Predstavljamo

Novi Mercedes-AMG CLA 35 4MATIC Shooting Brake

Široki osmjeh i puno toga iza njega – performanse i raznovrsnost za individualiste

Već peti model u kompaktnoj klasi, novi CLA 35 4MATIC Shooting Brake najnovija je točka ulaska u svijet marke Mercedes-AMG. Ovaj model s pet vrata kombinira snažne proporcije sportskog coupé modela s većom funkcionalnošću zahvaljujući produženom krovu, velikim stražnjim vratima prtljažnika, širokom otvoru prtljažnika i promjenjivom unutrašnjošću. Agilni 2.0-litreni četiri-cilindrični motor visokog momenta razvija snagu od 225 kW (306 KS) koja se promjenjivo raspodjeljuje između prednje i stražnje osovine preko 7-stupanjskog mjenjača s dvostrukom spojkom i AMG Performance 4MATIC pogona na sve kotače. Sportske performanse (ubrzanje od 0-100 km/h za 4,9 sekundi) kombiniraju se s većim prostorom za prtljagu ili sportsku opremu i opremu za uživanje na otvorenom. 

“Novi CLA 35 Shooting Brake, sa svojim izražajnim dizajnom, agilnom dinamikom vožnje i fleksibilnim prtljažnikom, predstavlja atraktivnu alternativu za mlade kupce koji vode aktivan život s raznim zabavnim aktivnostima. S izvedbom Shooting Brake ovim individualistima nudimo pristup uzbudljivom svijetu AMG Driving Performance koji je krojen prema njihovim specifičnim zahtjevima”,kaže Tobias Moers, predsjednik Upravnog odbora tvrtke Mercedes-AMG GmbH. 

S genima sportskog automobila: vanjski dizajn 

Dizajn s produženim poklopcem motora, sa svojim bubrezima, široko izvedenim lukovima kotača, tankom bočnom linijom, kompaktnom kabinom i stražnjim krajem naglašene širine, jasno ističe gene sportskog automobila. AMG-specifična prednja maska hladnjaka s dvostrukim prečkama i AMG Line prednji donji spojler s krilcima oko rešetki usisnika zraka kao i prednji razdjelnik i umetci u prečkama na vanjskim rešetkama usisnika zraka u srebrnoj krom boji karakteristični su elementi modela ”35” i time spadaju u prepoznatljive značajke izvedbe Shooting Brake. 

Gledajući vozilo sa strane, u oči upadaju aerodinamično optimizirani 18-inčni aluminijski naplatci s 5 dvostrukih krakova (opcijski su dostupni 19-inčni) i dinamično oblikovani bočni pragovi. Linija prozora bez okvira jednaka je liniji samog Coupéa sve do B nosača. Iza njih, linija prozora se kreće značajno više, što olakšava ulazak stražnjih putnika i doprinosi velikom kapacitetu prtljažnika. 

Odostraga dominira stražnji donji spojler s umetkom difuzora i četiri okomita krilca, AMG aerodinamični rub krovnog spojlera u boji vozila i dva okrugla završetka ispušnih cijevi s lijeve i desne strane. Dvodijelna uska stražnja svjetla i registarska pločica u sklopu branika čine stražnji kraj posebno širok.

Opcije prilagođavanja: dizajnerski paketi i velika ponuda kotača

Ulazak u svijet marke Mercedes-AMG također znači veliku ponudu individualne opreme na zahtjev, s kojom svaki klijent može osobno prilagoditi svoj Shooting Brake. Vanjske opcije uključuju

  • AMG Night paket s dizajnerskim detaljima u crnoj boji kao što su prednji razdjelnik ili umetci bočnih pragova te crni-kromirani završeci ispušnih cijevi
  • AMG Aerodynamics paket za optimizirano uravnoteženu aerodinamiku, uključujući modificirani prednji razdjelnik i krilca u vanjskim rešetkama usisnika zraka kao i rub krovnog spojlera u crnoj boji visokog sjaja. Ove mjere povećavaju negativni potisak i time stabilnost vožnje prilikom sportske vožnje
  • 48,3-cm (19-inčni) AMG aluminijski kotači s 5 dvostrukih krakova, u crnoj boji visokog sjaja i sjajne završne obrade
  • 48,3-cm (19-inčni) AMG višekračni aluminijski kotači u crnoj boji visokog sjaja i sjajne završne obrade
  • 48,3-cm (19-inčni) AMG višekračni aluminijski kotači, u mat crnoj boji i rubom naplatka sa sjajnom završnom obradom.

