Novi hibridni crossover Kia Niro

Novi Kia Niro, hibridni crossover s niskim emisijama koji je doživio svoju europsku premijeru na salonu automobila u Ženevi 2016. godine, označava razvoj Kijine prve generacije ekoloških automobila.

Novo razvijeni hibridni motor posebno za novi model

Novi Kia Niro nudi praktičnost i vanjski izgled pravog prostranog crossovera, zajedno s efikasnom potrošnjom goriva naprednog hibridnog motora. Od početka razvijan kao hibridno vozilo njegov atraktivan i moderan dizajn pomoći će Niru da se istakne od konkurencije. Platforma motora na kojoj je proizveden Niro razvijena je odvojeno od postojećih Kijinih modela i dizajnirana je da udovolji posebnim ekološki osviještenim tehnologijama i hibridnim motorima nove generacije. Hibridni pogon koji koristi Kia Niro sastavljen je od 1,6-litrenog GDI motora (izravno ubrizgavanje goriva), litijski ionske polimerske baterije, 32 kW električnog motora i 6-stupanjskog mjenjača s dvostrukom spojkom. Motor ispušta samo 88 g/km emisija CO2 (kombinirano) i troši samo 3,8 litara goriva na 100 km vožnje. Michael Cole, glavni operativni direktor Kia Motors Europe rekao je: “Kia Niro nudi kupcima praktičnost crossovera koji ima moderan dizajn po kojem je Kia poznata. Isto tako nudi novi učinkoviti hibridni motor koji omogućava niske troškove održavanja. Niro popunjava rupu koja je nastala na tržištu koje nije nudilo crossover s niskim hibridnim emisijama, te samim time privlači širok raspon europskih kupaca.“ Cole se nadovezao te rekao: “Prodaja hibridnih vozila se više nego udvostručila u Europi kroz posljednjih pet godina i predviđanja su da će prodaja porasti na 700.000 prodanih hibridnih vozila u Europi do 2020. godine. Niro će omogućiti Kiji da drži korak s velikim zahtjevima tržišta prema hibridnim vozilima te će nam pomoći da dostignemo svoj cilj u kojem želimo smanjiti prosječnu potrošnju goriva za 25% do 2020.godine.”

Istaknuti dizajn crossovera za hibridno tržište automobila

Kia Niro otvara novo poglavlje u dizajnu Kijinih automobila do sada. Dizajn Nira vođen je iz Kijinih centara za dizajn koji se nalaze u Americi i Koreji, a ujedinjuje praktičnost i privlačni izgled crossovera s glatkim aerodinamičnim izgledom i suptilno oblikovanim površinama. Sa siluetom koja je inspirirana aerodinamičnim izgledom crossovera i suptilno oblikovanim površinama s oštrim modernim linijama, Niro je prepoznatljiv Kijin model. Novi model predstavlja zadnju evoluciju Kijine prepoznatljive prednje rešetke u obliku tigrovog nosa. Isto kao karakteristično širok C stup i cijeli niz drugih prepoznatljivih dizajnerskih detalja. S dizajnom poput pravog SUV-a, Nirov dizajn odlikuju glatke proporcije, dok široka karoserija prikazuje stabilnost. Izduženi poklopac motora, povišena svjetla i povišena linija ramena vozila pokazuju atletski stav koji Niro predstavlja i jednu od glavnih razlika pomoću koje se ističe od drugih hibridnih automobila na tržištu. Silueta Nira blago se sužava prema stražnjem kraju vozila, te završava suptilnim spojlerom, povišenim svjetlima te širim stražnjim branikom. Odličnim izgledom stražnjem blatobrana Niro cjelokupno ostavlja odličan vizualni dojam. Dizajnirana s namjerom da aerodinamične performanse budu na odličnoj razini, karoserija Nira pruža koeficijent otpora prema vjetru od samo 0,29 Cd što ga čini aerodinamičnijim od bilo kojeg hibridnog konkurenta. Njegov međuosovinski razmak među kotačima (2.700 mm) i kratki prednji i stražnji kraj omogućavaju putnicima dobar prostor u interijeru automobila. Kia Niro zauzima novo mjesto među postojećoj paleti Kijinih modela. Niro je 4.355 mm dugačak, 1.805 mm širok i 1.535 mm visok, što ga čini manjim od novog Kia Sportagea, ali većim od cee’da te tako ulazi u segment u kojem Kia prije nije bila prisutna. Za Europu, Kia Niro bit će dostupan u deset različitih boja, a kupci će moći izabrati između 16“ i 18“ naplataka.

