanje ljubiteljima nogometa diljem svijeta nudi priliku da glasuju za najljepše i najuzbudljivije golove postignute u najprestižnijem europskom natjecanju nogometnih klubova.

Gol tjedna dio je Nissanova četverogodišnjeg partnerstva s UEFA Ligom prvaka, a započet će tijekom prvog tjedna grupne faze natjecanja, odnosno 16./17. rujna. Natjecanje će se odvijati na internetskim stranicama UEFA.com i Nissanovim stranicama namijenjenim UEFA Ligi prvaka, koje će službeno biti pokrenute 18. rujna.

Roel de-Vries, potpredsjednik tvrtke, šef marketinga, komunikacija i strategije u Nissanu, izjavio je: “U UEFA Ligi prvaka tijekom natjecateljske sezone sudjeluju najbolji nogometaši sa svih strana svijeta. Aktivnost Gol tjedna omogućit će ljubiteljima nogometa da raspravljaju i odrede najljepše i tehnički najbolje golove iz svih utakmica UEFA Lige prvaka tijekom natjecateljskih tjedana, nudeći ekskluzivnu mogućnost prenošenja uzbuđenja s nogometnih terena ljubiteljima nogometa na internetu.”

UEFA Champions League Goal of the Week engineered by Nissan” prikazat će do pet najljepših golova sa svih utakmica održanih tog tjedna, a izabrat će ih UEFA-in žiri. Nogometni zaljubljenici moći će glasovati od ponoći (SEV) svakog četvrtka nakon utakmica. Registrirani natjecatelji sudjelovat će u tjednim izvlačenjima s nizom nagrada, od promotivnih artikala UEFA Lige prvaka do ulaznica za utakmice.

Nissan je globalni automobilski pokrovitelj UEFA Superkupa i UEFA Lige prvaka, s ugovorom koji pokriva razdoblje od 2014./2015. do 2017./2018. Taj događaj pojačava Nissanovo partnerstvo s najprestižnijim europskim klupskim nogometnim natjecanjem, nakon nedavne objave da su trostruki pobjednik UEFA Lige prvaka Andrés Iniesta i kapetan kluba Paris Saint-Germain i reprezentacije Brazila Thiago Silva postali Nissanovi ambasadori. Kao dva Nissanova nova „inženjera uzbuđenja” spomenuti igrači pomoći će tvrtki da uvede inovacije u doživljaj nogometnih zaljubljenika, a usto će imati važnu ulogu u Nissanovoj novoj globalnoj promidžbenoj kampanji.

Partnerstvo s UEFA Ligom prvaka još je jedan primjer Nissanove posvećenosti sportovima diljem svijeta, što obuhvaća i postojeća pokroviteljstva marke Afričkog kupa nacija, Sveučilišnog natjecanja u američkom nogometu, Kanadske nogometne lige, sportskih ambasadora među kojima su i olimpijski pobjednici Usain Bolt i Sir Chris Hoy, odnosno partner Zaklade Heisman/Trofeja Heisman i službeni svjetski automobilski partner grupaciji City Football Group.