Sportska unutrašnjost s karakterističnim značajkama opreme

Vrata bez okvira omogućuju pristup u unutrašnjost s tehnološki naprednim ambijentom, u kojem kvaliteta susreće potpuno digitalne zaslone. Karakteristična značajka modela ”35” uključuje sportska sjedala s presvlakama od ARTICO umjetne kože i DINAMICA crnih mikro vlakana sa crvenim dvostrukim gornjim šavovima, nadopunjeno sa središnjim ukrasnim elementom prednje ploče u obliku crne DINAMICA presvlake sa crvenom ukrasnom trakom.Kao alternativa, dostupne su presvlake od ARTICO umjetne kože u neva sivoj/crnoj boji sa središnjim sivim dvostrukim šavovima i svijetlim uzdužnim zrnatim aluminijskim ukrasnim elementom. 

AMG-specifična središnja konzola u crnoj boji visokog sjaja sa standardnom dodirnom površinom ima dodatne tipke koje kontroliraju 3-stupanjski ESP®, ručni režim rada mjenjača i opcijski AMG RIDE CONTROL ovjes prilagodljive tvrdoće. U kombinaciji s opcijskim kožnim paketom, uključuje srebrni kromirani obrub konzole.Karakteristični AMG ambijent također je istaknut sa sportskim papučicama od brušenog nehrđajućeg čelika s gumenim čepovima, podnim prostirkama u crnoj boji s AMG natpisom i umetkom od imitacije nubuck kože, stropnom oblogom od crne tkanine i prednjim AMG pragovima vrata od brušenog nehrđajućeg čelika  s natpisom ”AMG”.

MBUX informacijsko-zabavni sustav s AMG specifičnim prikazima

Kombinacija sportskog dizajna i sofisticiranih detalja također se može pronaći u MBUX informacijsko-zabavnom sustavu s njegovim inovativnim konceptom uporabe i prikaza. MBUX stvara još veću povezanost između vozila, vozača i putnika. Emocionalno privlačne prezentacije ističu jasnu kontrolnu strukturu i uključuju sjajnu 3D grafiku maksimalne razlučivosti. Vizualno, dva zaslona ispod jednog stakla spajaju se u široki kokpit i kao središnji element ističu vodoravnu orijentaciju unutrašnjeg dizajna.

Klijenti mogu birati između tri AMG stila prikaza ploče s instrumentima, “Classic”, “Sport” i “Supersport”. “Supersport” prikaz posebno je privlačan sa središnjim brojačem okretaja i dodatnim informacijama koje se prikazuju u obliku stupića lijevo i desno od brojača okretaja: s trodimenzionalnom perspektivom, posežu daleko u pozadinu umjetnog horizonta. Uz pomoć AMG izbornika vozač može pozvati razne specijalne prikaze:

  • Prikaz prijenosnog stupnja – sa žutim simbolom ”M” u ručnom režimu rada
  • Izbornik zagrijavanja – temperatura motora i ulja mjenjača
  • Izbornik postavki ‑ AMG DYNAMIC SELECT postavke
  • G-mjerač – prikaz uzdužnih i poprečnih sila ubrzanja
  • Race-Timer – štoperica, vremena krugova i sektora
  • Podaci motora – snaga i moment, temperatura motora i ulja mjenjača

Na dodir osjetljivi multimedijski zaslon također ističe dinamični karakter s individualnim AMG prikazima kao što su vizualizacija programa vožnje, AMG TRACK PACE i podaci telemetrije. 

