Nova Honda Civic je, sudeći po rezultatima Euro NCAP testa, jedan od najsigurnijih europskih automobila. Osim toga, Euro NCAP je ovaj novi model nagradio Advanced NCAP nagradom za inovacije u sigurnosti za tehnologiju Sistema za smanjenje posljedica sudara (Collision Mitigation Braking System – CMBS). Novi Honda Civic je ocijenjen sa maksimalnih 5 Euro NCAP zvjezdica. Ocjena se odnosi na ukupnu sigurnost putnika u automobilu, sigurnost djece i zaštitu pješaka.
Michiel van Ratingen, Glavni tajnik NCAP-a, izjavio je: “Deveta generacija Honde Civic nas je impresionirala postigavši najbolji rezultat u svim segmentima sigurnosti.Pored toga posebno nagrađujemo opciju Honda Sistema za smanjenje posljedica sudara (CMBS), kao značajnu tehnološku inovaciju u sigurnosti.“
Honda je dobila posebno priznanje za Sistem za smanjenje posljedica sudara (CMBS), koji je razvijan sa ciljem da pomogne u obavještavanju vozača o mogućem sudaru ili, ukoliko je sudar neizbježan, smanji jačinu udara, automatski kočeći ako detektira tu opasnost. Proučavajući statistike u Europi, Honda je došla do zaključka da, ukoliko bi svi automobili imali CMBS opciju, svake godine bi bilo spriječeno između 200.000 i 250.000 sudara.
Maksimalan rezultat na tesu sigurnosti Honde Civic i nagrada za inovaciju u sigurnosti, u skladu su sa sveopćom posvećenošću Honde u sigurnosti njenih automobila, ali i prometa generalno. Osim modela Civic, od kako je 2009. godine uspostavljen novi sistem ocjenjivanja Euro NCAP, svi Honda automobili su ocjenjeni sa maksimalnih 5 zvjezdica.
Sistem za smanjenje posljedica sudara(CMBS)
Sistem za smanjenje posljedica sudara je razvijan sa ciljem da pomogne u obavještavanju vozača o mogućem sudaru ili, ako je sudar neizbježan, da smanji jačinu udara, automatski kočeći ako detektira tu mogućnost. “Oko “ sistema je radar smješten iza prednje maske. Radarski signal se konstantno emitira i povratni signal obrađuje. Ako sistem detektira vozilo ili prepreku na putu, odmah određuje daljinu između i brzinu prilaženja. Ako je brzina prilaženja veća od određenog nivoa, sistem automatski upozorava vozača svjetlećim indikatorom na instrument ploči i zvučnim signalom. Ako vozač ne smanji brzinu, sistem će automatski zategnuti vozačev sigurnosni pojas i lagano prikočiti. U trenutku kada sistem osjeti da je sudar neizbježan, a da vozač i dalje ne reagira, oba prednja sigurnosna pojasa će se zategnuti maksimalno i sistem će snažno zakočiti. Ovo je automatska radnja koja smanjuje brzinu udara, štetu na vozilu i moguće ozljede.