Moderna, horizontalna kontrolna ploča s naglaskom na prostor u kabini

Interijer u Niru kreiran je da ostavi dojam modernog dizajna i prostranosti, sa širokom kontrolnom pločom i definiranim horizontalnim linijama. Niro prati najnovije Kijine modele u visokoj kvaliteti, a mekani materijali prisutni su u cijelom interijeru. Čiste linije u kabini odvajaju različita područja kontrolne ploče, s instrumentnom pločom i HMI sučeljem koje se nalazi u istoj paraleli, ispod njih se nalazi čitav izbor kontrola, koje uključuju grijanje, ventilaciju i sustave za pomoć u vožnji. Horizontalni pregled kontrolne ploče pokazuje nam cijelu širinu kabine te donosi veći osjećaj prostranosti, s ergonomičnom središnjom konzolom koja je blago zakrenuta prema vozaču. Kia Niro nudit će jednobojnu kabinu, a to je ili crna ili tamno siva, od materijala ćete moći odabrati između isključivo tkaninu, tkaninu i kožu ili kožu u potpunosti.

CO2 emisije su 88 g/km, a potrošnja 3,8 l/100 km

Tijekom razvoja motora za Niro, inženjeri su dali sve od sebe kako bi učinili sve da motor ima najekonomičniju potrošnju goriva u cijelom crossover segmentu. Kia Niro kombinira svoj primamljiv dizajn s niskim emisijama i niskom potrošnjom goriva, te ima CO2 emisije od samo 88 g/km (kombinirano). Potrošnja goriva Nira iznosi 3,8 litara na 100 prijeđenih kilometara kada je opremljen sa naplatcima od 16“, dok sa 18“ naplatcima potrošnja iznosi 4,4 litara na 100 kilometara vožnje. Kao hibridni model Kia Niro postiže rekordno niske emisije i impresivnu potrošnju goriva. Kijin 1,6-litreni benzinski GDI motor sa 105 konjskih snaga i 147 Nm okretnog momenta djeluje sa 32 kW snažnim električnim motorom kojeg pokreće 1,56 kW litijski ionska polimerska baterija. Motori skupa stvaraju 141 konjsku snagu koja se prenosi na cestu uz pomoć efikasnog 6-stupanjskog prijenosa s dvostrukom spojkom (6 DCT), s maksimalnih 265 Nm okretnog momenta dostupnog u prvoj brzini za odlučno početno ubrzanje. Novi motor označava prvu kombinaciju Atkinsovog izgarajućeg ciklusa koristeći EGR sustav za recirkulaciju ispušnih plinova i izravnim ubrizgavanjem goriva s dužim hodom i manjim promjerom cilindra. Efektivnost i emisije su daljnje poboljšane uz pomoć Nirovog sustava za učinkovito izgaranje ispušnih plinova koji ubrzavaju grijanje tekućine za hlađenje motora. Nirov mjenjač najnovija je verzija Kijinog 6-stupanjskog prijenosa (6DCT) koji je razvijan na bazi novog 7-stupanjskog prijenosa (7DCT), koji je razvijen za nedavno poboljšani Kia cee’d. Ovaj 6 DCT mjenjač je razvijen posebno za Niro, kako bi dostavio direktniji i bolji odaziv što čini vožnju zabavnijom nego s klasičnim električnim prijenosom. Nirov 6 DCT mjenjač mijenja brzine automatski, dok vozači koji preferiraju ručni prijenos mogu staviti u Manual Sport mode što im dozvoljava ručno mijenjanje brzina. 6 DCT mjenjač kojeg koristi Niro redizajniran je kako bi bio smanjio dimenzije i težinu. Novi klizni ležajevi i ulje u mjenjaču s niskom viskoznošću pomažu u laganom i tečnom mijenjanju brzina, pritom smanjujući buku. Kia je izumila novi električni uređaj TMED (Transmission-Mounted Electric Device – radi se spojki između motora i elektromotora, ispred mjenjača) koji funkcionira skladno s hibridnim pogonom. TMED dopušta da oba motora zajedno rade kroz mjenjač s minimalnim gubitkom energije. Ovo je drugačiji sustav od uobičajenog rada e-CVT hibridnog motora koji uobičajeno gubi određenu energiju. Ova vrsta korištenja TMED-a dopušta hibridnom sustavu da pristupi direktno bateriji na većim brzinama, što rezultira boljim odazivom i ubrzanjem automobila pri većim brzinama.