Uporaba bez dodira: unutrašnji asistent

Uz novog, opcijskog MBUX unutrašnjeg asistenta, odabranim funkcijama informacija i zabave može se upravljati bez dodira, kao i paljenjem i gašenjem svjetala za čitanje. Ovaj asistent razlikuje interakciju vozača i suvozača te prepoznaje određene položaje i pokrete ruku. Područje interakcije MBUX unutrašnjeg asistenta ispred je medijskog zaslona do središnje konzole, uključujući dodirnu površinu između vozača i suvozača. MBUX unutrašnji asistent prepoznaje pokrete prema raznim upravljačkim elementima informacijsko-zabavnog sustava. Sjedalo korisnika na medijskom zaslonu poveća se kada pomakne svoju ruku prema dodirnom zaslonu.  Najprikladniji upravljački elementi automatski se odabiru unaprijed. U izborniku radija i medija MBUX unutrašnji asistent smanjuje broj koraka namještanja. U izborniku navigacije sustav zumira navigaciju čim se ruka pomakne kako bi dodirnula zaslon ili dodirnu površinu, tako da se simbol odabire direktno. Prilikom prikaza slike kamere, čim se ruka pomakne prema dodirnom zaslonu, MBUX unutrašnji asistent omogućuje direktni odabir četiri upravljačka simbola 360-stupanjske kamere. To znači da se mogu direktno odabrati prednji, stražnji, desni ili lijevi prikazi kamere. Nije potrebno napominjati da je tu i munjeviti glasom upravljani sustav s riječima ”Hej Mercedes”. Zahvaljujući umjetnoj inteligenciji, MBUX prepoznaje i razumije skoro sve rečenice iz polja informacija i zabave te upravljanja vozilom, čak i ako se izgovaraju indirektno.

Nova generacija upravljača s opcijskim tipkama

Savršena poveznica između vozača i vozila postignuta je zahvaljujući multifunkcijskom sportskom upravljaču presvučenom nappa kožom s podrezanim dnom i perforiranim područjem hvatanja, kao i crvenim gornjim šavovima. Pocinčane poluge mjenjača omogućuju još sportskiji stil vožnje s ručnim prebacivanjem stupnjeva.Sustav aktivne kontrole udaljenosti DISTRONIC i TEMPOMAT sustav kontrole brzine mogu se namještati pomoću lijevih tipki. Desne tipke koriste se za aktiviranje glasovnih kontrola i telefona te za reguliranje glasnoće audio sustava, odabir glazbe i druge funkcije informacijsko-zabavnog sustava. 

Opcijski je dostupan AMG Performance upravljač presvučen nappa kožom ili kombinacijom nappa kože i DINAMICA mikro vlakana ili samo DINAMICA mikro vlaknima. Dostupan je s inovativnim AMG tipkama na upravljaču (standardno s DINAMICA mikro vlaknima). Sastoje se od okruglog kontrolera s integriranim zaslonom ispod desne prečke upravljača te dvije okomito pozicionirane tipke u boji s prekidačima ispod lijeve prečke upravljača. Pomoću ovog kontrolera mogu se direktno aktivirati AMG programi vožnje. Uz dvije slobodno konfigurirane tipke s prikazom i dodatne prekidače, dodatne dvije AMG funkcije mogu se lako i direktno kontrolirati na upravljaču.

Individualna opcijska oprema za unutrašnjost

Uz razne opcije unutrašnjosti, model CLA 35 4MATIC Shooting Brake može se prilagoditi individualnom zahtjevima klijenta. Uključuju sljedeće 

  • Kožni paket i AMG kožni paket s presvlakama u dvije boje, na primjer, klasična crvena / crna te prednja ploča presvučena ARTICO umjetnom kožom
  • AMG Performance upravljač presvučen nappa kožom
  • AMG Performance upravljač presvučen nappa kožom / DINAMICA mikro vlaknima
  • AMG Performance upravljač presvučen DINAMICA mikro vlaknima, uključujući AMG tipke na upravljaču
  • Pragovi vrata od brušenog nehrđajućeg čelika s natpisom ”AMG”, osvjetljeni
  • Paket AMG Performance sjedala
  • Napredni paket AMG Performance sjedala            
  • High-End paket AMG Performance sjedala

Ojačana karoserija u bijelom s većom torzijskog krutošću

Specifične mjere za ojačanje prednjeg dijela školjke čine osnovu za precizno vođenje u zavojima i stabilnost kuta kotača komponenata ovjesa, čak i pri višim brzinama. Aluminijska lagana konstrukcijska ploča, učvršćena ispod motora – ”shearing plate” – povećava torzijsku krutost prednjeg dijela vozila. Dva dodatna elementa za učvršćenje u prednjem dijelu podvozja također smanjuju uvijanje i povećavaju krutost. Zahvaljujući tome, cijeli sustav šasije odgovara s maksimalnom preciznošću čak i na granici stabilnosti te vozaču pruža jasno definirane povratne informacije.

