Predstavljamo Vijesti

Novi Mercedes-Benz GLE

Potpuno ponovo osmišljen SUV trendseter

Novi Mercedes-Benz GLE ima mnoštvo inovacija. Na primjer, aktivni sustav ovjesa E-ACTIVE BODY CONTROL s 48 voltnim napajanjem, prvi je na svijetu. Sustavi pomoći u vožnji napravili su još jedan korak naprijed sa sustavom Active Stop-and-Go Assist. Unutrašnjost je još prostranija i udobnija, s tim da je na zahtjev dostupan i treći red sjedala. Informacijsko-zabavni sustav ima veće zaslone, head-up prikaz u boji s rezolucijom od 720 x 240 točaka i MBUX Interior Assistant, koji može prepoznati pokrete ruke i dlana i podržava upravljanje. Vanjski dizajn ne samo da odiše snažnom pojavom, nego također postavlja nove standarde aerodinamike u SUV segmentu. Početkom 2019., kada počne prodaja GLE će u ponudi imati potpuno novu liniju motora. Novi 4MATIC pogon omogućuje visoku agilnost na cesti i nadmoćne performanse na terenu. Kasnije će ponudi biti dodana plug-in hibridna izvedba s posebno dugim dosegom s jednim punjenjem. Cijene za novi GLE biti će poznate početkom zaprimanja narudžbi kasnije ove jeseni.

„1997. godine, Mercedes-Benz je osnovao premium SUV segment s predstavljanjem M-klase. Od tada se preko dva milijuna kupaca odlučilo za ovaj SUV”, kaže Ola Källenius, član Upravnog odbora kompanije Daimler AG, odgovoran za istraživanja grupe i razvoj Mercedes-Benz automobila. „S novim konceptom kontrole, inovativnim sustavima pomoći u vožnji, novom ponudom motora i značajno više prostora, novi GLE će nastaviti ovu priču o uspjehu.”

„GLE predstavlja ikonu Mercedes-Benz dizajna te ostaje dosljedan svom karakteru terenca”, kaže Gorden Wagener, glavni dizajner kompanije Daimler AG. „Sa svojim dizajnerskim idiomom savršeno utjelovljuje našu dizajnersku filozofiju senzualne čistoće i time predstavlja moderan luksuz. Unutrašnjost vozila svoju fascinantnost crpi iz kontrasta između luksuznog i elegantnog dizajna te digitalne napredne tehnologije našeg MBUX sustava.“  Novi GLE ima najbolju aerodinamiku u segmentu, s Cdvrijednosti od 0,29.

Godine 1997., Mercedes-Benz je pokrenuo premium SUV segment s predstavljanjem M-klase. Od jeseni 2015., obitelj ovog modela nosi oznaku GLE, ističući njegovu poziciju kao SUV modela u obitelji E-klase. Od predstavljanja M-klase, preko dva milijuna kupaca se odlučilo za ovaj terenac, a GLE je najbolje prodavani SUV u povijesti Mercedes-Benza. Trenutačno je marka Mercedes-Benz iznimno uspješno predstavljena sa sedam modela u SUV segmentu(GLA, GLC, GLC Coupé, GLE, GLE Coupé, GLS, G‑klasa). SUV modeli su glavni stup Mercedes-Benzovog portfelja proizvoda i značajno doprinose rastu Mercedes-Benza. Do danas, preko pet milijuna klijenata u svijetu je kupilo neki Mercedes-Benz SUV.

Novi Mercedes-Benz GLE javnosti će prvi put biti predstavljen na Međunarodnom salonu automobila u Parizu (4. do 14. listopada 2018.). U salonima će se naći početkom 2019. (SAD i Europa) , a na proljeće 2019. u Kini. GLE se proizvodi u mjestu Tuscaloosa (Alabama/SAD).

