U veljači 2017. marka će u velikom stilu obilježiti 10 godina od početka prodaje Nissana Qashqai. U sklopu proslave diljem Europe održavat će se posebna događanja za kupce i medijske aktivnosti.

Nissan je prva marka koja obilježava desetu obljetnicu iz jednostavnog razloga – Qashqai je model koji je predstavio segment crossovera koji automobilska industrija i kupci automobila poznaju danas.

Prije deset godina na tržištu nije postojalo vozilo koje je uspješno spajalo praktičnost i privlačnost SUV-a s veličinom, učinkovitošću i dinamičnim performansama kompakta. Qashqaijev inovativan dizajn i svestrana konstrukcija na svijet su došli 2002. tijekom razvoja automobila koji je trebao postati nova Nissan Almera. Kreativni tim odlučio je dizajnirati automobil od samih temelja. Rezultat je automobil koji je točno odražavao želje kupaca i ispunio Nissanovo obećanje: inovacije i uzbuđenje za sve. Prodaja prve generacije Nissana Qashqai započela je u veljači 2007. i postigla trenutačan uspjeh. Do kraja godine u Europi je prodano gotovo 100.000 primjeraka, a to je bio samo početak. U deset godina otkako je na tržištu, Qashqai je u Europi prodan u više od 2,3 milijuna primjeraka, što ga čini najprodavanijim crossoverom u regiji. Osvojio je više od 80 nagrada, uključujući i 19 nagrada za „Automobil godine“.

Paul Willcox, Predsjednik Nissana Europa, izjavio je: „Kad je predstavljen 2007. Qashqai je bio jedinstven u segmentu. Ostao je vjeran svojim korijenima, a mi smo u njegovu životnom vijeku kontinuirano uvodili inovacije i dodavali novu tehnologiju, i zato je zadržao vodeći položaj u segmentu crossovera.”

Taj proces kontinuiranog razvoja Qashqaija savršeno ilustrira dodatak tehnologije Around View Monitor, Nissanova hvaljenog sustava kamera za parkiranje 360°. Taj i brojni drugi sustavi Qashqaiju su dodani 2010., u sklopu manjeg redizajna na polovici životnog vijeka modela. Predstavljanjem druge generacije Qashqaija 2014., uveden je i Inteligentni sustav pomoći pri parkiranju. Nissanov revolucionarni duh nedvojbeno je promijenio izgled europskog tržišta automobila. U proteklih je deset godina prodaja crossovera C-segmenta na godišnjoj razini samo u Europi narasla do 2,6 milijuna primjeraka, koliko ih je prodano 2016. Gotovo svi veliki proizvođači automobila sada u ponudi imaju automobil poput Qashqaija te on sad ima čak 21 izravnog konkurenta. Ipak, automobil kojim je započeo ovaj segment ostaje na prvom mjestu.

Nissan je 2016. u Europi (uključujući u Rusiji, Ukrajini i Kazahstanu) prodao 261.429 primjeraka Qashqaija. To čini 10% tržišnog udjela i predstavlja rast od 5,2% u usporedbi s prethodnih 12 mjeseci. Priča o uspjehu proširila se i izvan granica Europe. Na svjetskom tržištu Nissan je u 137 zemalja svijeta prodao 3,3 milijuna primjeraka Qashqaija.

 

Tags: , ,