Novi četiri-cilindrični turbo motor sa snagom od 225 kW (306 KS)

Ovaj 2.0-litreni motor temelji se na M 260 četiri-cilindričnom motoru iz nove A klase. Specifični AMG elementi uključuju turbo punjač na ispušne plinove, hladnjak zraka na bazi vode te neovisni usis zraka (linija čistog zraka). Ovaj sportski pogonski sustav može se pohvaliti trenutnim odzivom na pritisak papučice gasa, visokim okretnim momentom (maksimalni okretni moment od 400 Nm pri 3000 o/min), vrhunskim agilnim odzivom i emocionalno privlačnim zvukom motora. Blok motora, napravljen od laganog lijevanog aluminija visoke čvrstoće, smanjuje masu vozila, što je bitno za dinamiku vožnje. 

Turbo punjač na ispušne plinove, kombinira optimalni odziv pri niskim okretajima i snažno povećanje snage pri višim okretajima motora. Kućište ovog turbo punjača s dva vijka podijeljeno je u dva paralelna kanala. Zajedno s dva odvojena ispušna odvoda u ispušnom sklopu, to omogućuje odvojeno usmjeravanje ispušnih plinova na kotač turbine. To rezultira dodatnim prednostima tehnologije s dva vijka, odnosno minimizacijom međusobno suprotnih efekata pojedinih cilindara na ciklus ispuha. Smanjen je povratni tlak ispušnih plinova, a razmjena plinova i učinkovitost motora su povećani. 

Razne mjere na motoru povećavaju učinkovitost

Visoki tehnološki standardi ovog novog četiri-cilindričnog motora također su istaknuti raznim mjerama za povećanje učinkovitosti. To uključuje CAMTRONIC promjenjivu kontrolu ventila, vrlo precizne piezo ubrizgavače i paljenje s višestrukim aktiviranjem svjećica. Tijekom proizvodnje, patentirano CONICSHAPE®presvlačenje cilindara smanjuje unutrašnje trenje motora i također povećava učinkovitost. Standardno se ugrađuje filtar benzinskih čestica te motor zadovoljava normu emisije Euro 6d-Temp.

Agilni prijenosni odnosi: AMG SPEEDSHIFT DCT 7G mjenjač s dvostrukom spojkom

AMG SPEEDSHIFT DCT 7G mjenjač s dvostrukom spojkom na jednaki način doprinosi agilnom i dinamičnom karakteru. Prijenosni stupnjevi su tako konfigurirani da vozač može iskusiti vrlo spontana ubrzanja u svim područjima broja okretana motora, u kombinaciji s brzim prebacivanjem i optimalnom povezanošću prilikom prebacivanja u više stupnjeve. Svatko tko želi sam prebacivati stupnjeve može odabrati ručni način rada u svakom programu vožnje. Uz pomoć kratkog M režima to se munjevito provodi jednostavnom uporabom poluga mjenjača iza upravljača. Standardna RACE-START funkcija omogućuje maksimalno ubrzanje iz mirovanja, što jamči upečatljivo iskustvo. To se također odnosi na zvuk motora s djelomičnim prekidanjem paljenja prilikom prebacivanja u više stupnjeve i automatsku funkciju dvostrukog aktiviranja spojke prilikom prebacivanja u niže stupnjeve.