Napredna baterija koja čuva energiju

1,56 kWh baterija od litija najlakša je i najefektivnija baterija koju je Kia do sada koristila, sa 50% većom količinom energije i 13% boljom energetskom učinkovitošću od konkurencije. S težinom od 33 kg, baterija u Niru je snažnija i sama obnavlja električnu energiju pri usporavanju i kočenju.

Predvidljiv sustav asistencije koji maksimizira efektivnost u svim uvjetima na cesti

Novi sustav pomoći za ekološki način vožnje (Eco DAS) je trenutno u razvojnom procesu za europsko tržište i bit će dostupan kod Nira nešto kasnije. Eco DAS uključuje Coasting Guide Control (CGC) i Predictive Energy Control (PEC). Obje tehnologije smanjuju potrošnju goriva tako da predlažu kada pustiti gas ili kočiti. CGC će vozaču dati signal kada je najbolje da makne nogu s papučice gasa i lagano bez gasa dođe do zavoja. Za to vrijeme baterija će se regenerirati dok motor usporava. Nakon što namjestite svoju destinaciju na navigaciji sustav će prepoznati ograničenja brzine i ceste po kojima se krećete te će slati signale kada maknuti nogu s papučice gasa pomoću ikone vidljive na instrumentnoj ploči. PEC koristi navigaciju i sustave poput tempomata kako bi unaprijed odredio promjene na cesti (npr. uzbrdice i nizbrdice) i odredio kada su uvjeti optimalni da bi se baterija mogla puniti u vožnji. Niro time predstavlja prvi sustav koji se prilagođava za uzbrdicu i nizbrdicu tijekom vožnje.

Visoka stabilnost i aktivno upravljanje uz neovisni ovjes

Kia Niro razvijan je odvojeno od drugih Kia modela, sa značajnim promjenama na postojećoj platformi Kije. Ova platforma dizajnirana je da upotpuni posebne tehnologije hibridnog motora koje koristi Niro, dok njegov globalni razvoj i program procjene osigurava kupcima vožnju bez problema, aktivno upravljanje automobilom i visoku stabilnost koja se očekuje od svih Kijinih modela danas. Kia Niro opremljen je s potpuno samostalnim MacPherson prednjim ovjesom, koji nudi precizno upravljanje, brz odaziv na svaku promjenu smjera i stabilnost pri velikim brzinama. Niro isto tako ima potpuno samostalan stražnji ovjes koji rezultira ugodnom vožnjom u svim uvjetima na cesti. Svaki stražnji kotač apsorbira rupe i neravnine na cesti samostalno, dok pritom osigurava puno bolju stabilnost i agilnost od tradicionalnog ovjesa i koji je čest u segmentu crossovera i hibridnih automobila. Posebna pozornost posvećena je i kočnicama. Primjenjujući naučene lekcije kroz razvoj dvije generacije hibridne Optime kao i potpuno električnog Soul EV-a, Kijini inženjeri dizajnirali su Nirov sustav regeneracije pri kojem je kočenje i usporavanje konkretnije i linearnije te bez ikakvog hidrauličnog trenja. Niro također donosi elektroničke sustave pomoći pri vožnji, koji uključuje sustav kontrole stabilnosti vozila, koji pruža stabilnost i prianjanje na cesti u svim uvjetima vožnje.

