Hyundaijevoj gami ovih dana pridružila se i nova karavanska izvedba modela i30, koja je premijerno u Europi predstavljena na auto salonu u Ženevi u ožujku ove godine. Dizajn, te pogonski sustav novi i30cw dijeli sa peterovratnim modelom, dok je karoserija 185 mm duža kako bi se povećao unutarnji prostor ne narušavajući pritom dinamičan izgled vozila. Zahvaljujući ukupnoj dužini od 4.485 mm i prtljažniku obujma čak 528 litara , ovaj model jedan je od najprostranijih u klasi, a preklapanjem stražnjih sjedala pruža se impresivnih 1.642 litara prtljažnog prostora. Kao i peterovratna verzija modela i30, novi karavan dizajniran je i razvijen u Hyundai centru u Russelsheimu, Njemačka, te je potpuno prilagođen potrebama i željama europskih kupaca. Istodobno elegantan, udoban, prostran i funkcionalan, i30 karavan idealan je poslovni i obiteljski automobil. U ponudi motora i paketa opreme dostupni su benzinski motori 1.4 motor snage 100 KS i 1.6 motor sa 130 KS, te 1.6 dizel motor snage 110 KS ili 128 KS, te dva paketa opreme, iStart i iLike. Početna cijena modela je 108.720 kn. Ponuda modela i30cw uključuje jedinstveno Hyundai trostruko petogodišnje jamstvo koje podrazumijeva 5 godina punog tvorničkog jamstva, 5 godina mobilnog jamstva i 5 godina preventivnih pregleda.
povezani članci
Nagrada za Civic Type R
Čitatelji Njemačkog časopisa “Sport auto” proglasili su Hondu Civic Type R “Najboljim uvoznim kompaktnim sportskim automobilom” u 2017. godini. Preko 13.000 glasova plasiralo je Civic Type R na mjesto najboljeg automobila u svojoj klasi. Na legendarnoj Nürburgring Nordschleife stazi, Hondin “automobil za utrke ” nadmašio je konkurenciju; Seat Leon SC Cupra 300, Renault Megane GT pročitaj više…
Crodux počinje prodavati struju
Na tržištu električne energije u Hrvatskoj pojavio se novi jaki igrač: Crodux je počeo prodavati struju u strateškom partnerstvu sa švicarskim energetskim divom Alpiqom. Ponuda je cjenovno izuzetno konkurentna, poručuju iz Croduxa, posebno zbog toga što ugovori sadrže maksimalnu fleksibilnost isporuke i prilagođavanja ugovornih uvjeta potrebama kupaca. Električnu energiju od Croduxa mogu kupovati svi segmenti pročitaj više…
„Razgovor s Fiatom“ novi format komunikacije
Fiat je osmislio novu „više osobnu“ komunikacijsku strategiju koja teži održavanju kontakta s Fiatovim klijentima na jednostavan, učinkovit i trenutan način. Jedna od alatki korištenih u ovoj strategiji je „Razgovor s Fiatom“, niz videozapisa u kojima će Luca Napolitano, direktor brendova Fiat i Abarth za EMEA regiju, izravno odgovarati na pitanja potencijalnih kupaca koji su pročitaj više…