AMG Performance 4MATIC promjenjivi pogon na sve kotače

Dinamika, agilnost i performanse tri su atributa koji karakteriziraju standardni pogon na sve kotače. Promjenjivi AMG Performance 4MATIC kombinira najbolje moguće držanje podloge s puno zabave u vožnji. Raspodjela okretnog momenta beskonačno je promjenjiva kako bi odgovarala zahtjevima dinamičnog upravljanja. Raspon se kreće od samo prednjeg pogona do 50:50 raspodjele između prednje i stražnje osovine. Višeslojna spojka koja je integrirana u sklop stražnje osovine odgovorna je za promjenjivu raspodjelu momenta između prednje i stražnje osovine. Kontrolira se elektromehaničkim sustavom. Faktori koji utječu na raspodjelu momenta nisu samo brzina vožnje, poprečna i uzdužna ubrzanja i kut upravljača nego i razlika između brzine rotacije pojedinih kotača, odabrani stupanj prijenosa i položaj papučice gasa. Glavne prednosti elektromehaničke kontrole u odnosu na elektrohidrauličku odnose se na više profinjenu dinamiku vožnje – primarno zbog značajno bržeg odziva i o brzini neovisnom aktiviranju diskova cijelom rasponu namještanja.

Karakteristika kontrole pogona na sve kotače ovisi o odabranom režimu rada ESP sustava: dokle god je ESP aktiviran, 4MATIC sustav ostaje u “Comfort” režimu. Čim vozač pritisne tipku “ESP SPORT Handling” ili “ESP OFF”, 4MATIC sustav prebacuje se u “Sport” režim – za još agilnije upravljanje i još više granice stabilnosti.Ova 3-stupanjski ESP ima individualne strategije kontrole u SPORT HANDLING režimu kako bi se omogućili viši kutovi driftanja za sportski stil vožnje prije nego što sustav intervenira.Prilikom ulaska u zavoj Shooting Brake reagira s još višom agilnošću aktiviranjem kočnica na stražnjem kotaču s unutrašnje strane zavoja – ovisno o odabranom AMG DYNAMICS režimu ili programu vožnje.

Pet programa vožnje: karakteristike vozila u širokom rasponu

Pet AMG DYNAMIC SELECT programa vožnje, “Slippery”, “Comfort”, “Sport”, “Sport +” i “Individual”, omogućuju široki raspon karakteristika vozila, od udobnih do dinamičnih. Modificiraju se razni parametri: 

  • Pogonski sklop: karakteristika papučice gasa, vremena i trenutci prebacivanja, karakteristike zvuka s režimima Reduced, Moderate, Sport, Dynamic
  • Mjenjač: automatsko ili ručno prebacivanje
  • AMG DYNAMICS: funkcije za povećanje agilnosti kao što su kontrola svih kotača, karakteristike upravljača i dodatne ESP® funkcije, s režimima Basic ili Advanced
  • Šasija (s opcijskim AMG RIDE CONTROL ovjesom): u režimima Comfort, Sport, Sport+

Individualni programi vožnje nude individualno iskustvo vožnje, precizno prilagođeno različitim uvjetima i zahtjevima vožnje.

  • Novi program vožnje “Slippery” optimiziran je za skliske, zaleđene uvjete, uz smanjenu snagu i ravnu krivulju momenta. Uglađene promjene stupnjeva i ranije prebacivanje u više stupnjeve doprinose dojmu stabilne vožnje.
  • Program “Comfort” označava udobnu i štedljivu vožnju, na primjer, zahvaljujući vrlo ranim prebacivanjima u više stupnjeve. Ovjes i upravljanje namješteni su za udobnost. Nadalje, u ovom slučaju aktivna je i Eco start/stop funkcija.
  • “Sport” i “Sport+” programi naglasak stavljaju na agilnost i užitak u vožnji, sa sportskom postavom motora i mjenjača. Zvuk motora s turbo punjačem postaje još više prepoznatljiv. Program  “Sport+” posebno je uzbudljiv s dvostrukim aktiviranjem spojke prilikom prebacivanja u niže stupnjeve i djelomičnim deaktiviranjem cilindara preko kratkih i precizno definiranih kašnjenja paljenja i ubrizgavanja pri punom opterećenju. 
  • Program vožnje “Individual” omogućuje odabir i spremanje individualnih parametara prema osobnih zahtjevima. Nadalje, dostupna je funkcija krstarenja u sklopu “Reduced” i “Moderate” postavki vožnje.

