Vijesti

Nova boja Citroëna DS3 povodom 100.000-te narudžbe

Citroën DS3 dostigao je simboličnu brojku od 100.000 narudžbi. Kako bi potvrdio komercijalni uspjeh, Citroën nastavlja iznenađivati i nudi novu boju krova, boju fuksije, te novi motiv ukrasnih naljepnica «Flower». Citroën DS3 ima više lica i odgovara na očekivanja kupaca koji traže određeni stil, osjećaj vožnje, dizajn i  profinjenost. Od početka prodaje u ožujku 2010., prodano je  više od 100.000 primjeraka DS3, a trećina su  najbogatije opremljeni modeli. Citroën DS3 zaista izaziva divljenje. Kako bi proslavio ovaj uspjeh, Citroën  uvodi novu boju i nove ukrasne naljepnice, još originalnije i inovativnije. Nakon što je nedavno uvedena nova, smeđa boja karoserije – Hickory, Citroën DS3 nudi novu boju krova – boju fuksije, u kojoj su dostupni svi dijelovi koje možete prilagoditi svom ukusu: kućišta vanjskih retrovizora, središnji dijelovi kotača, ukrasna letvica armaturne ploče ili ručica mjenjača. U ponudi je i novi motiv ukrasnih naljepnica, suptilan, boemski i profinjen. Riječ je o novoj naljepnici «Flower» koja izaziva osebujan dojam, istovremeno mat i sjajan.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.