Pet najvažnijih inovacija u novom GLE-u:

  • E-ACTIVE BODY CONTROL:Potpuno umrežen hidro-pneumatski, aktivni ovjes s 48 voltnim napajanjem, po prvi put u kombinaciji s jednako novo razvijenim zračnim ovjesom. Ovo je jedini sustav na tržištu koji omogućuje individualnu kontrolu tvrdoće ovjesa svakog kotača. To znači da ne samo da smanjuje naginjanje karoserije, nego i naginjanje prema naprijed i nazad prilikom kretanja i kočenja.
  • Active Tailback Assist:Ovaj sustav pomoći u vožnji omogućuje modelu GLE da ranije prepozna kolonu koja stoji i aktivno pruži podršku vozaču u stani-kreni prometu do približno 60 km/h i čak pomaže formirati traku za hitnu pomoć.
  • Turn-off funkcijasustava Active Brake Assist: ako postoji opasnost od sudara s vozilom iz suprotnog smjera prilikom skretanja s ceste preko linije vozne trake, GLE može kočiti pri brzinama koje su tipične za ovakve manevre.
  • 4MATIC:Po prvi put dostupan za modele sa šest i osam cilindričnim motorima i plug-in hibridom, ovaj potpuno promjenjivi pogon na sve kotače (Torque on Demand, TonD) kontrolira raspodjelu momenta između prednje i stražnje osovine od 0-100% ovisno o odabranom režimu vožnje. Uz opcijski Offroad paket i, kao prvi na svijetu, dostupan je na jednak način potpuno promjenjiv pogon na sve kotače (TonD) s niskim i visokim prijenosnim odnosom. To model GLE čini sposobnijim na terenu nego ikada prije.
  • Udobnost sjedenja:Novi GLE ima puno veći međuosovinski razmak (plus 80 mm), uz odgovarajuće prostranu unutrašnjost. Udobnost je posebno unaprijeđena s opcijskim, potpuno električki podesivim drugim redom sjedala, a kao opcija je također dostupan treći red sjedala.

Vanjski dizajn: snažna prisutnost

Estetska privlačnost modela GLE bazira se na harmoničnoj interakciji između emocija i inteligencije koja je dizajnirana da pobudi želju. To je karakterizirano bezvremenskom ljepotom, kombinacijom napredne tehnologije i izrade i redukcijom na ono što je doista važno. Moderan luksuz na i izvan ceste: to je dizajnerska poruka novog GLE. Proporcije vozila s dugim međuosovinskim razmakom, kratkim prevjesima i velikim kotačima u ravnini s karoserijom, jasno odražavaju da se dobro osjeća na bilo kojem terenu. GLE slijedi dizajnersku strategiju senzualne čistoće i ističe se individualnim rubovima u korist bogato modeliranih površina. Površine se susreću s preciznim grafičkim elementima. Prednji kraj modela GLE ističe se snažnom pojavom: to je osigurano s uspravnom maskom hladnjaka osmerokutnog SUV oblika, istaknutom, kromiranom zaštitom podvozja i poklopcem motora s dva istaknuta bubrega. Ova privlačna pojava naglašena je s prepoznatljivim dizajnom prednjih svjetala, danju i noću. ULTRA RANGE duga svjetla MULTIBEAM LED prednjih svjetala emitira maksimalni intenzitet svjetlosti dozvoljen zakonom, odnosno svjetlina dugog svjetla ostaje iznad referentne vrijednosti od 1 luxa na udaljenosti od preko 650 metara. Gledajući sa strane, široki C-nosač tipičan za model GLE, odiše samouvjerenom stabilnošću. Veliki kotači promjera 18 do 22 inča, nalaze se u lukovima kotača s istaknutim rubom. To ističe robusni SUV karakter modela GLE, kao i krovne šine ili opcijski osvijetljena zaštita podvozja. Međutim, kromirani obrubi prozora podsjećaju na premium limuzine. GLE i straga ima atletsku figuru. To je posebno osigurano snažnim ramenima koja se protežu od C nosača prema stražnjim svjetlima. Reflektori su pomaknuti niže dolje, dajući stražnjim svjetlima tanji izgled.  Ona su također izvedena u dva dijela. To ne samo da daje dojam širine već kreira i nepogrešivi noćni dizajn s osvijetljenim blokovima, tipičnim za Mercedes-Benz SUV modele, u ovom slučaju s pozadinskim rubnim osvjetljenjem. Stražnji kraj je privlačno zaokružen s kromiranom zaštitom podvozja.