AMG DYNAMICS: više agilnosti uz višu stabilnost

Kao nova značajka AMG DYNAMIC SELECT programa vožnje, novi CLA 35 4MATIC Shooting Brake dolazi s AMG DYNAMICS sustavom. Ovaj integrirani sustav kontrole dinamike vožnje proširuje funkcije stabiliziranja ESP sustava s intervencijama prema željama vozača. Tijekom bržih ulazaka u zavoje, neprimjetne intervencije u sustavu kočenja stražnjeg unutrašnjeg kotača kreiraju kontrolirani moment rotacije oko osi vozila što podržava trenutni i precizni ulazak u zavoj. Različite manifestacije AMG DYNAMICS sustava u modelima “35” nazivaju se “Basic” i “Advanced”. Na multimedijskom zaslonu, kada se odabere neki program vožnje, prikazuje se novi AMG DYNAMICS simbol zajedno s odgovarajućim dodatnim informacijama.

  • “Basic” se dodjeljuje programima vožnje “Slippery” i “Comfort”. U ovom slučaju izvedba Shooting Brake demonstrira izvanredno stabilne karakteristike upravljanja s visokim prigušenjem rotacije. 
  • “Advanced” se aktivira u programima “Sport” i “Sport+”. Shooting Brake ostaje neutralno balansiran. Niže prigušenje rotacija, niži kut upravljanja i viša agilnost podržavaju dinamične manevre kao što je vožnja po zavojitim otvorenim cestama.

U programu vožnje “Individual” vozač može individualno namjestiti AMG DYNAMICS sustav.

Šasija sa specifičnim komponentama

Raspored AMG šasije sa specifičnim elementima opruga/amortizera temelj je koji osigurava čvrstu stabilnost po pravcu i vrlo dinamične karakteristike u zavojima. Uzdužna i poprečna dinamika savršeno su koordinirani. Sve komponente ovjesa temeljito su revidirane kako bi se postigla maksimalna poprečna ubrzanja uz istovremenu laku kontrolu vozila na granici stabilnosti.Na prednju osovinu ugrađen je McPherson ovjes. Ovjes uključuje jedno poprečno rame ispod središta kotača, jednu oprugu i jednu spojnu šipku. Specijalna geometrija osovine smanjuje utjecaj vožnje na upravljanje – za veću udobnost i agilno upravljanje. Novo poprečno rame od aluminija smanjuje neovješene mase, što omogućuje više osjetljivi odziv opruga. AMG specifični prednji zglob sustava upravljanja ima radijalno učvršćene čeljusti kočnica –  tehnologiju koja potječe iz moto sporta. Nosač prednje osovine je kruto učvršćen i time dodatno ukrućuje prednji kraj vozila.4-link stražnja osovina kruto je spojena s karoserijom preko nosača stražnje osovine i time osigurava vrlo visoki stupanj torzijske krutosti. Tu su i tri poprečne kontrolne ruke i jedna prateća osovina te specifični ležajevi svakog stražnjeg kotača. Ova konstrukcija osigurava maksimalnu stabilnost i agilnost vožnje.

Ovjes prilagodljive tvrdoće AMG RIDE CONTROL s tri režima rada

Opcijski AMG RIDE CONTROL sustav ovjesa prilagodljive tvrdoće vozaču omogućuje odabir tri različita režima kontrole ovjesa. Raspon se kreće od udobnog do sportskog. Sustav radi potpuno automatski, prilagođavajući tvrdoću ovjesa svakog kotača prema uvjetima vožnje i stanju na cesti. To se događa unutar milisekunde s beskonačnim i širokim rasponom promjene tvrdoće. Rezultat toga je da su udobnost i agilnost na jednaki način unaprijeđeni.

Robustan sustav kočenja visokih performansi

Ovaj sustav kočenja visokih performansi osigurava na slabljenja otporna usporavanja i kratke zaustavne putove. Na prednjoj osovini monoblok fiksne čeljusti kočnica sa 4 klipa okružuju 350-milimetarske diskove, a na stražnjoj su ugrađene klizne čeljusti s jednim klipom oko 330-milimetarskih diskova. Diskovi su interno ventilirani i perforirani za bolju disipaciju topline i sprečavanje slabljenja kočnica, čak i u slučaju ekstremne uporabe. Srebrno obojane čeljusti kočnica imaju crni natpis AMG. 

