Citroën C5 Aircross utjelovljuje novi izgled marke i najavljuje plug-in hibridnu ofenzivu marke Citroën na salonu automobila u Parizu 2018.
Na štandu od 1.600 m2, Citroën otkriva potpuno obnovljenu, suvremenu i dosljednu gamu. Proizvodna ofenziva koja postaje uspjeh. U prvoj polovici 2018., Marka je ostvarila rast od 9% na svjetskoj razini. U Europi, Citroën je zabilježio najvišu razinu prodaje u zadnjih sedam godina s putničkim i lakim komercijalnim vozilima. Ovi rezultati potaknuti su uspjehom posljednjih lansiranja: C3, novi C4 Cactus, SUV C3 Aircross u Europi i SUV C5 Aircross u Kini.
Ta dinamika je podržana sveobuhvatnim razvojem Marke koju inspiriraju kupci i njihov način doživljaja automobila i koja se predstavlja na Salonu automobila u Parizu sa:
SNAŽNOM, SUVREMENOM I DOSLJEDNOM GAMOM
Snažni modeli koji dijele novi stil i suvremen, sveobuhvatan i homogen komfor proizašao iz programa Citroën Advanced Comfort.
«SUV»zona sa svjetskom premijerom novog SUV-a Citroën C5 Aircross, uz SUV C3 Aircross koji je već vrlo uspješan (više od 100.000 prodanih vozila). Dva SUVa pružaju više karaktera, udobnosti,prostranosti i modularnosti.
«LIMUZINA» zona, u kojoj je izložena nova limuzina C4 Cactus s inovativnim ovjesom s progresivnim hidrauličnim graničnicima u blizini najprodavanijeg modela C3 koji je prodan u više od 400.000 primjeraka.
«OBITELJ» zona s modelima iznimne udobnosti prilagođenih svim potrebama kupaca, s 3. generacijom Berlinga, predstavljenog u dvije inačiceM i XL, zajedno s monovolumenima Grand C4 SpaceTourer i SpaceTourer.
MARKA KOJA JE DIO ENERGETSKIH PROMJENA
Svjetska premijera: novi SUV Citroën C5 Aircross Hybrid Concept. Ovaj koncept najavljuje hibridnu punjivu izvedbu novog SUV C5 Aircross, prvog modela PHEV Citroën u sklopu strategije „Core Model Strategy „ s kojom će do 2023. imati 80% game s električnom ponudom i 100% u 2025. Ovaj model ima veću udobnosti zahvaljujući svojoj svestranosti i načinom rada Zéro Emission.Gama modela u potpunosti je homologirana prema novom protokolu WLTPkoja koristi najučinkovitijetehnologije u pogledu standarda kontrole onečišćenja poput SCR (Selective Catalytic Reduction) na dizelskom BlueHDi motoru ili filtar čestica za motore s direktnim ubrizgavanjem.
IKONSKA MARKA, STOGODIŠNJICA MARKE 2019. GODINE
Zona «Modi automobil/umjetnički automobil»koja sadrži kreacije umjetnikaJean-Charles de Castelbajac (E-MEHARI, C3); povezivanje s drugim ikonskim markama: časopis ELLE (C3) i Rip Curl (C3 Aircross et SpaceTourer); zona «Racing», sa C3 WRC i simulatorom vožnje za posjetitelje; animacije oko butika «Le Petit Citroën» s novim dostavnim Berlingom preuređenim u «Café Bulle»powered by Orangina; pogled na povijest Marke koja će proslaviti 100 godina u 2019. te izložiti dostavni Spaček i 5 HP!