Aerodinamika: detaljno fino ugađanje za najbolju Cdvrijednost u klasi

Novi GLE ima Cdvrijednost od 0,29, što je najbolje u ovoj klasi. To je također značajno poboljšanje u odnosu na prethodni model (Cd0,32). Dobre aerodinamične značajke daju značajan doprinos niskoj potrošnji goriva u svakodnevnim uvjetima. Niz detalja optimiziran je raznim proračunima, CAE simulacijama s računalima i mjerenjima u zračnom tunelu u Sindelfingenu.

Provedene mjere uključuju:

  • Sustav kontrole zraka za hlađenje iza maske hladnjaka za prema potrebi optimizirano mjerenje protoka zraka (AIRPANEL)
  • Spojleri kotača s aerodinamičnim elementima ispred prednjih kotača
  • Optimizirani oblik vanjskih osvrtnih zrcala
  • Dodatni spojleri ispred stražnjih kotača
  • Bočni spojleri s brtvljenjem D nosača na poklopcu prtljažnika
  • Stražnja svjetla sa specijalnim rubovima spojlera
  • Velika površina podnice i tunela pogonske osovine, obloga spremnika goriva u razini s podnicom, aerodinamične obloge stražnje osovine, aerodinamično optimiziran difuzor.
  • Aero-kotači s aerodinamično optimiziranim gumama.

Unutrašnji dizajn: luksuzno elegantan i snažno progresivan

Unutrašnjost novog GLE-a svoju fascinantnost crpi iz kontrasta između luksuznog, elegantnog ambijenta Mercedes-Benzove luksuzne limuzine i robusnih, progresivnih značajki nekog SUV modela. Središnji element dizajna armaturne ploče je sportski, stilski oblikovan kokpit integriran u privlačni nosač armaturne ploče. Nosač armaturne ploče proteže se u obloge vrata, a integralni ukrasni element na sličan način zaokružuje vozača i suvozača te se spaja s vratima. Istaknuta, podignuta središnja konzola kreira robusni kontrast sa slobodno protočnim izgledom armaturne ploče. Kao tipična značajka terenaca, na središnjoj konzoli nalaze se dva istaknuta rukohvata. Osim dobre ergonomije, protočne kožne površine kreiraju moderan, luksuzan dojam zaokružen ukrasnim elementima velikih površina i s površinom poravnatim sjenilima. Sve kontrole i zasloni imaju novi dizajn. Kontrole s haptičkim i akustičkim odzivom čine se kao da su izvedene od komada punog metala. Vrlo fina obrada i piramidalne strukture pokazuju želju za savršenstvom i visokom razinom izrade. Novi sportski upravljač s privlačnim dizajnom prečki naglašava impresivni izgled unutrašnjosti ovog SUV modela.

Unutrašnjost: više prostora straga i treći red sjedala na zahtjev

Za red veličine veći: novi GLE ima značajno veći međuosovinski razmak od prethodnika (2995 milimetara, plus 80 mm). To stvara značajno više prostora, pogotovo za putnike na stražnjim sjedalima. Prostor za noge u drugom redu sjedala se povećao za 69 milimetara na 1045 milimetara. Prostor za glave na stražnjim sjedalima sa standardnim, fiksnim stražnjim sjedalom i podjelom preklapanja naslona u omjeru 40:20:40 povećao se za 33 milimetra na 1025 milimetara. A zbog toga što je A nosač uspravniji nego prije, prostranost i udobnost ulaska u prvi red sjedala je dodatno poboljšan. Na zahtjev, po prvi put u ovom SUV segmentu, dostupan je drugi red sjedala s potpuno električnim namještanjem u šest smjerova. Desno i lijevo sjedalo mogu se odvojeno namjestiti naprijed-nazad za do 100 milimetara, moguće je namjestiti kut naslona sjedala koja se mogu preklopiti u omjeru 40:20:40, a nasloni za glavu mogu se namještati po visini. U tipičnoj Mercedesovoj maniri, namještanje stražnjeg sjedala kontrolirano je prekidačem u oblozi vrata. Naslon sjedala također se može do kraja preklopiti prema naprijed električnim putem, uporabom prekidača u prtljažniku. Kapacitet prtljažnika s podignutim stražnjim sjedalima je 825 litara, a kada se ona preklope kapacitet raste do 2055 litara. Povećanje širine otvora u stražnjem sjedalu za 72 mm omogućuje lakši prijevoz glomaznijih tereta. Korisni držači i zaštitni elementi specijalno su razvijeni kao dodaci za praktično odlaganje rekreacijske opreme u unutrašnjosti. U kombinaciji s AIRMATIC zračnim ovjesom, stražnji kraj vozila može se spustiti za oko 40 milimetara uporabom prekidača, za lakši utovar i istovar. Još više fleksibilnosti omogućuje opcijski, preklopivi treći red sjedala, koji nudi dva dodatna sjedala. Zahvaljujući Easy Entry funkciji potpuno električki podesivog drugog reda sjedala, dva putnika mogu lako doći do svojih sjedala u trećem redu. ENERGIZING kinetika sjedala je još jedna inovacija dostupna za prednja sjedala u kombinaciji s potpuno električkim namještanjem sjedala s memorijom pozicije. ENERGIZING kinetika sjedala podržava promjene u položaju sjedenja uz pomoć malih pomaka jastuka i naslona sjedala.

