Za mnoge vozače Road King predstavlja klasični motocikl za putovanja tvrtke Harley-Davidson. Njegova silueta ocrtava povijesnu priču. Riječ je o dizajnu koji odolijeva vremenu, a korijene vuče još iz 1949. godine kada se prvi model iz linije s oznakom FL našao na autocestama.

Za 2017. godinu tvrtka Harley-Davidson dodala je uzbudljivo novo poglavlje uz Road King Special, motocikl koji zrači odvažnim novim stavom i mnogo mračnijim obilježjima. Spušteni dizajn odašilje svježu, suvremenu energiju s ulica i pretvara je u nešto što izgleda posve drukčije.

Brad Richards, potpredsjednik odjela za stil i dizajn tvrtke Harley-Davidson: “Serija FL uvijek je odražavala čistoću iskustva vožnje motocikla Harley Davidson. Zamjenom kromiranih površina crnom bojom i spuštanjem profila motocikla, tradicionalni Road King prešao je u novi prostor koji je vrlo aktualan u svijetu prilagođenih baggera. Road King Special izrađen je za žestoku vožnju, ali ostavlja i dojam prijetnje. Baš kako smo i zamislili…”

Okupan u crnoj boji s mišićavim motorom Milwaukee-Eight od 1.750 cm3, izgled novog modela Road King vodi liniju motocikala za putovanja tvrtke Harley-Davidson u dramatičnom novom stilskom smjeru, naglašavajući modernu perspektivu klasičnog modela Road King. Ovjes odgovara stilskim promjenama i nadogradnji motora. Novi unutarnji dijelovi vilica imaju poboljšanu kontrolu amortizera, a stražnji amortizeri potpuno su redizajnirani uz hidrauličku prenapregnutost opruge (umjesto zraka).

Road King Special dostupan je u četiri boje: Vivid Black, Charcoal Denim, Hot Rod Red Flake Hard Candy Custom, Olive Gold. Mračniji prednji kraj uz masivno sjajno crno prednje svjetlo zaštitni je stilski element modela Road King Special, dodatno naglašen nedostatkom standardnog vjetrobranskog stakla. Novom stavu pridonosi i mini ape ručka, visoka 23 cm i široka 3 cm, koja omogućuje vozaču agresivno držanje na motociklu koji je također udoban i za duge vožnje. Štitnik motora, ručka i ručne komande, retrovizori, žmigavci, poklopci motora, poklopac filtera zraka, prigušivači i štitnici ispušnog sustava na modelu Road King Special također imaju crne površine. Krom je zadržan samo na pojedinim ključnim sastavnicama motora – donjim elementima poklopaca ventila, cijevima i sklopovima ventilskih podizača radi naglašavanja V-Twin oblika motora Milwaukee-Eight. Novi strojno dizajnirani umetci poklopaca razvodnog mehanizma, premaz koji se nalazi i na konzoli spremnika i umetku filtera zraka. Novi sjajno crni Turbine kotači od lijevanog aluminija uključuju 19-inčni prednji kotač uz niskoprofilni branik. Na stražnjoj strani izdužene bisage prostiru se preko prigušivača čime se stvara privid da motocikl u potpunosti dodiruje tlo bez smanjivanja hoda amortizera. Stražnji dio sadrži umetke koji popunjavaju prostor između bisaga i stražnjeg branika, a nisko postavljen modul za registracijsku oznaku upotpunjuje čvrste, niske linije stražnjeg kraja. Pametni sigurnosni sustav tvrtke Harley-Davidson standardna je oprema modela Road King Special.

Učinak novog motora Motor Milwaukee-Eight

Motor Milwaukee-Eight novi je za sve motocikle za putovanja tvrtke Harley-Davidson za 2017. godinu, a omogućuje bolji odaziv na gas, veću snagu pretjecanja, čišći zvuk, mirniju vožnju i više osjećaja koje vozači očekuju od pogonskog sustava motocikla za putovanja tvrtke Harley-Davidson. Road King Special prvi je model koji ima Milwaukee-Eight sa posve crnim premazom motora.