Manja buka i vibracije

Mnoge mjere su poduzete kako bi se u Kiji Niro osigurala manja buka i vibracije. Konkretan izazov za Niro bio je da inženjeri nađu način da automobil ostane tih i profinjen koliko god je to moguće. Kao paralelni hibrid, bitno je da Niro ostane vjeran mirnom načinu vožnje koliko god je to moguće dok koristi 1,6-litreni benzinski GDI motor. Zato smo na novom modelu poduzeli mjere koje smanjuju buku motora u kabini. One uključuju poseban asimetričan izgled motora koji onemogućava pomicanje motora izvan okvira te samim time pruža bolju izolaciju ispod poklopca motora i poseban akustični štit koji poboljšava zvuk motora. Smanjiti buku koju automobil proizvodi na cesti je bilo iznimno bitno kako bi inženjeri mogli smanjiti buku i vibracije u samoj kabini. Buka je smanjena na minimalnu razinu i jednaka je na svakoj vrsti ceste pomoću zvučne izolacije u prednjem dijelu automobila. Dodatna izolacija primijenjena je na A i B stupove, dok je zadnji blatobran čvršći kako bi smanjili zvuk i vibracije tijekom vožnje. Smanjen otpor vjetra jednako je važan, posebno pri većim brzinama. Zato Kia Niro koristi akustično vjetrobransko staklo i „kapuljače“ na brisačima kako bi se smanjila zračna turbulencija na vjetrobranskom staklu. S posebno dizajniranim bočnim ogledalima i pokrivanjem svih rupa poprečnih nosača na krovu pomoću kojeg se smanjuje buka vjetra i „fućkanje“.

Praktičnost na crossover platformi u skladu s hibridnim sustavom

Hibridni crossover Niro dizajniran je kako bi ponudio visoku razinu praktičnosti i dimenzije interijera u kojima se osjećate udobno. Dugačak međuosovinski razmak između kotača koji iznosi 2.700 mm doprinosi prostranosti putne kabine za sve putnike, s 1.059 i 950 mm prostora za noge naprijed i straga. Karoserija široka 1.805 pruža putnicima dovoljno mjesta za ramena, konkretno 1.423 mm naprijed i 1.402 straga. Prostor za glavu putnika je najveći u klasi, s 1.018 mm naprijed i 993 straga, čak više prostora nego neki SUV modeli iz većeg segmenta. Za sve putnike Niro nudi povišene sjedeće pozicije i viši sjedeći pregled nego njegovi hibridni konkurenti, samim time ulazak i izlazak je lakši i rezultat je opuštenija i ugodnija pozicija u vožnji. Kako bi povećali prostor u kabini, Kijini inženjeri i dizajnerski tim stvorili su novi dizajn prednjih sjedala za Niro. Novo sjedalo je 1,3 kg lakše nego postojeća Kijina sjedala i dizajnirano je da apsorbira veće količine vibracije s većom gustoćom jastučića i čeličnim okvirima, koji pridonose smanjenju umora na dužim putovanjima. Novo profilirane opruge i jastučići kao rezultat daju bolju potporu u cjelokupnom sjedalu. Platforma na kojoj je baziran Kia Niro napravljena je kako bi osigurala beskompromisno puno mjesta u prtljažniku zbog lokacije baterijskog sklopa koji se nalazi ispod sjedišta stražnje klupe. Niro nudi 427 litara prtljažnog prostora (s prostorom za rezervnu gumu) s time da baterija ne smeta prtljažniku i nema doticaj s njime. Baterija je locirana ispod stražnje klupe, ostvarujući maksimalan mogući prostor u prtljažniku s obzirom na cjelokupne dimenzije. Nirov prtljažnik je dovoljno velik da ispod stane cijeli rezervni kotač. Sa spuštenim stražnjim sjedalima, prtljažni prostor raste na 1.425 litara. Spremnik za gorivo nalazi se pokraj baterije s kapacitetom od 45 litara.

Hibrid s kapacitetom vuče od čak 1.300 kg

Niro je dostupan s paketom za vuču koji je rijedak u hibridnom segmentu, a omogućuje vlasnicima da vuku teret težak i do 1.300 kg.