ENERGIZING kontrola udobnosti: sada s vodičem

ENERGIZING kontrola udobnosti umrežava razne sustave za udobnost u vozilu te koristi glazbena i svjetlosna raspoloženja plus niz režima masiranja za široki raspon programa blagostanja.

Nova značajka je ENERGIZING COACH. Ova funkcija koja se bazira na inteligentnim algoritmima ovisi o situaciji i pojedincu. Ako se nosi Garmin uređaj, osobne vrijednosti kao što su razina stresa ili kvaliteta sna optimiziraju preciznost preporuka. Cilj je da se putnici osjećaju dobro i opušteno čak i u slučaju zahtjevnih ili monotonih putovanja.

MBUX: sada s Interior Assist funkcijom

Model GLE opremljen je najnovijom generacijom multimedijskog sustava MBUX – Mercedes-Benz User Experience. Poboljšanja u odnosu na A-klasu u kojoj je ovaj revolucionarni sustav imao svoju premijeru uključuju dva velika 12,3 inčna (31,2 cm) zaslona, koji su postavljeni jedan pored drugoga za impresivni izgled širokog zaslona. Informacije ploče s instrumentima i medijskog zaslona lako su čitljive na velikom prikazu visoke razlučivosti. Prikaz elemenata na emotivno privlačan način ističe sveobuhvatnost intuitivne kontrolne strukture i impresionira s briljantnom grafikom. Ovisno o raspoloženju ili odabranoj unutrašnjosti, korisnik ima na raspolaganju četiri različita stila:

  • Modern Classicje dodatna nadogradnja klasičnog prikaza s mješavinom elegantnih i laganih materijala.
  • Sportima napredni izgled turbine s izrazito sportskim crno/žutim kontrastima.
  • Progressivepredstavlja digitalizaciju u reduciranom obliku.
  • U stilu Discreet, svi prikazi su reducirani samo na one nužne.

Opcijska funkcija MBUX Interior Assist također omogućava intuitivnu, prirodnu uporabu različitih MBUX i funkcija udobnosti prepoznavanjem pokreta. Kamera u stropnoj konzoli registrira pokrete ruku i šaka vozača i suvozača. Kada se ruka približi dodirnom zaslonu ili dodirnoj površini na središnjoj konzoli, medijski zaslon se mijenja i ističu se individualni elementi. Sustav je u mogućnosti prepoznati ruku vozača od ruke suvozača i tako zna za čije sjedalo, na primjer, treba uključiti funkciju masiranja.

Osim toga, tu su funkcije koje se mogu kontrolirati jednostavnim gestama ruku: na primjer, svjetlo za čitanje može se uključiti ili isključiti istezanjem ruke prema osvrtnom zrcalu. Vozač i suvozač mogu programirati njima omiljene funkcije. Opća uporaba sustava MBUX poboljšana je na razne načine. Na primjer, izbornici postavki izvedeni su s novim dizajnom i početno namještanje postavki je poboljšano. Otprilike 40 novih MBUX funkcija u modelu GLE uključuju i sljedeće:

  • Podršku za specifične terenske režime vožnje (režim slobodne vožnje i aktiviranje pojedinačnog kotača)
  • Proširene terenske prikaze na ploči s instrumentima i head-up prikazu (uzdužno i poprečno naginjanje, Torque on Demand, visina ovjesa)
  • Izravan odabir postavki prikaza karte na cijelom zaslonu
  • ENERGIZING COACH
  • Namještanje ADAPT sjedala vozača: ako se unesu dimenzije tijela, sjedalo se automatski pomiče u prikladan položaj
  • Proširenje online funkcija: npr. „In-car office” sada može pročitati email poruke te ih možete diktirati
  • Integraciju online glazbe (TIDAL) u Europi
  • Proširenu ponudu aplikacija, npr. specifičnih funkcija u individualnim regijama. Online glazba je na primjer u Kini osigurana preko pružatelja usluge Kuwo. Iscrpne informacije o točkama interesa (POI) u Kini dobivaju se preko servisa Baidu Wiki.

Jedinstvena značajka MBUX – Mercedes-Benz User Experience sustava je njegova mogućnost učenja zahvaljujući umjetnoj inteligenciji. Sa svojim prediktivnim funkcijama, MBUX predviđa što bi korisnik sljedeće želio. Na primjer, ako netko često telefonira svojoj majci utorkom tijekom vožnje kući, na zaslonu će se pojaviti njezin telefonski broj kao prijedlog za poziv u tom danu u tjednu. Netko tko se redovito prebacuje na radio stanicu s vijestima u određeno vrijeme, u to vrijeme će dobiti prijedlog za odabir te stanice. Druge prednosti uključuju standardnu dodirnu kontrolu medijskog zaslona i uporabu tehnologije proširene stvarnosti za navigacijski prikaz: video slika okoline nadopunjena je s korisnim navigacijskim informacijama, na primjer strelicama ili kućnim brojevima koji se direktno prikazuju na slici na medijskom zaslonu. To vozaču olakšava traženje određenog kućnog broja, ili detekciju pravilne strane ceste radi skretanja. Također je unaprijeđena inteligentna glasovna kontrola prirodnim govorom, odnosno aktivira se ključnom riječi „Hej Mercedes”. Sada su razumljive i kompleksnije naredbe i pitanja, za početak na tri glavna jezika – mandarinskom, engleskom i njemačkom. Dostupna je i sljedeća generacija head-up prikaza čija rezolucija od 720 x 240 točaka i veća udaljenost projekcije postavlja nove standarde. Važne informacije projiciraju se na širokom zaslonu, što smanjuje skretanje pozornosti s prometa. Oči vozača se također manje umaraju jer ne moraju konstantno mijenjati fokus između bliskog i dalekog polja. Sustav leća i zrcala projicira sliku u boji približnih dimenzija 45 x 15 centimetara na široki zaslon. Vozaču se čini da ona lebdi iznad poklopca motora na udaljenosti od 3 metra. Sada s dvostruko većim dimenzijama, virtualna slika je 20 posto svjetlija za bolju čitljivost u svijetlim uvjetima i ima prostor za dodatne informacije o npr. trenutačnom audio izvoru, telefonskom pozivu i prijemu te stanju baterije spojenog telefona. Osim toga, ako je uključena navigacija, prikazano je vrijeme dolaska i udaljenost do odredišta. Vozač je u mogućnosti odabrati informacije koje su mu važne, uključujući dodatni terenski sadržaj poput nagiba vozila, raspodjele momenta i sile ubrzanja.

Pogon: redni 6-cilindraš u modelu GLE 450 4MATIC s funkcijom EQ Boost

Novi Mercedes-Benz GLE na početku prodaje nuditi će se s novim rednim 6-cilindričnim benzinskim motorom, a nakon toga će se u ponudi naći drugi motori, uključujući dizelske i plug-in hibrid.

