Novi kratki film, „The Escape”, s postavom koja se sastoji od Clivea Owena, Dakote Fanning, Jona Bernthala i Vere Farmige, 23. listopada je bio premijerno prikazan na stranici BMWFilms.com. Film se nastavlja na uspješnu tradiciju serijala „The Hire“, niza jedinstvenih kratkih filmova prikazanih između 2001. i 2002. godine koji su digli prašinu na međunarodnoj marketinškoj sceni, ali i šire: tih osam filmova, koji su ugledali svjetlo dana u dvije sezone, uspjelo je u ostvarenju sasvim novog pristupa.
David Fincher, koji se već bio proslavio kao redatelj filmova kao što je „The Game” s Michaelom Douglasom i „Fight Club” s Bradom Pittom, bio je izvršni producent prvog serijala. Renomirani autori, redatelji i glumci udahnuli su život napetim i uzbudljivim pričama. U svakom filmu, glavnu je ulogu tumačio britanski glumac Clive Owen uz jedan BMW model. U po svoj prilici najpopularnijem filmu iz prve sezone, naziva „Star“, pored Clivea Owena, u glavnoj je ulozi bila Madonna kao njegova „putnica“ u BMW-u M5. Izvršni producenti drugog serijala, prikazanog 2002. godine, bili su kultni holivudski producenti Ridley i Tony Scott.
15 godina kasnije, BMWFilms.com se vraća s još jednim tribute filmom. Clive Owen će i ovaj put biti za upravljačem, a pored njega su Dakota Fanning („War of the Worlds,” „I am Sam”), Jon Bernthal („The Punisher,” „Daredevil”) i Vera Farmiga („The Departed,” „Up in the Air”). Film je režirao južnoafrički redatelj nominiran za Oscara Neill Blomkamp („District 9”, „Elysium”), a producirala produkcijska kuća Geisel Productions, New York za BMW North America .
„The Escape” premijerno je prikazan 23. listopada 2016. na stranici BMWFilms.com. „Čvrstog sam uvjerenja da se ideja Zadovoljstva u vožnji’ može uspješno prenijeti preko emotivnih priča te da na taj način možemo ojačati suštinske vrijednosti našeg BMW branda. S ostvarenjem na razini Hollywooda, međunarodnim zvijezdama, redateljem nominiranim za Oscara i dosljednim ‘prvo online’ pristupom, uspjeli smo još jednom postaviti nove standarde za marketinški sadržaj,” rekao je Hildegard Wortmann, Viši potpredsjednik BMW branda. “Novi kratki film ‘The Escape’ zamišljen je kao posveta povodom 15-te obljetnice serijala ‘The Hire’. Clive Owen bio je entuzijastičan već od samog početka, čim je čuo za naše planove. Oduševljeni smo što opet možemo raditi s Cliveom – sa svojim stilom i cool aurom, nema nitko bolji za tu ulogu.”
„The Hire” – originalan BMW serijal kratkih filmova s jedanaest jedinstvenih epizoda
Prva sezona serijala „The Hire” premijerno je prikazana na stranici BMWFilms.com 26. travnja 2001. godine s filmom Johna Frankenheimera, „Ambush,” nakon čega je uslijedio uradak „Chosen” redatelja Anga Lee-ja, koji je kasnije osvojio dva Oscara, prvo za „Brokeback Mountain”, a kasnije i za „Life of Pi.” Treći film serijala, „The Follow,” režirao je Wong Kar-wai, a uloge su tumačili Forest Whitaker, Adriana Lima i Mickey Rourke. Zaključni filmovi prve sezone bili su „Star“ Guya Ritchiea, s pop ikonom Madonnom te „Powder Keg” sa Stellanom Skarsgårdom, koji je režirao Alejandro G. Iñárritu, tada u usponu, a danas dobitnik nekoliko Oscara. Izvršni producent prve sezone bio je David Fincher („The Social Network,” „The Girl with the Dragon Tattoo”), a u četiri mjeseca je pogledana više od 11 milijuna puta.
Izvršni producenti druge sezone serijala „The Hire” bili su Tony i Ridley Scott, a otvorena je u listopadu 2002. godine s filmom „Beat the Devil“ Tonyja Scotta, sa soul legendom Jamesom Brownom u glavnoj ulozi i Garyjem Oldmanom u ulozi vraga. Film Johna Woo-a „Hostage” s Maury Chaykin te uradak Joea Carnahana „The Ticker”, s Donom Cheadleom, bili su zaključni filmovi serijala.
Priznanja za serijal „The Hire”
„The Hire” je prikazan ekskluzivno na stranici BMWFilms.com te je pogledan više od 100 milijuna puta prije dostupnosti širokopojasnog interneta i prije nego što je nastao YouTube. Nakon online premijere prva dva filma u serijalu „The Hire”, treći film redatelja Wong Kar-wai-a, „The Follow,” prvi put je prikazan na filmskom festivalu u Cannesu u svibnju 2001. godine uz pohvale kritike. Mediji su također hvalili i „The Hire“. The New York Times je napisao da filmovi „trepere od poleta”, dok je časopis Time dodao da „zaslužuju pozornost sofisticiranih poznavatelja filmske umjetnosti”. „The Hire” je inspirirao Međunarodni festival u oglašavanju u Cannesu (engl. Cannes International Advertising Festival) da 2003. godine otvori kategoriju nagrada Titanium Lion, kojom se nagrađuju kreativne ideje koje otvaraju nove smjerove razvoja industrije te iznova definiraju područje kreativnog djelovanja. Filmovi ne samo da su osvojili prvu nagradu Titanium Lion, već su i pomeli gotovo sva priznanja na svim kreativnim natjecanjima. Proglašeni su „The Best of the Digital Decade” (najboljim od digitalnog desetljeća) na BBC-jevom programu The One Show 2011. godine te uvedeni u Clios Hall of Fame 2009. godine. Serijal „The Hire“ postao je dio trajne zbirke njujorškog muzeja suvremene umjetnosti, Museum of Modern Art (MOMA) 2003. godine.
Pozadinu ovog i prijašnjih filmova iz BMW produkcije pogledajte na linku: http://bmwfilms.com/