Kia Connected Services, Android Auto i Apple CarPlay

Kako bi poboljšali udobnost i stvorili nove pogodnosti za kupce novi Kia Niro predstavlja brojne nove tehnologije. U središtu kontrolne ploče je Kijino novo sučelje (HMI) i veliki 7.0“ ili 8.0“ zaslon s mogućnosti korištenja navigacije. Sustav podržava Bluetooth smartphone i audio povezanost te digitalni radio (DAB), koji je dostupan na većini europskog tržišta. Oba sustava su povezana s audio sustavom od 6 zvučnika. Ljubitelji glazbe mogu odabrati poseban novi audio sustav s 8 JBL zvučnika koji imaju moćnih 320 watta i vanjsko pojačalo. Novi Niro bit će najnoviji model koji će imati Kia Connected Services, koje nudi proizvođač TomTom. Novi paket povezivanja nudi vozaču veliki raspon novih informacija koje uključuju i prometne novosti uživo, lokacije kamera za mjerenje brzine, lokalnih mjesta koja bi Vas mogla zanimati i prognoza vremena. Automobili koji su opremljeni s navigacijom Kia Connected Services usluge će imati dostupne besplatno 7 godina nakon kupnje automobila. Niro je prvi Kijin model koji predstavlja Android Auto, razvijen da radi s Android mobilnim uređajima. Android Auto povezuje mobilni uređaj korisnika s automobilom i omogućava mu pristup smartphone aplikacijama i funkcijama putem zaslona u automobilu npr. pristupanje navigaciji Google Maps putem glasovnih komandi, sustav za bežično telefoniranje s komandama na upravljaču i sustav prepoznavanja glasovnih komandi. Android Auto također dopušta korisniku da producira glazbu direktno s Google Play Music. U Niru sustav je dizajniran da maksimalno smanji mogućnost distrakcije i dopusti vozaču da ima ruke na upravljaču i oči na cesti cijelo vrijeme. Apple CarPlay biti će dostupan za iPhone 5 ili novije uređaje. Apple CarPlay omogućit će Siri glasovne komande kako bi kontrolirali mnoge funkcije telefona i njegove aplikacije poput Apple Maps, poziva i diktiranja teksta. Apple CarPlay isto pruža podršku za druge glazbene aplikacije, poput audio izdanja knjiga ili slušanja glazbe s određene aplikacije koju korisnik ima dostupnu na svojem iPhone uređaju. Niro prati trend sve većeg korištenja smartphone uređaja stoga dolazi s novim wireless punjačem za mobilne uređaje koji omogućava mobitelu da se puni dok se krećemo bez potrebe za uobičajenim povezivanjem putem kabla. Sa sustavom otkrivanja objekta 5W jak sustav za punjenje aktivira se kada je kompatibilan uređaj u pretincu za punjenje koje se nalazi na centru kontrolne ploče. Kada izlazite iz automobila sustav Vas upozorava da ste ostavili mobilni uređaj na punjaču. Sustav prikazuje stanje baterije i ima sustav zaštite kako bi spriječio mogućnost pregrijavanja.

Snažna čelična karoserija u kombinaciji s aktivnom sigurnosnom tehnologijom

Niro nastavlja pokazivati koliko Kia ima iskustva i znanja u razvijanju najsigurnijih automobila na cesti, nudeći visoke standarde sigurnosti za putnike i mnoge sigurnosne sustave za pješake. Niro je proizveden da zadovolji standarde nekih od najtežih i najzahtjevnijih testova za sudare na cijelom svijetu. Snažna karoserija i široka paleta sigurnosnih sustava, kao i jedna od najnovijih aktivnih sigurnosnih tehnologija i autonomnih sustava za izbjegavanje sudara su sve aduti koji pomažu Niru da ostvari visoko zadane ciljeve. Struktura Kije Niro je snažna, najvećim razlogom jer je proizvedena od naprednog čvrstog čelika (AHSS). Upravo zbog veće količine korištenja ovog naprednog čvrstog čelika koji će pomoći Kiji da smanji prosječnu težinu automobila za 5% do 2020. godine, dok pritom poboljšava sigurnost. 53% karoserije je rađeno od čvrstog, ali lakog čelika, dok se aluminij koristio za poklopac motora, stražnji dio automobila, manji dio prednjeg branika i nekoliko elemenata u samom podvozju automobila poput prednjih zglobova i stražnjih krakova te dijela kočnica. Čak i pedala parkirne kočnice doprinosi smanjenu težine automobila zbog korištenja posebne pojačane plastike s vlaknima. Sve ove mjere za smanjenje težine doprinose i sigurnosti i rekordno niskoj potrošnji goriva. Čvršći čelik je također korišten kako bi ojačao kabinu automobila, posebno A i B stupove, krovne nosače i blatobrane. Ovi materijali znače da Niro ima visoku razinu krutosti svoje karoserije te efektivno raspoređuje silu udarca kroz cijelu karoseriju kako bi osigurao maksimalnu sigurnost za sve putnike. Niro ima sedam zračnih jastuka za optimalnu pasivnu sigurnost putnika, sa zračnim jastukom za vozača i suvozača, zračnim jastukom za koljena vozača, prvim redom zračnih jastuka sa strane, prvim i drugim redom zračnih zavjesa. ISOFIX dječja sjedala su sigurno smještena kao standard u drugom redu kako bi osigurala djecu. Niro je pokazao odlične rezultate na novim Euro NCAP testovima za sigurnosnu tehnologiju koji analiziraju najnovije tehnologije za vozača koje su razvijene kako bi pomogle izbjeći nesreće i ublažile posljedice neposrednog sudara. Novim načinom bodovanja ostvario je 5 zvjezdica s dodatnom opremom i 4 zvjezdice sa standardnom opremom. Sustav kontrole stabilnosti vozila sa sigurnosnim dodacima (VSM), koji dolazi kao standard u svim novim Kia vozilima, pomaže osigurati sigurnost u kočenju i zavojima pažljivo kontrolirajući Sustav protiv proklizavanja (ESC). Ako sustav otkrije proklizavanje VSM sustav pomaže vozaču da sigurno ostane u kontroli svojeg automobila.