Mercedes-Benz GLE 450 4MATIC,kao prvi benzinski model, pokretan je sa 6-cilindričnim motorom koji je sustavno elektrificiran s 48 voltnom tehnologijom (kombinirana potrošnja goriva: 9,6 – 8,3 l/100 km; kombinirane CO2emisije: 220 – 190 g/km) i bit će dostupan od samog početka prodaje. Njegove performanse su sljedeće: 270 kW(367 KS) i 500 Nm okretnog momenta, s tim da je dodatnih 250 Nm momenta i 16 kW/22 KS snage u kratkom vremenu dostupno preko EQ Boost funkcije. Integrirani starter/alternator (ISG) odgovoran je za hibridne funkcije kao što su EQBoost ili rekuperacija energije, uz potrošnju goriva koja je prethodno bila rezervirana za visokonaponsku hibridnu tehnologiju. ISG uklanja potrebu za remenskim pogonom pomoćnih komponenata ispred motora, što smanjuje njegovu ukupnu dužinu. Kompaktna konstrukcija, zajedno s fizičkim odvajanjem usisa/ispuha, kreira prostor za sustav tretmana ispuha u samoj blizini motora. 48-voltni izvor napajanja ne služi samo potrošačima većih snaga poput pumpe za vodu i kompresora klima uređaja, već i integriranom starteru generatoru (ISG) koji također puni akumulator uz pomoć jako učinkovite rekuperacije energije.

4MATIC pogon na sve kotače: agilan na cesti, superioran na terenu

U svim izvedbama novog GLE-a, snaga se prenosi preko 9G-TRONIC automatskog mjenjača. Široki raspon između devet prijenosnih stupnjeva omogućuje skoro neprimjetni prekid prijenosa snage i predstavlja odlučujući faktor za visoku energetsku učinkovitost i udobnost vožnje. U kombinaciji s 4-cilindričnim motorima, 4MATIC pogon na sve kotače uključuje prijenosni sklop koji okretni moment raspodjeljuje između osovina u fiksnom omjeru 50:50. Kotači koji proklizavaju usporavaju se aktiviranjem odgovarajućih kočnica. U kombinaciji s drugim motorima, npr. modelom GLE 450, koristi se prijenosni sklop s elektronički kontroliranom višeslojnom spojkom. To omogućuje promjenjivi prijenos momenta od 0 do 100 posto (moment na zahtjev) između osovina. Još jedna novost dostupna kao opcija je prijenosni sklop koji je specifično konfiguriran za superiorne terenske značajke. Dodatno na kontroliranu višeslojnu spojku s funkcijom prijenosa momenta prema potrebi, uključuje set redukcijskih prijenosnih stupnjeva i automatski efekt blokiranja od 0 do 100 posto za terensku vožnju. Također, prilikom vožnje po cesti, a posebno prilikom ulazaka u zavoje, dva potpuno umrežena prijenosna sklopa s momentom na zahtjev omogućuju dodatno povećanje sigurnosti upravljanja i agilnost specifičnim utjecajem na stupanj naginjanja, radi smanjenja efekta nad i podupravljanja.

Sustavi pomoći u vožnji: superiorna podrška u koloni

Novi GLE također uključuje najnoviju generaciju Mercedes-Benzovih sustava pomoći vozaču u vožnji. Razina aktivne sigurnosti nije samo dodatno poboljšana u odnosu na prethodni model već se neke od funkcija Intelligent Drive sustava ne mogu pronaći niti izvan SUV segmenta. Nisu samo vozači koji rade puno kilometara dobro upoznati s ovom nezgodnom situacijom na autocestama: u zavoju se mogu naglo pojaviti vozila u koloni. U ovom trenutku GLE pomaže svom vozaču tako što rješavanje situacija s kolonom na autocestama sada započinje unaprijed, prije detektiranja kolone koja stoji, uključujući i pomoć u stani-kreni prometu nakon što se kolona pokrenula.