Upravljanje sa specijalnom izvedbom i promjenjivim prijenosnim odnosom

Ovaj na brzinu osjetljivi, elektromehanički sportski servo sustav upravljanja podržava sportski stil vožnje sa svojim direktnim odzivom. Uključuje specijalnu izvedbu s promjenjivim prijenosnim odnosom i dvije karakteristike rada: ovisno o tome koji program vožnje je vozač odabrao, nudi krut i sportski ili više udoban odziv upravljača. Kruto učvršćenje integralnog nosača još bolje povezuje sustav upravljanja s karoserijom i time povećava preciznost upravljanja. 

AMG ispušni sustav sa zaklopkom za modulaciju zvuka

Ispušni sustav standardno se oprema zaklopkom koja se automatski kontrolira ovisno o broju okretaja motora i opterećenju. Ovisno o odabranom programu vožnje, modulira zvuk motora od harmonično diskretnog (u programima Slippery, Comfort i Sport) do emotivno sportskog (u programu Sport+). 

Snimač podataka za uporabu na trkaćoj stazi: AMG TRACK PACE

Opcijski je također dostupna AMG TRACK PACE funkcija. Ovaj virtualni trkaći inženjer dio je MBUX informacijsko-zabavnog sustava i stalno snima preko 80 specifičnih podataka vozila (npr. brzinu, ubrzanje) tijekom vožnje po trkaćoj stazi. Povrh toga, prikazuju se vremena krugova i sektora, kao i odgovarajuće razlike u odnosu na referentne vrijednosti. Zbog toga što se specifični elementi prikazuju u zelenoj ili crvenoj boji, vozač je u mogućnosti brzo vidjeti je li brži ili sporiji od najboljeg vremena, bez potrebe čitanja brojki.

Nakon odvezenih par brzih krugova, vozač može koristiti ove podatke za analizu te, ako je potrebno, za poboljšanje vještine vožnje. Mogu se također i izmjeriti i spremiti vrijednosti ubrzanja i usporavanja (npr. 0-100 km/h, 1/4 milje, 100-0 km/h). Zahvaljujući novo razvijenom algoritmu, koji određuje poziciju vozila što je preciznije moguće, AMG TRACK PACE čak detektira kada je vozilo izašlo sa staze ili je krug vožnje skraćen. To se provodi uz pomoć  GPS podataka i senzora u vozilu (ubrzanje, žiroskop, kut upravljača, brzina okretanja kotača). Podaci se prikazuju na multimedijskom zaslonu, ploči s instrumentima i na opcijskom head-up zaslonu. Dobro poznate staze kao što su, na primjer, Nürburgring ili Spa Francorchamps, već su spremljene u sustav. Nadalje, također je moguće snimiti vlastite staze. Prikaz karte može se prebacivati između 2D i 3D prikaza te nadopuniti online.

MBUX funkcija proširene stvarnosti omogućuje prikaz idealne linije kretanja na spremljenoj trkaćoj stazi na multimedijskom zaslonu ili opcijskom head-up zaslonu, što vozaču omogućuje poboljšanje vremena krugova uz pomoć virtualnog instruktora.

Kratki pregled podataka:

 Mercedes-AMG CLA 35 4MATIC Shooting Brake
Motor2.0-litreni 4-cilindrični linijski motor s turbo punjačem s dva vijka na ispušne plinove
Zapremina1991 cm3
Maks. snaga225 kW (306 KS) pri 5800 o/min
Maks. okretni moment400 Nm pri 3000-4000 o/min
Pogonski sustavAMG Performance 4MATIC potpuno promjenjivi pogon na sve kotače
MjenjačAMG SPEEDSHIFT DCT 7G mjenjač s dvije spojke
Kombinirana potrošnja goriva7,5-7,4 l/100 km
Kombinirane CO2 emisije171-168 g/km
Klasa učinkovitostiD
Ubrzanje 0-100 km/h 4.9 s
Maks. brzina250 km/h (ograničena)