Izdvojeno Predstavljamo

Nova Toyota Auris

Predstavljajući prvi korak Toyotinom osvajanju Europskog C segmenta, novi Auris je sada dominantno prepoznatljiv, dinamičan, bolje opremljen i jeftiniji za uporabu nego ikada prije. Novi Auris odražava Toyotinu predanost proizvodnji privlačnijih,  dinamičnih automobila, koji su bazirani na dugogodišnjoj reputaciji kvalitete, trajnosti i pouzdanosti. Novi model nudi snažniji samouvjeren dizajn, višu razinu kvalitete unutrašnjosti, poboljšane dinamičke značajke i efikasnije pogonske sklopove – uključujući i vodeći na tržištu, potpuno hibridni model, koji predvodi ponudu novoga modela. Uz potpuno novi vanjski izgled i unutrašnjost, novi Auris je najniži automobil među glavnim konkurentima iz C segmenta. Njegova potpuno nova vanjština maksimalno iskorištava niži prednji kraj i ukupno smanjenje visine od 55 mm, kako bi postigao izvrsne aerodinamične performanse, uz koeficijent otpora zraka od samo 0,28, što doprinosi boljem upravljanju i stabilnosti, te smanjenju potrošnje goriva. Prednji dio novog Aurisa predstavlja novo Toyotino lice. On kombinira ‘Under Priority’ dizajn prednje rešetke s ‘Keen Loo’k prednjim svjetlima i LED dnevnim pozicijskim svjetlima, koji uvode više dinamike u ponudu Auris modela, te jamče uočljiviju pojavu na cesti. Gledajući sa strane, jednako dramatična promjena stila uključuje produženje bočnih stakala u tri dijela, s dostupnim crnim B nosačem i dinamičnim dizajnom stražnjeg nosača, iznad snažnije, više istaknute, kromom obrubljene izdignute bočne linije. Straga, šira stražnja vrata uključuju snažne, konveksne i konkavne površine, novi zaokruženi dizajn stražnjih svjetala i novo dizajnirani odbojnik koji naglašava široku, stabilnu pojavu novog Aurisa. Nadopunjen, jednim od najvećih panoramskih krovnih otvora u C segmentu ‘Skyview’, novi dizajn unutrašnjosti nudi više prostora, veću udobnost, bolju osjetilnu kvalitetu, te preko sveobuhvatno konzistentnog osvjetljenja, izvedbe, boja i završne obrade, bolji osjećaj vizualnog jedinstva u cijeloj kabini.  Obrubi ventilacijski otvora i instrumenata, obloge središnje konzole i središnjeg tunela, kontrole klima i audio uređaja, te obloge vrata su izvedeni u sukladnoj, satenski srebrnoj izvedbi visoke kvalitete. U višim paketima opreme, prednja ploča je presvučena kožom. U cijeloj kabini je poboljšan osjećaj dodira. Kolo upravljača je presvučeno nappa kožom najviše kvalitete s jednostrukim baseball vezom. Gornja površina prednje ploče i rubni dijelovi obloga vrata su presvučeni na dodir mekanim materijalima. Pomoćni i rukohvati u vratima su izvedeni od mekanih zrnatih materijala, nasloni za ruke u vratima su podstavljeni, a prednji nosači su presvučeni tkaninom. Uz ovu praktičnu, raznovrsnu okolinu nove kabine, obnovljena izvedba unutrašnjosti je značajno poboljšala položaj vožnje, povećala prostor za koljena stražnjih putnika za 20 mm, a dužinu prtljažnika za 90 mm. Sve kompaktne izvedbe nude veći prtljažni prostor od 360 litara, a premještanje baterija ispod stražnjeg sjedala omogućuju da Auris Hybrid nudi jednaki kapacitet prtljažnika kao i drugi modeli u ponudi. Novi Auris dodatno iskorištava nižu visinu, položaj vožnje i centar ravnoteže, te obnovljen sustav upravljanja i ovjesa, uključujući širu postavu stražnjeg sustava ovjesa s dvostrukim poprečnim ramenima, radi postizanja udobnijeg, agilnijeg i aktivnijeg iskustva vožnje. Pažnja je također posvećena smanjenju mase. Novi Auris uključuje veću uporabu čelika visoke čvrstoće, posebno u gornjem dijelu strukture karoserije. To doprinosi do 10% većoj krutosti karoserije, ukupnom smanjenju mase vozila do 40 kg, ovisno o izvedbi, te ima pozitivan utjecaj na ukupno smanjenje centra ravnoteže automobila.

         Toyota je bila prva tvrtka koja je ponudila mogućnost odabira tri vrste pogona u C segmentu, a novi Hybrid Synergy Drive sustav u novom Aurisu uključuje poboljšanja efikasnosti i dinamike ovog jedinstvenog potpuno hibridnog pogonskog sustava. Ovaj nagrađivani 1,8l potpuno hibridni pogonski sklop biti će u ponudi usporedo s dva dieselska motora – 1,4d i 2,0d – i dva benzinska motora – 1,33 i 1,6. Očekuje se da će svaka vrsta pogona – benzinski, dieselski ili potpuno hibridni – predstavljati 1/3 prodaje modela Auris, što znači da je potpuno hibridni model na jednakoj razini s ostalim modelima, a ne odvojeni proizvod. Dizajniran za Europu, za njegovo najveće tržište, novi Auris će biti proizveden u Toyota Motor Manufacturing UK pogonu u Ujedinjenom Kraljevstvu, usporedo s modelom Avensis, što ojačava predanost ove kompanije na Europskom tržištu. Nova Toyota Auris će doživjeti svoju Europsku premijeru kao benzinski, dieselski i potpuno hibridni model, 27. rujna 2012.na Pariškom salonu automobila.

 

Ključni podaci

Naslijeđe Toyota je vodeći proizvođač automobila iz C segmenta, s preko 39 milijuna prodanih primjeraka u preko 140 zemalja od trenutka predstavljanja modela Corolla 1966. godine.Toyota je također vodeći proizvođač na svijetu potpuno hibridnih automobila, s preko 4,3 milijuna prodanih primjeraka od predstavljanja prve generacije modela Prius 1997. godine.

Prva generacija modela Auris Hybrid je prodana u preko 60.000 komada od predstavljanja 2010., što ga čini drugim najuspješnijim hibridnim modelom u Europi nakon Toyote Prius.

Dimenzije – Dužina 4275mm               (+30mm u odnosu na trenutni Auris)- Širina 1760mm                 (jednaka)

– Visina 1460mm                 (-55mm)

– Međuosovinski razmak 2600mm          (jednak)

– Kapacitet prtljažnika         360 litara (svi modeli, uklj. hibridni)

Aerodinamika Cd od 0,28 (najbolji u klasi u glavnom C segmentu)
Ponuda pogonskih sklopova Potpuni hibrid (1/3 prodaje), diesel – 1,4d i 2,0d (1/3), benzin – 1,33 i 1,6 (1/3)
Proizvodnja Burnaston, Ujedinjeno Kraljevstvo