Više momenta: Svaki motor Milwaukee-Eight proizvodi 10 % više momenta od motora koje je zamijenio u modelima za putovanja. Uz povećanu zapreminu, motor Milwaukee-Eight ima viši omjer kompresije te cilindarske glave sa četiri ventila po glavi uz 50% veći kapacitet usisnog i ispušnog protoka. Ventilski pogon nije potrebno podešavati jer dizajn podizača omogućuje trajno tvorničko postavljanje zazora ventila. Dvostruke svjećice za svaki cilindar doprinose učinkovitijem sagorijevanju. Jedna bregasta osovina na lančani pogon laganija je, mehanički manje kompleksna te stvara manje trenja i buke.

Brže ubrzanje: Motor Milwaukee-Eight ima istu težinu kao i motori koje je zamijenio, stoga sva njegova dodatna snaga izravno doprinosi poboljšanju učinka ubrzanja. Motor Milwaukee-Eight 107 ubrzava 11% brže od ubrzanja 0 do 96 km/h (0-60 m/h), što je poboljšanje jednako dvjema ili trima duljinama motocikla, te 11% brže od ubrzanja 96 do 128 km/h (60-80 m/h) u najvišem stupnju prijenosa, što je poboljšanje jednako jednoj ili dvjema duljinama motocikla, u usporedbi s motorom Twin Cam High Output 103.

Upravljanje toplinom: Motor Milwaukee-Eight nudi poboljšanu toplinsku udobnost vozača i putnika zahvaljujući smanjenoj apsorpciji topline, povećanom odbijanju topline i redizajniranom ispušnom sustavu. Motor Milwaukee-Eight 107 ima precizni način hlađenja usmjeravanjem protoka ulja oko najtoplijih područja cilindarske glave. Novi senzor detonacija za svaki cilindar omogućuje preciznije upravljanje razvodnog mehanizma. Stražnja ispušna cijev ponovno je postavljena, a ispušni je katalizator premješten kako bi se toplina udaljila od putnika. Brzina praznog hoda smanjena je s 1.000 o/m na 850 o/m.

Poboljšana udobnost: Novi, tanji poklopac primarnog pogona i niskoprofilni oblik poklopca filtera zraka pružaju više mjesta za noge vozača oko motora i jednostavnije dosizanje tla za mnoge vozače. Svi modeli s motorom Milwaukee-Eight imaju spojku Assist and Slip s poboljšanom hidraulikom.

Smanjene vibracije: Motor Milwaukee-Eight postavljen na gumene nosače ima jedan unutarnji protu-uteg koji smanjuje 75% primarnih vibracija u praznom hodu za profinjeniji osjećaj i udobnije iskustvo vozača i putnika uz zadržavanje klasičnog karaktera motora V-Twin tvrtke Harley.

Bogatiji ispušni sustav: Laganiji ventili, jedna bregasta osovina, optimizirani dizajn poklopca i poboljšane sastavnice pogonskog sklopa uvelike smanjuju buku mehaničkog prijenosnog sustava. Dovodni otvor motora i pročišćivač zraka osmišljeni su radi smanjivanja zvuka usisnog sustava i osiguravanja maksimalnog protoka zraka. Zbog toga je novi motor Milwaukee-Eight mehanički tiši, što omogućuje bogatiji ispušni zvuk koji zadovoljava sve svjetske standarde za buku i emisije te omogućuje odjekivanje prepoznatljive tutnjave njegovog ispušnog sustava.

Poboljšano punjenje: Sustav za punjenje motora Milwaukee-Eight donosi 50% više izlazne snage akumulatora u praznom hodu radi ispunjavanja zahtjeva naših vozača u vezi s napajanjem, uključujući dodatnu rasvjetu, zvučni učinak te grijanu opremu i druge dodatke.

Udobnost i upravljanje modelom Road King Special poboljšani su posve novim prednjim i stražnjim sastavnicama ovjesa koje imaju svi modeli motocikala za putovanja tvrtke Harley-Davidson za 2017. godinu. Novi stražnji amortizeri s emulzijskom tehnologijom omogućuju 15 do 30% veće podešavanje prenapregnutosti u odnosu na prethodne standardne amortizere motocikala za putovanja. Prednji ovjes koristi novu tehnologiju ovjesa s dvostruko savijajući ventilom koja omogućuje učinak prigušenja vilice s jednim uloškom uz svojstva linearnog prigušenja i smanjenu težinu. Reflex sustav kočnica povezan s ABS-om omogućuje snažan učinak zaustavljanja koji je moguće kontrolirati.

 

 

 

Tags: , , ,