Aktivacijom sustava Active Distance Assist DISTRONICs prilagođavanjem brzine u skladu s rutom GLE može prepoznati i odgovoriti na kolone ili spori promet, uz pomoć LiveTraffic informacija prije nego vozač postane svjestan opasnosti. Ako dođe do prepoznavanja kolone (a vozač pravilno ne reagira), DISTRONIC sustav kao mjeru opreza smanjuje brzinu na oko 100 km/h. To sustavu Active Brake Assistpruža mogućnost kočenja vozila do zaustavljanja nakon prepoznavanja zadnjeg vozila u koloni. Tijekom vožnje u koloni, sustav Active Stop-and-Go Assistmože primjetno smanjiti opterećenje vozača: ako su dobro vidljive oznake vozne trake, sustav je u mogućnosti provesti zadatak zadržavanja vozila u voznoj traci i održavanja sigurne udaljenosti uz visoku razinu dostupnosti pri brzinama do približno 60 km/h. Ponovno kretanje može biti automatsko do jedne minute nakon zaustavljanja u koloni. Nakon što se kolona raščisti, GLE ponovo ubrzava na brzinu koja je podešena u sustavu Active Distance Assist DISTRONIC s prilagođenjem brzine u odnosu na rutu. Ako vozač nije unaprijed podesio brzinu,  GLE ubrzava na onu koja je preporučena  na autocestama, npr. 130 km/h u slučaju Njemačke. Ako se ograničenje brzine razlikuje, automatski se daje prioritet ograničenju na znaku za ograničenje brzine. Kako bi prepoznao kolone, sustav Active Stop-and-Go Assist ocjenjuje kategoriju ceste, brzinu i udaljenost od vozila koja se kreću ispred i u susjednim voznim trakama. Uz stereo višenamjensku kameru (SMPC) i radar velikog dometa, koristi prednje višenamjenske kutne radarske senzore za prepoznavanje vozila koja se ubacuju u voznu traku. Ako su aktivirani sustavi Active Steering Assisti Active Distance Assist, automatski se uključuje Active Stop-and-Go Assist kada se prepozna kolona na autocesti. To je prikazano s porukom „Stop-and-Go Assist active” na ploči s instrumentima. Čim se Stop-and-Go Assist aktivira i vozilo se pokrene u koloni, simbol kolone se pridodaje simbolu „zelenog upravljača” sustava Active Steering Assist na ploči s instrumentima.

Nova značajka sustava Active Steering Assist je da može vozaču pomoći čak i u formiranju trake za pomoć na cesti s više voznih traka. U skladu s pravnim propisima, vozilo se navodi do ruba vozne trake u kojoj se trenutačno nalazi. Kada se na autocestama pri brzinama ispod 60 km/h detektira kolona, aktivira se podrška navođenja izvan sredine vozne trake. Ako postoje jasno vidljive oznake na cesti, vozilo se navodi duž vanjske oznake. Prepoznata vanjska oznaka trake se ne prelazi. Ako se ne mogu prepoznati oznake na cesti, vozilo se navodi prema vozilu ispred.

Uvijek spreman pomoći: dostupni su razni drugi sustavi pomoći

Novi GLE proširuje Mercedes-Benz Intelligent Drive funkcije ne samo podrškom u prepoznavanju kolona, nego poduzima još jedan veliki korak prema autonomnoj vožnji. Sustavi Active Distance Assist DISTRONIC i Active Steering Assist sada pružaju dodatnu podršku vozaču u održavanju sigurne udaljenosti i upravljanju. Brzina se sada automatski podešava ispred zavoja ili križanja. To je nadopunjeno funkcijom Evasive Steering Assist, značajno poboljšanom funkcijom Active Lane Keeping Assist i dodatnim funkcijama sustava Active Emergency Stop Assist.

Potpuno nova je funkcija isključivanja sustava Active Brake Assist: ako postoji opasnost od sudara s vozilima iz suprotnog smjera prilikom skretanja preko vozne trake, GLE može kočiti pri brzinama tipičnima za ovakve manevre. Intervencije u sustavu kočenja se provode ako vozač signalizira namjeru skretanja (pokazivači smjera) i vozilo se može do kraja zaustaviti prije prelaska preko oznaka na kolniku. Vozila iz suprotnog smjera prepoznaju se uz pomoć prednjeg radara dugog dometa i stereo višenamjenske kamere.Osim toga, kao i nedavno predstavljena A-klasa, novi GLE je opremljen Active Blind Spot Assist upozorenjem na izlazak na prometnicu. Ova funkcija može smanjiti rizik sudara s drugim sudionicima u prometu, npr. biciklistima. Active Blind Spot Assist također nadzire mrtvi kut kada vozilo miruje te može vozača prilikom otvaranja vrata upozoriti na vozila, motocikle ili bicikle koji se približavaju. Ova funkcija je aktivna do tri minute nakon gašenja motora. Upozorenje se pojavljuje u vanjskim osvrtnim zrcalima kao i u obliku zvučnog upozorenja.