Dostupan s naprednom DRIVE WISE pomoćnom tehnologijom

Niro se odlikuje s naprednim sustavima asistencije vozaču, koji su dio Kijinog sigurnosnog sustava asistencije DRiVE WISE. Niro ima dostupne sljedeće tehnologije:

  • sustav za kočenje u nuždi (AEB) sa zaštitom pješaka – otkriva pješake u blizini, koristeći radar i kameru kako bi otkrio potencijalne sudare s drugim vozilima ili pješacima te pomaže automobilu da se u potpunosti zaustavi
  • napredni tempomat (SCC) – automatski prilagođava brzinu automobila kako bi ostao na sigurnoj udaljenosti od automobila ispred
  • sustav upozorenja mijenjanja prometne trake (LDWS) – standard kod svih Nira Europi, šalje zvučno upozorenje kada vozač mijenja traku bez upotrebe pokazivača smjera.
  • sustav za zadržavanje vozila unutar vozne trake (LKAS) – standard kod svih Nira. Pokazuje poziciju automobila u traci i automatski reagira i ispravlja upravljač ako osjeti da automobil skreće iz trake bez upaljenog pokazivača smjera
  • sustav za nadzor mrtvog kuta (BSD) – prati automobile iza Nira i vozača vizualno upozorava kada mu automobil uđe u mrtvi kut
  • sustav za pomoć pri vožnji unatrag (RCTA) – upozorava na druge automobile koji prolaze iza Nira na parkiralištu pri vožnji unatrag

Kia teži smanjenju potrošnje goriva za 25% do 2020. godine u usporedbi s 2014.

Razvoj Nira na novoj platformi i s novim hibridnim motorom pomoći će ostvariti Kijine ambicije da postane novi vodeći brand u niskoj potrošnji goriva na tržištu do 2020. godine. U sljedećih pet godina, Kia će proširiti svoju trenutnu paletu zelenih automobila s 4 modela na čak 11, počevši s hibridnim Nirom i Optimom plug-in hibridom. Proširena ponuda automobila s niskom potrošnjom doći će s novim i boljim motorima, od hibridnih i plug-in hibridnih motora do potpuno električnih motora na baterije. Niro je među prvim Kijinim modelima koji su dizajnirani, razvijeni i proizvedeni po ovom planu. Kao dodatna investicija u motore, do 2020. godine Kia će zamijeniti 7 od 10 trenutnih motora s novom generacijom benzinskih i dizelskih motora, pritom povećajući broj motora s turbopunjačima. U planu su mjenjači s više brzina i većom učinkovitošću, dok inženjeri u Kiji planiraju smanjiti prosječnu težinu automobila za 5% koristeći napredni snažni čelik u karoseriji automobila.

Početak prodaje u Hrvatskoj

Novi Kia Niro, koji dolazi iz tvornice u Hwasungu u Koreji već je u prodaji u Hrvatskoj. Kao i sa svakom Kijom do sad uz Niro dolazi i naše jedinstveno 7-godišnje jamstvo (do 150.000 km, prve 3 godine bez ograničenja pređenih kilometara).

 

 

 

 

Tags: , ,

 
 

Oglas

 
 

Prodaja

 
 

Vremeplov

 
 
 
 

Objava tjedna

 
 

Oglas