Trailer Manoeuvring Assist: podrška prilikom sporih manevara

Funkcija Trailer Manoeuvring Assist  je novost u Mercedes-Benzu i opcijski je dostupna za model GLE u Europi. Posebno olakšava manevre upravljanja prikolicom unazad za neiskusne vozače. Trailer Manoeuvring Assist automatski kontrolira kut upravljanja vozila koje vuče prikolicu pri ograničenoj brzini od 5 km/h. Potrebne informacije pruža senzor kuta kretanja u glavi kuke za vuču prikolice. Sustav se aktivira kod mirovanja i odabirom stupnja za vožnju unazad i pritiskom tipke Park lijevo od dodirne površine središnje konzole.  Sustav je spreman za akciju čim se prikolica poravna s vozilom, tako što vozač odveze kratku udaljenost prema naprijed. Funkcijom Trailer Manoeuvring Assist može se intuitivno upravljati preko multimedijskog sustava MBUX – Mercedes-Benz User Experience: vozač samo treba odabrati željeni manevar na medijskom zaslonu ili dodirnoj površini na središnjoj konzoli (smjer je naznačen unosom željenog kuta kretanja ili odabirom funkcije „Pull straight”). Manevar se tada može nadzirati iz različitih kutova kamere. Dinamične vodilice prikazuju putanju kretanja, širinu vozila i udaljenost do prepoznatih objekata.

E-ACTIVE BODY CONTROL: 48 V ovjes

Još veću udobnost vožnje i agilnost uz potpuno nove funkcije poput režima slobodne vožnje, nudi opcijski E-ACTIVE BODY CONTROL ovjes, koji se sada kombinira s novo razvijenim AIRMATIC zračnim ovjesom. To je jedini sustav na tržištu u kojem se opruge i sile prigušenja mogu individualno kontrolirati za svaki kotač. To znači da ne samo što smanjuje naginjanje karoserije u stranu, nego i naprijed i nazad. Zajedno s ROAD SURFACE SCAN funkcijom i funkcijom detekcije zavoja CURVE, E-ACTIVE BODY CONTROL ovjes omogućuje izvanrednu razinu udobnosti i podržava tvrdnju da Mercedes-Benz ima najinteligentniji SUV ovjes na svijetu. E-ACTIVE BODY CONTROL ima 48 V radni napon i dostupan je kao opcijska oprema za izvedbe ms motorima od šest ili više cilindara. Na lošim površinama sustav je čak u mogućnosti obnoviti energiju te otprilike prepolovljuje potrebnu energiju u usporedbi s prethodnim sustavom iz S-klase. Hidro-pneumatski sustav generira dinamične sile koje preklapaju sile zračnog ovjesa i aktivno podržava i prigušuje karoseriju vozila, npr. tijekom linearnih i poprečnih ubrzanja ili tijekom vožnje po neravnim cestama. Režim slobodne vožnje je potpuno nova terenska funkcija: ako na primjer GLE zapne u pijesku, ona može pomoći u lakšem izvlačenju vozila u takvim situacijama. Ako je moguće, visina ovjesa se automatski podiže i spušta nekoliko puta, što mijenja pritisak guma na tlo i time poboljšava prianjanje – GLE se sam oslobađa njihanjem. Aktivacija pojedinih kotača je još jedna nova funkcija za terensku vožnju. Omogućuje individualno namještanje visine svakog kotača preko dodirnog zaslona, čime se poboljšava položaj vozila na teškom terenu kada je na primjer jedan kotač zapeo u jarku ili je opruga kotača potpuno stisnuta.

E-ACTIVE BODY CONTROL u modelu GLE također ima funkciju detekcije zavoja CURVE: kao motocikl, GLE se naginje u zavoje i time omogućuje prolazak kroz zavoje u tri stupnja, uz praktično nikakvu centrifugalnu silu. Ako je GLE opremljen sa stereo višenamjenskom kamerom, funkcija ROAD SURFACE SCAN postaje moguća: kamera kontinuirano skenira površinu ceste, ovjes unaprijed reagira na bilo kakve nepravilnosti  na cesti prije nego vozilo prijeđe preko njih pa su one značajno prigušene. Uz E-ACTIVE BODY CONTROL, dostupni su i novo razvijeni čelični ovjes i novo razvijeni AIRMATIC ovjes sfunkcijom Adaptive Damping System Plus (ADS+).